Smiglans Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Otóż posiadam takowy zestaw, kupiłem PSG używane już z zamontowanym. Dzisiaj spalił mi się silnik TM EG700 (batka sanyo 10,8 NiCD 2400mAh), tryb ognia przerobiony tylko na auto. Nie ma zamontowanego tego bezpiecznika (srebrny element) dodawanego do zestawu systemy. Z instrukcji nic nie mogę zrozumieć, między innymi dlatego, że jest po angielsku. Czytałem, że nie tylko ja mam z tym problem. Tu moje pytania czy ktoś owo urządzenie zamontował ? Do czego ono dokładnie służy ? Planuje teraz zakupić Systeme Magnum i lepiej, żeby się nie spalił :) Mam też problem z popękanym chwytem, wiadomo silnik musi się trzymać dobrze i wypadałoby go wymienić. Za cholerę nie mogę znaleźć nigdzie takiego do dokupienia (może ktoś wie czy i gdzie się taki da dorwać) Czy chwyt od g3 może pasować? Kolejna sprawa to GB, chciałbym dorwać wzmocniony, a to chyba nie lada wyczyn. Były na WGC Jet custom, ale dawno sold out, nóż widelec ktoś coś będzie wiedział. Z góry dziękuje za pomoc. Obawiam się tylko, że moje pytania mogą być dość trudne, eh to PSG.. ;-) Link to post Share on other sites
maxavelli Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Odnosnie Systemy Mangum do PSG-1 - pogemraj na forum. Ktos pisal ze mial spore problemy z takim polaczeniem. Link to post Share on other sites
Smiglans Posted July 27, 2007 Author Report Share Posted July 27, 2007 (edited) Wiem czytałem, dla mnie to nie problem i tak mam tylko auto. ;-) PS czytałem wszystko o PSG na tym forum. ;-) Edited July 27, 2007 by Smiglans Link to post Share on other sites
licho Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 (edited) PSG1 z auto to jakas paranoja, ta replika ma zupelnie inny system dzialania i sie do tego nie nadaje, pozatym na ftk300 auto?? ja nie gral bym z kims kto ma 560+ fpsow w auto. Co do twoich pytan, magnum to bardzo dobry silnik i poza wspomnianym przezemnie problemow innych nie ma. Ale zeby go ruszyc na ftk300 potrzebna duza bateria i mosfet bo inaczej przy byle zacince spalisz silnik. Ja juz bezpiecznik w mosfecie spalilem trzy razy, gdybym nie mial mosfeta spalilbym trzy silniki wiec chyba warto go miec. Co do instalacji daj najlepiej komus kto to montowal (mi montowal Capri) i nie mam problemow zadnych. ps do takiego tuningu i magnuma zmien baterie na 12V Edited July 28, 2007 by licho Link to post Share on other sites
szatan Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Jestem posiadaczem magnuma, tylko nie wiem czemu licho twierdzisz ze potrzebna jest duza bateria i mosfet :???: mam spr 170 i baterie 1400mAh 10,8V karabin ani razu sie nie zaciol nie bylo problemow. Magnumy sa wlasnie stworzone do tego zeby umialy pociagnac mocna sprezyne mala bateria. Magnum pociagnie 170 nawet na baterii 8,4v 2400mAh. licho chyba masz cos nie tak z karabinem ze sie tak tnie. Link to post Share on other sites
Smiglans Posted July 28, 2007 Author Report Share Posted July 28, 2007 (edited) Na 90% masz popalone styki albo kable, silnik będzie się grzał nawet bez obciążenia, zmień okablowanie i przeczyść styki a zobaczysz różnice. Szatan ma w zupełności rację, mnie EG700 TM chodził na 10,8V 2400mAh ze sp300%, a na Magnumie będę używał 9,6 też 2400. Mało tego eg700 spalił się prawdopodobnie nie z obciążenia (nie było bezpiecznika), ale pękł drut zwoju, wkręcił się, zatrzymał silnik poczym się spalił. Auto to bardzo dobre rozwiązanie dla PSG, strzelam bardzo krótkimi seriami 1-3 kulki, a po strzelance umiejętne naciśnięcie spustu i tłok zostaje nie napięty. Co do wysyłania, wszystko mogę sobie wykonać sam (rozebrałem nie jeden GB i jeszcze nie jeden rozbiorę), standardowy bezpiecznik zamontuję ( 30A). Nie wiem tylko jak włączyć w obwód ten srebrny element (switch relay circuit), który dodaje systema i do czego on dokładnie służy. Jeżeli ktoś to potrafi bardzo proszę o prosty schemacik albo opis, a wykonam to sobie bez problemu sam. ;-) Bardzo mi na tym zależy. 8-) Edited July 28, 2007 by Smiglans Link to post Share on other sites
licho Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 u mnie magnum ma inny problem. Nie moge spuscic sprezyny bo silnik nie odlepia sie od zebatek, musze zawsze poluzowac silnik wtedy dopiero sprezyna wraca. Na kablach jest wszystko na 100% sprawne ogladalismy to u Capriego kilka razy, nie znalezlismy sposobu na to by mozna spuszczac sprezyne. Link to post Share on other sites
Smiglans Posted July 30, 2007 Author Report Share Posted July 30, 2007 Kable mogą wyglądać na sprawne, a w środku mogą być po nadpalane. Miałem taki problem, silnik nie mógł naciągnąć stokowej sprężyny (trzeba było dawać więcej V >8.4), sprawdzałem wszystko po kilka razy, kable wyglądały na sprawne. Zmieniłem i inna bajka. Teraz pytam jeszcze raz. Czy switch relay circuit trzeba wpiąć w obwód tak jak zwykły MOSFET ? Czyli tak ? http://img58.imageshack.us/img58/8561/inst...azmosfet1fw.jpg Ze schematu z instrukcji nie da się dojść do niczego, jest niewyraźny, nie dodrukowany (pewnie jakieś ksero) i nie mam już pojęcia jak to wmontować. Link to post Share on other sites
Smiglans Posted July 31, 2007 Author Report Share Posted July 31, 2007 Już wiem, to są dwa tranzystory FET (połączone szeregowo), działa jak zwykły MOSFET i tak też trzeba to podłączyć. ;-) Link to post Share on other sites
Smiglans Posted August 1, 2007 Author Report Share Posted August 1, 2007 Ale gafa teraz zauważyłem, oczywiście równolegle ;-) Link to post Share on other sites
Recommended Posts