Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PSG-1 zestaw FTK 300%


Recommended Posts

Otóż posiadam takowy zestaw, kupiłem PSG używane już z zamontowanym. Dzisiaj spalił mi się silnik TM EG700 (batka sanyo 10,8 NiCD 2400mAh), tryb ognia przerobiony tylko na auto. Nie ma zamontowanego tego bezpiecznika (srebrny element) dodawanego do zestawu systemy. Z instrukcji nic nie mogę zrozumieć, między innymi dlatego, że jest po angielsku. Czytałem, że nie tylko ja mam z tym problem. Tu moje pytania czy ktoś owo urządzenie zamontował ? Do czego ono dokładnie służy ?

Planuje teraz zakupić Systeme Magnum i lepiej, żeby się nie spalił :)

Mam też problem z popękanym chwytem, wiadomo silnik musi się trzymać dobrze i wypadałoby go wymienić. Za cholerę nie mogę znaleźć nigdzie takiego do dokupienia (może ktoś wie czy i gdzie się taki da dorwać) Czy chwyt od g3 może pasować?

Kolejna sprawa to GB, chciałbym dorwać wzmocniony, a to chyba nie lada wyczyn. Były na WGC Jet custom, ale dawno sold out, nóż widelec ktoś coś będzie wiedział.

Z góry dziękuje za pomoc. Obawiam się tylko, że moje pytania mogą być dość trudne, eh to PSG.. ;-)

Link to post
Share on other sites

PSG1 z auto to jakas paranoja, ta replika ma zupelnie inny system dzialania i sie do tego nie nadaje, pozatym na ftk300 auto?? ja nie gral bym z kims kto ma 560+ fpsow w auto.

Co do twoich pytan, magnum to bardzo dobry silnik i poza wspomnianym przezemnie problemow innych nie ma. Ale zeby go ruszyc na ftk300 potrzebna duza bateria i mosfet bo inaczej przy byle zacince spalisz silnik. Ja juz bezpiecznik w mosfecie spalilem trzy razy, gdybym nie mial mosfeta spalilbym trzy silniki wiec chyba warto go miec.

Co do instalacji daj najlepiej komus kto to montowal (mi montowal Capri) i nie mam problemow zadnych.

 

 

ps

do takiego tuningu i magnuma zmien baterie na 12V

Edited by licho
Link to post
Share on other sites

Jestem posiadaczem magnuma, tylko nie wiem czemu licho twierdzisz ze potrzebna jest duza bateria i mosfet :???: mam spr 170 i baterie 1400mAh 10,8V karabin ani razu sie nie zaciol nie bylo problemow. Magnumy sa wlasnie stworzone do tego zeby umialy pociagnac mocna sprezyne mala bateria. Magnum pociagnie 170 nawet na baterii 8,4v 2400mAh. licho chyba masz cos nie tak z karabinem ze sie tak tnie.

Link to post
Share on other sites

Na 90% masz popalone styki albo kable, silnik będzie się grzał nawet bez obciążenia, zmień okablowanie i przeczyść styki a zobaczysz różnice. Szatan ma w zupełności rację, mnie EG700 TM chodził na 10,8V 2400mAh ze sp300%, a na Magnumie będę używał 9,6 też 2400. Mało tego eg700 spalił się prawdopodobnie nie z obciążenia (nie było bezpiecznika), ale pękł drut zwoju, wkręcił się, zatrzymał silnik poczym się spalił. Auto to bardzo dobre rozwiązanie dla PSG, strzelam bardzo krótkimi seriami 1-3 kulki, a po strzelance umiejętne naciśnięcie spustu i tłok zostaje nie napięty.

Co do wysyłania, wszystko mogę sobie wykonać sam (rozebrałem nie jeden GB i jeszcze nie jeden rozbiorę), standardowy bezpiecznik zamontuję ( 30A). Nie wiem tylko jak włączyć w obwód ten srebrny element (switch relay circuit), który dodaje systema i do czego on dokładnie służy. Jeżeli ktoś to potrafi bardzo proszę o prosty schemacik albo opis, a wykonam to sobie bez problemu sam. ;-) Bardzo mi na tym zależy. 8-)

Edited by Smiglans
Link to post
Share on other sites

u mnie magnum ma inny problem.

Nie moge spuscic sprezyny bo silnik nie odlepia sie od zebatek, musze zawsze poluzowac silnik wtedy dopiero sprezyna wraca. Na kablach jest wszystko na 100% sprawne ogladalismy to u Capriego kilka razy, nie znalezlismy sposobu na to by mozna spuszczac sprezyne.

Link to post
Share on other sites

Kable mogą wyglądać na sprawne, a w środku mogą być po nadpalane. Miałem taki problem, silnik nie mógł naciągnąć stokowej sprężyny (trzeba było dawać więcej V >8.4), sprawdzałem wszystko po kilka razy, kable wyglądały na sprawne. Zmieniłem i inna bajka.

 

Teraz pytam jeszcze raz. Czy switch relay circuit trzeba wpiąć w obwód tak jak zwykły MOSFET ? Czyli tak ?

http://img58.imageshack.us/img58/8561/inst...azmosfet1fw.jpg

Ze schematu z instrukcji nie da się dojść do niczego, jest niewyraźny, nie dodrukowany (pewnie jakieś ksero) i nie mam już pojęcia jak to wmontować.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...