smoke Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Witam. W tak mocnych tuningach V3 jestem laikiem, dlatego mam kilka pytanek do posiadaczy części , ktore wypisze, lub majacych podobne konfiguracje w swoich karabinkach, podstawą będzie aug A2 JG. Czy taka konf. się nada: -Zestaw FTK guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1823 , spring m140 zamiast 150tki. -Silnik torque up guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1823 -akumulator 12V intellect 1400mah. (precka itp potem) Czy stockowy szkielet przemieli troszke kulek, czy warto równierz go wymienić. Na zdjęciu asg shopu modyfikacja przedstawiona jest na gb. V2, czy w gb. V3 problem jest taki sam? Czy tłumik dzwięku długości 335mm (ka 40x335) nie zmieni toru lotu kulki? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 1 - Zapewne miałeś na myśli silnik do M150< Guarder... 2 - Mam takowy zestaw i bardzo mi się podoba :D 3 - Zalecam wymianę na M140 (wzrośnie ROF) 4 - Ten aku będzie za słaby... niski rof w porównaniu do large no i bardzo mało kulek na tym wystrzelisz... 5 - Stockowe szkielety CA v3 są bardzo mocne! Nie sądze, żeby M140 - 150 było w stanie go szybko wykończyć na AUTO. 6 - Tłumik nie ma wpływu na tor lotu i prędkość wylotową kulki (pod warunkiem, że jest prosto wkręcony rzecz jasna :P Quote Link to post Share on other sites
boychristo Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 (edited) Kolega ma ver.3 GB ale JG nie CA. Wersja 3 to wersja 3 więc powinno wytrzymać a po jakims czasie po prostu wymienisz szkielet ;-) Bardzo podoba mi sie AUG JG, a jeśli włożysz w niego ten zestaw to masakra :strach: Ja mam tłumik samoróbke co prawda w mp5, ale nie dość że tłumi, to poprawia lot kulki(i to nie moja imaginacja). Myślę że tłumik o którym piszesz nie wpłynie na lot i predkosc kulki. Czyżbyś kreował się na strzelca wyborowego? Wnioskuję to po broni i planowanym Upgrade. Pozdrawiam Edited September 11, 2007 by boychristo Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 Aug niepozwala na zainstalowanie większej batki niestety. Właśnie mam zamiar wsadzić do tego zestawu M140. Tak miałem na myśli ten silnik : http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1993 Misiek a oriętujesz się może ile kulek to przemieli,i jaką szybkostrzelność uzyskam? Oraz czy warto zainstalować łożyska kulkowe? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Jak zamierzasz użyć łożysk 6mm to tylko ślizgowe (przy tak mocnej sprężynie). ile kulek to przemieli,i jaką szybkostrzelność uzyskam? Tego nie da się określić "na oko". A tak w ogóle to tutaj jest już temat o tuningu AUGa JG. Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 wiem ,że jest temat tuningu auga, pytałem 2x o tuning itp, ale nic nie dało, dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Bateria Intellect 1400 mAh 12V na tym silniku powinna osiągnąć "stockowy", albo troszeczkę wyższy ROF z powodu mocnej sprężyny i dużego przełożenia zębatek... Jeśli chodzi o ilość kulek - myślę że coś około 1000. Takich rzeczy (jak wspomniał olo) nie da się precyzyjnie określić... Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 To ja może podepnę się do tematu, również w tematyce tuningu V3. Teraz robię AK-74 od VFC i mam parę pytań. Ma w nim być min. 460fps Ponieważ na poprzednim tuningu straciłem dużo, za dużo kasy więc wybrałem takie coś: FTK: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1822 - z tym, że ze zmianą sprężyny na M130 i tłokiem z metalowymi ząbkami DF Bateria: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1873 Silnik: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1358 Szkielet GB: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=472 Do tego jeszcze, Lufa wewn.: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=51 Gumka HU: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=55 Komora HU (Pro Win CNC): http://www.wgcshop.com/WGC_Shop/images/pw_pt_akc.jpg Co o tym myślicie? Czy osiągi/ zasięg/ skupienie/ ROF będą przyzwoite? Ze względu na to, że wybrałem baterię o słabszym napięciu (9,6V), dobrałem mocny silnik Magnum Systemy. Pozdrawiam Konrad Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Chciałeś się popisać jakie to części kupiłeś czy jak? Stary - przy takich częściach niema co się tak głupio pytać. Tuning będzie nie do zajechania i tyle. Uzyskasz pewnie (przy dobrym złożeniu) z 470 - 480FPS luzem. Rof będzie taki sobie (bo zębatki Infinity TU mają duuuże przełożenie i temu nawet nie zaradzi MAGNUM + 9,6V). Aby zwiększyć ROF radziłbym raczej pomyśleć nad SYSTEMA TURBO + (max) 9,6V. Aha jeszcze jedno - nie wsadzaj 10,8V lub 12V - nie zwiększysz za bardzo rofu dzięki tym wspaniałym zębatkom, a zajedziesz w mig silnik. Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Nie, nie chciałem się popisać, bo jeszcze nic nie kupiłem. Ale dzięki za opinię, ROF jaki bym chciał osiągnąć to minimum 14k/s. W takim razie chyba będzie lepszy TURBO. Naprawdę dzięki. Pozdrawiam Konrad Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted September 17, 2007 Author Report Share Posted September 17, 2007 Witam. Przeczytałem posty Konrada, i twój misiek i nasuwa mi się pytanie: Czy te zęby guardera mają większe przełożenie niż STU albo heli STU, jeśli tak to wolał bym zęby z CA, tylko czy wytrzymają? Oraz czy te nadadzą się: http://www.taiwangun.com/?str=product&...df8cbebcdafd48c Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 (edited) Z FTK M150 Guardera sa nie lada jajca - np nie pasuje do szkieletu v3 wzmocnionego CA - glowica cylindra (bor up) wogole nie wchodzi , a co do szkieletu JG - nie polecam w egzemplarzu który tuningowalem byl krzywy :) Najlepiej do tego ftk kupic tez szkielet guardera i obowiazkowo dobry silnik. Aha te zebatki z FTK sa helikale o bardzo duzym przelozeniu - o kosmicznym rofie mozna zapomniec. Edited September 17, 2007 by Guto_Bandito Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Smoke - Załamują mnie tacy ludzie... Przełożenie standardowych zębatek to około 6, przełożenie STU i hSTU to gdzieś tak 9, a przełożenie ITU to aż 15!!!! Teraz sam możesz stwierdzić co ma większe przełożenie. Dodam, że zębatki ITU są w stanie Z ŁATWOŚCIĄ pociągnąć hipotetyczną sprężynę M240. Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted September 17, 2007 Author Report Share Posted September 17, 2007 Zadaje tyle pytań,bo tylko raz wymieniałem zębatki, i to z nieudolnym skutkiem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.