Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z pj4 s-system


Recommended Posts

No to tak ten pień wkładasz na tą wypustkę w body :) teraz bierz tą śrubę i ona powinna być z takim metalową nakładką wkładasz to do środka wkładasz śrubokręt i próbujesz wkręcić po pewnym czasie na pewno ci się uda :)

 

Sorry nie mogę edytować ale pojawił sie u mnie znowu problem

 

1. jak strzelam i trzymam cały czas i po około minucie zaczyna mi wolniej strzelać

 

2. poza tym kable mi sie nagrzewają i silnik, a pierwsze co zaczyna się grzać to taka wpinka na wysokości bezpiecznika tylko że na tym kablu gdzie nie ma bezpiecznika kablu :)

 

3. czy to jest normalne?? Jak strzelam sobie krótkimi seriami albo pojedyńczym strzałem wygląda na to że wszystko jest ok i jest normalnie :( w sobote mam zlot i chciałbym zdążyć z naprawą

Link to post
Share on other sites

No to tak:] Wróciłem z Kielc z ociesęków wszystko byłoby fajnie gdyby nie moja emka która po heroicznej akcji obrony głowicy nuklearnej odmówiła posłuszństwa, otóz gdy ustawiłem tryb auto musiałem 3 razy wcisnąć spust by oddać strzał :poddanie: na semi podobnie :wink: nie mam już do niej siły gdzie mogę ją wysłać i mieć pewność że dobrze zdiagnozują problem??? Zależałoby mi na wymianie okablowania i wymianie cylindra i do tego m110 wstawieniu.Bardzo proszę o adresy i pomoc.

 

P.S. Sorry za błędy i orty ale jestem padnięty

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=226976721

 

czy te zębatki będą pasować?? do tego karabinu i normalnego tłoka???

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Albo też jakimś sposobem zębatki Ci się zablokowały (spotkałem się z tym; karabin przestrzelał hi-capa CA i odmówił).

 

Co do części do możesz wsadzić 120 Guardera...

 

Co do linka z częściami to JEDYNIE mogą pasować: głowica cylindra, zębatka środkowa i silnikowa, głowica tłoka, dysza i sprężyna (ale jest to 130 więc odradzam). Ale jako że nawet sam tłok jest przedłużony to nie daję Ci gwarancji (na 85 % jestem pewien że będą pasować).

Edited by Quarc
Link to post
Share on other sites

Tak, jeżeli wyjmiesz bezpiecznik COŚ może Ci się spalić - jeśli chcesz wiedzieć co to rzuć kostką. Najprawdopodobniej będzie to silnik.

 

Jeżeli tak bardzo zależy Ci na wyjęciu tego bezpiecznika to radzę zmienić go na słabszy - wg informacji z pewnego tematu na wmasg.pl wzrośnie ROF.

 

Ale jakby nie patrzył nie zostawiaj swojej giwery bez bezpiecznika. Strzeżonego Pan Bóg strzeże :D

Link to post
Share on other sites

Możesz mieć za słabo naładowaną baterię lub też podkładki na zębatkach powodują ich zbyt ciężką pracę. Jeżeli rozbierzesz całe GB to wsadź same zębatki z podkładkami i go zamknij (na śruby coby było wiarygodnie). Wtedy spróbuj poruszać palcem zębatki - nie powinny pracować ciężko, właściwie to powinny mieć jak najmniejszy opór...

 

No i ewentualnie smaru zabrakło w co wątpię bo zazwyczaj P&J mają go pod dostatkiem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...