Palmz Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Witam Szukałem i nic nie znalazłem. Chiałem zamontować do M4 ICS zestaw bore up. Ale! Głowica cylindra nie chce się ostadzić na szkielecie gearboxa. Dokładnie chodzi mi o to, że dziurki z głowicy nie chcą wejść na "kutaski" (naprawdę nie wiem jak to inaczej nazwać ;-)) ze szkieletu. Jeden z nich jest lekko przesunięty i wygląda na to, że bez piłowania się nie obejdzie. Czy Wy też mieliście taki problem ? Pozdrawiam, dziękuję za pomoc Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Piłowałem i pomogło. Tak miałem przy pasowaniu Upa Hurricana m120 do AUGA CA... i tak miałem przy bore upie DF i M4. Innej możliwości nie widze ;/ Napewno nie wbijaj na siłę. Jestem pewnie w stanie sprawdzić czy od CA bore up pasuje... tyle ze musiałbym rozkręcić dwa GB. Ale jak mnie najdzie :D to napiszę czy borek CA pasuje do ICSa. Jedno jest pewnie DF nie pasuje tak jak powinien. Aha i szlifowałem otwory w Bore upie a nie "kutaski" w GB. Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Takie piłowanie nie wpłynie negatywnie na osiągi BoreUp-a / Wytrzymałość konstrukcji ? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Ja ostatnio montowałem dwa borki DF i trzeba było piłować(jeden do m15 drugi do CA36C). Borek CA pasuje do ICSa-sprawdzałem. Takie piłowanie nie wpłynie negatywnie na osiągi BoreUp-a / Wytrzymałość konstrukcji? Nie o ile nie zostanie zbyt nadgorliwie zrobione :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 No ok, ale czemu lepiej piłować Bore a nie te kutaski (poza różnicą cenową)? Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Dlatego że jest wygodniej. Raz próbowałem piłować te "kutasiki" nie wychodziło to nawet z malutką tarczą w DRELEMu. Quote Link to post Share on other sites
spiritum Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 ech, szkoda niszczyć ten ładny fioletowy deseń :P Wystarczy tylko powiększyć otwory, czy trzeba piłować obwódkę? Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 (edited) Lepiej przypiłowac glowice cylidra niz gearboxa. Bo w przyszłosci do tego szkieletu np bore up CA będzie miał luz, co przełozy się na mniejsza szczelnośc. Należy piłować dokładnie aby przy uderzeniu tłoka, głowica nie ruszala się w cylindrze. Przypiłuj jak potrzebujesz. Przymierz sobie i sprawdz w którym się blokuje, i tam DELIKATNIE przypiłowuj po troszkę. PAMIĘTAJ! że lepiej niedopiłować (mozesz poprawić) niż nadpiłowac. Edited September 19, 2007 by GTI Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.