Cron Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Witam. Zastanawiam się nad zakupem tego korpusu do mojej repliki Na forum wyczytałem, że wykonanie metal body G&P jest solidne (przynajmniej tak zrozumiałem). W końcu cena nie jest też taka mała. Przechodząc do sedna, czy w/w body kolorystycznie będzie pasowało do mej repliki? ;) Teoretycznie rzecz biorąc, replika, którą posiadam została wykonana na bazie broni powstałej z inicjatywy Naval Surface Warfare Center, tak samo w/w metalowy korpus, który również ma wybite logo NSWC Crane. PS Rozważałem jeszcze nad tym body, lecz raczej pozostanę przy Navy Seal... Z góry dzięki za odp. Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Blah, ale szkarada... Bierz to z Coltowskimi oznaczeniami - przynajmniej istnieje. A body eMki dla NS z kalibrem multi ( X-D ) powstalo z inicjatywy zoltkow dla zoltkow, ktorzy chca byc bardziej SEALs niz sami SEALs ;-)... Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Ale trzeba przyznać że oznaczenia trybów ognia są pr0 ;) Quote Link to post Share on other sites
krakhp Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 pytanie czy będzie to body pasować bez problemów. Quote Link to post Share on other sites
Pelc Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 (edited) Ale trzeba przyznać że oznaczenia trybów ognia są pr0 A ktoś w ogóle wie co one oznaczają?? ;| P.S. Całe body jest pro Edited September 9, 2007 by Pelc Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 No jak to co.... Trudno się domyślić? Quiet=SAFE Solo=SEMI Go Loud=AUTO :) Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 Nieważne co oznaczają, są po prostu pro i tyle. Olać body NS, istotne czy G&P M4 Colt's Firearms będzie pasować technicznie i kolorystycznie do repliki P&J PJ4 CQB II Generacji ? Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 (edited) Nie mogę edytować poprzedniego, ale dla jasności, maxavelli dobrze twierdzi - Coltowskie przynajmniej istnieje, a dla mnie ważny jest realizm, niemniej jednak kluczowym pytaniem obecnym jest: czy ten korpus Colta będzie pasował technicznie oraz kolorystycznie do P&J-ta Dzięki za rzeczowe odpowiedzi. Edited September 9, 2007 by Cron Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Cron kolor czerwony jest zastrzeżony dla moderatorów, kolejny post z takim kolorem pójdzie w kosmos. Quiet=SAFESolo=SEMI Go Loud=AUTO Mi tam bardziej się podoba amerykańskie tłumaczenie hecklerowskich przełączników SEF - Safe-Economy-Fun. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Zombie killer! najlepsze body świata... Quote Link to post Share on other sites
crejzy Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 (edited) Wymiata :killer: :-F Edited September 10, 2007 by crejzy Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Chielibyscie dodac cos jeszcze? Tylko prosze - NA TEMAT... Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 11, 2007 Author Report Share Posted September 11, 2007 Dwa pytania: 1. Proszę kogoś doświadczonego, by odpowiedział, czy ten korpus G&P będzie pasował technicznie i kolorystycznie do tego typu P&J'ta ? 2. Czy ktoś uważa, że przy wymianie korpusu w w/w P&J'cie na w/w metalowy G&P, należy również wziąć pod uwagę wymianę gumki hop-up, czy G&P sprzedając taki model metalowego korpusu oferuje niezawodnej jakości gumkę w zestawie? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Cron odpowiadając na Twoje pytanie, tak podejdzie. Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 11, 2007 Author Report Share Posted September 11, 2007 Ok, dzięki. Teraz mam kolejny dylemat, bo generalnie dowiedziałem się, co prawda, z jednego źródła, że komora HU metal body firmy G&P to najsłabszy punkt, a jako że chcę zrobić mały tjuning, liczą się dla mnie wysokiej jakości elementy. Czy ktoś może potwierdzić, że komora HU w G&P ( http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=2063 ) jest słabo wykonana? Jeśli tak, to nie mam zamiaru bulić 450 zł za złom. Quote Link to post Share on other sites
mojopl Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 1. To czy będzie pasować kolorystycznie to musi ci odpowiedzieć ktoś kto posiada TE dwie rzeczy... 2. Komory G&P nie sa najlepsze :P Troche ruletka w sumie, osobiście miałem dośw z dwiema do bani ale teraz mi się trafiła do której nie mam zastrzeżeń 3. Gumka G&P to pewnie ta gumowa za ~25zł, najlepsze to białe silikony Guardera, Systemy (oczywiście do ~400fps) Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 (edited) Ehh, tu na forum w innych tematach też niezbyt sprecyzowane wypowiedzi... Ktoś tam pisze, że metal body Guardera i G&P są na podobnym poziomie, czyli "zdarza się" (?), że trzeba coś w środku doszlifowywać, a wnętrze body G&P jest bardzo ciasne. Poza tym, czy body G&P posiada możliwość otwierania pokrywy łusek za pomocą rączki przeładowania? Jak tak dalej będzie, to coś czuję, że może sobie na razie podaruję to body... :źle: Dobrze byłoby, gdyby ktoś doradził jakieś porządne metal body. PS Może firma G&P, wraz z nabytym doświadczeniem, robi już porządniejsze metalowe korpusy? :roll: Edited September 12, 2007 by Cron Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 czy body G&P posiada możliwość otwierania pokrywy łusek za pomocą rączki przeładowania?Nie. Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 Znalazłem jeszcze takie metal bodies: http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=988 http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=988 tylko raczej nie różnią się niczym więcej od Coltowskiego, jak wyższą ceną i innymi "malunkami". Czy ktoś może wypowiedzieć się nt tego korpusu http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1728 ? Cena - 640 zł Opis: Zestaw wysokiej jakości Receivera składający się z - Kompletnego Metalowego korpusu repliki Colt M4A1, z oryginalnymi tłoczeniami, - Metalowej komory Hop Up, - Wzmocnionego gearboxa wersji 2 - 6mm Receiver został wykonany ze specjalnego stopu nadającego mu odpowiednią sztywność wagę i wytrzymałość. Na korpusie oryginalne tłoczenia COLT oraz numer seryjny. W skład zestawu wchodzą wysokiej jakości części umożliwiające tuning zewnętrzny a także wewnętrzny repliki. Wzmocniony gearbox pozwala na zamontowanie wewnątrz silnej sprężyny. Waga: 1215g Producent: G&P Wygląda na to, że to porządniejsza wersja tego Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Umiemy czytać to co jest w linkach!! Co do komory. Jak dobrze uszczelnisz to plastikowa może okazać sie zdecydowanie lepsza od metalowej. Problem jest 1 czy warto ładowac body do karabinu o podobnej wartości (co body)?? Jeżeli chcesz robic tuning bierz z gb. Quote Link to post Share on other sites
krakhp Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 (edited) zadam głupie pytanie lecz czy w tym korpusie http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1728 czy gearbox zawiera wszystkie bebechy czyli jakieś tam zębatki czy to tylko samo body od gb? Edited September 12, 2007 by krakhp Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Tylko i wyłącznie szkielet Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 Pytań dużo się zaczyna nasuwać, rzeczywiście, zakup tego body wiąże się z dodatkową robotą, tj. uszczelnianie, ewentualne prawdopodobne doszlifowywanie wnętrza.... Jednym słowem - kał. Niestety, ale na chwilę obecną, gdzie trzeba liczyć się z wydatkami, muszę przyznać rację >Dragunow<. Jak w ogóle myślę o rozbiórce na dzień dobry całej repliki, z której nawet nie postrzelałem 4000 tysięcy kulek, to mi się po prostu nie chce i nie opłaca majstrować. Szczególnie, że nawet nie wiedziałbym prawdopodobnie, czy poradziłbym sobie samemu. Ale powracając do tematu zmiany body, domniemam że potrzebuję do takiego zabiegu wielu dodatkowych przedmiotów asekuracyjnych, m.in. jakiegoś specjalnego silikonu uszczelniającego, którego nie znajdę w zestawie G&P ? Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Kał?? To jest bardzo porządne body. Doszlifujesz jeżeli będzie trzeba zwykłym pilnikiem. Body nie musisz uszczelniać jak już to komorę. Możesz to zrobic zwykła taśmą izolacyjną. Czy będzie ładnie wyglądało?? To zależy od gustu. Inne body.... hmmm jeżeli masz więcej kasy to możesz wziąć guardera (sam bym nie wziął). Przy wymianie body wystarczy wybic/wykręcic 2 piny oraz : Odkręcić kolbę Odkręcić wymontować chwyt przedni wybić pin nad spustem odkręcić silnik i wyjąc go oraz gb. Byc ostrożnym Nie urywać kabli Nie gryśc GB Oraz najważniejsze nie rzucać gdy coś nie chce wyjść :P Tak to się robi w mojej emce i sądzę (jestem pewien) ze w p&j jest podobnie. : Pozdrawiam:) Quote Link to post Share on other sites
Cron Posted September 13, 2007 Author Report Share Posted September 13, 2007 (edited) Gryźć nic nie będę, co najwyżej Bazyliszek. Umiemy czytać to co jest w linkach!! Niektórzy nie zaglądają w ogóle do tych linków, a potem twierdzą, że robię sobie jaja, gdy zapytam odnośnie informacji podanych na stronie. ;) Kał?? To jest bardzo porządne body. Nie mówiłem o body, tylko o sytuacji. Przekonałeś mnie. Ale jeszcze zastanowię się nad zakupem tego body (bo tak naprawdę, nikt mi szczerze mówiąc nie odpowiedział, czy kolorystycznie się nadaje do P&J'tki, którą posiadam :smutny: BARDZO LICHO, panie sierżancie, bo nie chciałbym, żeby przód był czarny, a body świeciło się jak kasyno las vegas), bo słyszałem, że Krakman ma wrzucić w swoim sklepie metal body P&J. Na ile to prawda, tego nie wiem (?) Pozdrawiam i dzięki. Edited September 13, 2007 by Cron Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.