Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Upgread V3-pytania.


Recommended Posts

Witam.

 

W tak mocnych tuningach V3 jestem laikiem, dlatego mam kilka pytanek do posiadaczy części , ktore wypisze, lub majacych podobne konfiguracje w swoich karabinkach, podstawą będzie aug A2 JG.

 

Czy taka konf. się nada:

-Zestaw FTK guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1823 , spring m140 zamiast 150tki.

-Silnik torque up guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1823

-akumulator 12V intellect 1400mah.

 

(precka itp potem)

 

 

Czy stockowy szkielet przemieli troszke kulek, czy warto równierz go wymienić.

Na zdjęciu asg shopu modyfikacja przedstawiona jest na gb. V2, czy w gb. V3 problem jest taki sam?

 

Czy tłumik dzwięku długości 335mm (ka 40x335) nie zmieni toru lotu kulki?

Link to post
Share on other sites

1 - Zapewne miałeś na myśli silnik do M150< Guarder...

2 - Mam takowy zestaw i bardzo mi się podoba :D

3 - Zalecam wymianę na M140 (wzrośnie ROF)

4 - Ten aku będzie za słaby... niski rof w porównaniu do large no i bardzo mało kulek na tym wystrzelisz...

5 - Stockowe szkielety CA v3 są bardzo mocne! Nie sądze, żeby M140 - 150 było w stanie go szybko wykończyć na AUTO.

6 - Tłumik nie ma wpływu na tor lotu i prędkość wylotową kulki (pod warunkiem, że jest prosto wkręcony rzecz jasna :P

Link to post
Share on other sites

Kolega ma ver.3 GB ale JG nie CA. Wersja 3 to wersja 3 więc powinno wytrzymać a po jakims czasie po prostu wymienisz szkielet ;-) Bardzo podoba mi sie AUG JG, a jeśli włożysz w niego ten zestaw to masakra :strach: Ja mam tłumik samoróbke co prawda w mp5, ale nie dość że tłumi, to poprawia lot kulki(i to nie moja imaginacja).

Myślę że tłumik o którym piszesz nie wpłynie na lot i predkosc kulki.

 

Czyżbyś kreował się na strzelca wyborowego?

Wnioskuję to po broni i planowanym Upgrade.

 

Pozdrawiam

Edited by boychristo
Link to post
Share on other sites

Bateria Intellect 1400 mAh 12V na tym silniku powinna osiągnąć "stockowy", albo troszeczkę wyższy ROF z powodu mocnej sprężyny i dużego przełożenia zębatek...

 

Jeśli chodzi o ilość kulek - myślę że coś około 1000.

 

Takich rzeczy (jak wspomniał olo) nie da się precyzyjnie określić...

Link to post
Share on other sites

To ja może podepnę się do tematu, również w tematyce tuningu V3.

Teraz robię AK-74 od VFC i mam parę pytań.

Ma w nim być min. 460fps

 

Ponieważ na poprzednim tuningu straciłem dużo, za dużo kasy więc wybrałem takie coś:

 

FTK: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1822

- z tym, że ze zmianą sprężyny na M130 i tłokiem z metalowymi ząbkami DF

Bateria: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1873

Silnik: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1358

Szkielet GB: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=472

 

Do tego jeszcze,

Lufa wewn.: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=51

Gumka HU: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=55

Komora HU (Pro Win CNC): http://www.wgcshop.com/WGC_Shop/images/pw_pt_akc.jpg

 

Co o tym myślicie?

Czy osiągi/ zasięg/ skupienie/ ROF będą przyzwoite?

Ze względu na to, że wybrałem baterię o słabszym napięciu (9,6V), dobrałem mocny silnik Magnum Systemy.

 

Pozdrawiam

Konrad

Link to post
Share on other sites

Chciałeś się popisać jakie to części kupiłeś czy jak? Stary - przy takich częściach niema co się tak głupio pytać. Tuning będzie nie do zajechania i tyle. Uzyskasz pewnie (przy dobrym złożeniu) z 470 - 480FPS luzem. Rof będzie taki sobie (bo zębatki Infinity TU mają duuuże przełożenie i temu nawet nie zaradzi MAGNUM + 9,6V). Aby zwiększyć ROF radziłbym raczej pomyśleć nad SYSTEMA TURBO + (max) 9,6V. Aha jeszcze jedno - nie wsadzaj 10,8V lub 12V - nie zwiększysz za bardzo rofu dzięki tym wspaniałym zębatkom, a zajedziesz w mig silnik.

Link to post
Share on other sites

Z FTK M150 Guardera sa nie lada jajca - np nie pasuje do szkieletu v3 wzmocnionego CA - glowica cylindra (bor up) wogole nie wchodzi , a co do szkieletu JG - nie polecam w egzemplarzu który tuningowalem byl krzywy :) Najlepiej do tego ftk kupic tez szkielet guardera i obowiazkowo dobry silnik. Aha te zebatki z FTK sa helikale o bardzo duzym przelozeniu - o kosmicznym rofie mozna zapomniec.

Edited by Guto_Bandito
Link to post
Share on other sites

Smoke - Załamują mnie tacy ludzie... Przełożenie standardowych zębatek to około 6, przełożenie STU i hSTU to gdzieś tak 9, a przełożenie ITU to aż 15!!!! Teraz sam możesz stwierdzić co ma większe przełożenie. Dodam, że zębatki ITU są w stanie Z ŁATWOŚCIĄ pociągnąć hipotetyczną sprężynę M240.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...