Dzidzia35869 Posted August 16, 2007 Author Report Share Posted August 16, 2007 No to tak ten pień wkładasz na tą wypustkę w body :) teraz bierz tą śrubę i ona powinna być z takim metalową nakładką wkładasz to do środka wkładasz śrubokręt i próbujesz wkręcić po pewnym czasie na pewno ci się uda :) Sorry nie mogę edytować ale pojawił sie u mnie znowu problem 1. jak strzelam i trzymam cały czas i po około minucie zaczyna mi wolniej strzelać 2. poza tym kable mi sie nagrzewają i silnik, a pierwsze co zaczyna się grzać to taka wpinka na wysokości bezpiecznika tylko że na tym kablu gdzie nie ma bezpiecznika kablu :) 3. czy to jest normalne?? Jak strzelam sobie krótkimi seriami albo pojedyńczym strzałem wygląda na to że wszystko jest ok i jest normalnie :( w sobote mam zlot i chciałbym zdążyć z naprawą Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 jak strzelam i trzymam cały czas i po około minucie zaczyna mi wolniej strzelać No niemożliwe :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Dzidzia35869 Posted August 18, 2007 Author Report Share Posted August 18, 2007 No to tak:] Wróciłem z Kielc z ociesęków wszystko byłoby fajnie gdyby nie moja emka która po heroicznej akcji obrony głowicy nuklearnej odmówiła posłuszństwa, otóz gdy ustawiłem tryb auto musiałem 3 razy wcisnąć spust by oddać strzał :poddanie: na semi podobnie :wink: nie mam już do niej siły gdzie mogę ją wysłać i mieć pewność że dobrze zdiagnozują problem??? Zależałoby mi na wymianie okablowania i wymianie cylindra i do tego m110 wstawieniu.Bardzo proszę o adresy i pomoc. P.S. Sorry za błędy i orty ale jestem padnięty http://www.allegro.pl/show_item.php?item=226976721 czy te zębatki będą pasować?? do tego karabinu i normalnego tłoka??? Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Strzela ci raz na trzy naciśnięcia prawdopodobnie dlatego że spust ześlizguje się eeeeee no z kostki stykowej bodajże....ja tak miałem,sprawdź czy strzeli jak delikatnie naciśniesz spust i w momencie kiedy silnik zacznie kręcić nie wciskaj spustu głębiej. Quote Link to post Share on other sites
Quarc Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 (edited) Albo też jakimś sposobem zębatki Ci się zablokowały (spotkałem się z tym; karabin przestrzelał hi-capa CA i odmówił). Co do części do możesz wsadzić 120 Guardera... Co do linka z częściami to JEDYNIE mogą pasować: głowica cylindra, zębatka środkowa i silnikowa, głowica tłoka, dysza i sprężyna (ale jest to 130 więc odradzam). Ale jako że nawet sam tłok jest przedłużony to nie daję Ci gwarancji (na 85 % jestem pewien że będą pasować). Edited September 19, 2007 by Quarc Quote Link to post Share on other sites
Dzidzia35869 Posted September 21, 2007 Author Report Share Posted September 21, 2007 Dzięki ludzie ;) teraz mam kolejne pytanko czy jeżeli wyjme bezpiecznik to czy moze mi się coś spalić zepsuć??? Quote Link to post Share on other sites
Quarc Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Tak, jeżeli wyjmiesz bezpiecznik COŚ może Ci się spalić - jeśli chcesz wiedzieć co to rzuć kostką. Najprawdopodobniej będzie to silnik. Jeżeli tak bardzo zależy Ci na wyjęciu tego bezpiecznika to radzę zmienić go na słabszy - wg informacji z pewnego tematu na wmasg.pl wzrośnie ROF. Ale jakby nie patrzył nie zostawiaj swojej giwery bez bezpiecznika. Strzeżonego Pan Bóg strzeże :D Quote Link to post Share on other sites
Dzidzia35869 Posted September 23, 2007 Author Report Share Posted September 23, 2007 :/ czyli od czego mój kochany gearbox się tak tnie :/ jak mam batke intelecta 9,6v. NIe wierze ze nie ma siły pociągnąć sprężyny :/ wiec co mu może być ? Quote Link to post Share on other sites
Quarc Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Możesz mieć za słabo naładowaną baterię lub też podkładki na zębatkach powodują ich zbyt ciężką pracę. Jeżeli rozbierzesz całe GB to wsadź same zębatki z podkładkami i go zamknij (na śruby coby było wiarygodnie). Wtedy spróbuj poruszać palcem zębatki - nie powinny pracować ciężko, właściwie to powinny mieć jak najmniejszy opór... No i ewentualnie smaru zabrakło w co wątpię bo zazwyczaj P&J mają go pod dostatkiem. Quote Link to post Share on other sites
Dzidzia35869 Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 Samo okablowanie wymieniłem w zbrojowni i od razu przegląd zrobiłem do tego batke 8,6v intelecta dokupiłem:) i teraz smiga aż miło :) za kilka dni zdjęcie pokaże Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.