QLIG Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 A więc tak. Podczas strzelania wysiadła mi replika. Efekt jest taki, że silnik wydaje dzwięki jak chińska wiertarka z taniego marketu budowlanego. Nic nie strzela, zarówno na ogniu pojedyńczym i ciągłym jest jeden dzwięk- warczenie i obroty silnika. Przed rozkręceniem pragnął bym się dowiedzieć, czego mniej więcej szukać. Replika nie ma gwarancji, to mogę pogrzebać. Acha, regulacja śrubką w rękojeści nic nie dała. Quote Link to post Share on other sites
angel Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Poszły zębatki lub "zęby" tłoka.Możesz także poŻądnie pokręcić kluczykiem imbusowym z dołu co pozwoli ci regulować nacisk silnika na zębatki.Jednak piszesz że już kręciłeś jeżeli dalej nie będzie zmiany możliwe jest to ta regulacja docisku silnika do zębatek niedziała bo jest to poprostu na śrubce może gwint sie wyrobił niepozostaje ci nic innego jak rozebranie repliki. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Qlig - odkręć sam silnik i zobacz jak wygląda jego zębatka. Jeśli nic jej nie dolega, to rozbieraj GB jeśli nigdy tego nie robiłeś, zapraszam na PW/ gg , tez jestem z Żor :) , cos poradzimy. Quote Link to post Share on other sites
QLIG Posted August 20, 2007 Author Report Share Posted August 20, 2007 Dzięki za rady, będę miał czas, popatrzę. ;) Diablo, jakby co, to skorzystam z propozycji ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Z tego co kojarzę to Diablo w miarę zna sie na rzeczy (ja nic od Ciebie nie chce :-F , za darmo jestem miły:D), więc jeśli sie za bardzo nie znasz to tak czy siak radziłbym skorzystać z jego pomocy. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Poldeck a co Ty mi reklame robisz?:D Nie rób tego, bo jeszcze to specsłuzby kaczolandu wyczają i wiesz nałożą na mnie podatek od reklamy ( nawet jeśli nie ma czegos takiego, to i tak cos na mnie znajdą :D) Quote Link to post Share on other sites
pmantis Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Mampodobny problem z AK firmy Classic Army. Mówisz, że to może być śruba docisku silnika? Gdzie dokładnie się ona znajduje? Gun już nie jest na gwarancji a ja nie chcę niczego spartolić. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 śruba docisku silnika znajduje się w "kanaliku"na spodzie "koszyczka silnika". Kanalik ma w sobie gwint w który wkręca się w śrubę od rękojeści. właśnie tam musisz włożyć imbusik i do dzieła Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Nie ma to jak porzadnie nazwać rzecz jej imieniem:D A sprężyna główna może być na "tutce z łożyskiem"? :-F Quote Link to post Share on other sites
pmantis Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 dzieki Diablo szkoda ze mieszkasz tak daleko bo bym u ciebie serwisowal wszystkie modele Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 (edited) Nie ma to jak porzadnie nazwać rzecz jej imieniem:DA sprężyna główna może być na "tutce z łożyskiem"? Wytłumaczone iscie łopatologicznie , dzięki temu nie ma zbędnych pytań. @pmantis od serwisowania się serwisy:P Ja dzielę się wiedza na forum i serwisuję repliki ludziom z okolicy :P Edited August 30, 2007 by Diablo Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.