Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z FTK Guarder M120 M15A4 Carbine


Recommended Posts

Prosze o pomoc!!

 

Kupilem zestaw tuningowy Guardera, zamontowalem go tak jak wszystko byc powinno. Jesli chodzi o spasowanie czesci, malina, wszystko ladnie i lekko chodzi. Zrobilem shimming, lozyska i zebatki bez zastrzezen, pieknie i lekko wszystko sie kreci, oczywiscie sprawdzalem to na zlorzonym gearboxie. Wsadzilem wszystkie bebechy, zamknalem go, podpialem baterie. Myslalem ze wszystko bedzie oki, 2 strzaly na slinglu, pozniej krotka seria i ciach, zablokowal sie tlok w tylnej pozycji. Uzywalem baterii sanyo 9,6 V i Intelecta 9,6 V. Probowalem roznych kombinacji ustawienia lozyskowania glowicy cylingra i prowadnicy sprezyny, wymiany podkladek, regulacji silnika, nic nie pomaga , efekt jest ten sam, blokada tloka w tylnej pozycji.

 

Jesli ktos mial podobny problem prosze o pomoc i rade.

Link to post
Share on other sites

Prosze o pomoc!!

 

Kupilem zestaw tuningowy Guardera, zamontowalem go tak jak wszystko byc powinno. Jesli chodzi o spasowanie czesci, malina, wszystko ladnie i lekko chodzi. Zrobilem shimming, lozyska i zebatki bez zastrzezen, pieknie i lekko wszystko sie kreci, oczywiscie sprawdzalem to na zlorzonym gearboxie. Wsadzilem wszystkie bebechy, zamknalem go, podpialem baterie. Myslalem ze wszystko bedzie oki, 2 strzaly na slinglu, pozniej krotka seria i ciach, zablokowal sie tlok w tylnej pozycji. Uzywalem baterii sanyo 9,6 V i Intelecta 9,6 V. Probowalem roznych kombinacji ustawienia lozyskowania glowicy cylingra i prowadnicy sprezyny, wymiany podkladek, regulacji silnika, nic nie pomaga , efekt jest ten sam, blokada tloka w tylnej pozycji.

 

Jesli ktos mial podobny problem prosze o pomoc i rade.

 

 

Miałem podobny problem!

tajemnica się rozwiązała, okazało się że bateria była rozładowana, naładuj ją porządnie !!

 

P.S. pamiętaj że używanie polskich znaków jest w dobrym tonie.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli robiłeś test paluchem "jak się zębatki kręcą" po podkładkowaniu bez skręcenia wszystkimi śrubami gearboxa a tylko ściskałeś ręką, to może się okazać po skręceniu że silnik nie chce nawet drgnąć. Jak zmieniałem bebechy u mnie to najpierw ściskałem gearbox ręką i testowałem podkładkowanie, ale w pewnym momencie olśniło mnie i skręciłem go srubami i okazywało się że po skręceniu zębatki nie chcą się wogóle ruszać, a gdy ściskałem ręką wszystko wydawało się pięknie po podkładkowane. Mniejsze opory-mniejsze zużycie energii-słabsza bateria-LEPSZY REZULTAT.

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem najpierw sprawdź to co pisze Strober czyli skręć GB bez sprężyny i sprawdź zębatki, u mnie wystarczyła wymiana baterii z 1400 mah 9.6 na 4200 mah 9,6 obie to intellecty. Sprawdź też czy odpowiednio dokręcony masz silnik.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ja również mam taki problem w moim m15, mam w nim borka CA i 170% CA używam intellecta 8.4V 1400, krótka seria(5-6kulek) i ciach blokuje się tak jakby brakowalo mu mocy(tuż przy końcu) potem przelączam na semi i muszę 4-5 razy nacisnąć spust żeby ruszyło sprężynę.

Próbowałem wszystkich wymienionych wyżej sposobów i efektu żadnego.

 

Mam teraz w planach kupno lepszej baterii lecz pojawia się problem - nie wsadzę ogniw large (batke mieszczę w foregripie) i mam dylemat jaką batkę kupić?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...