Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Biper

Użytkownik
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,568 profile views
  1. Opcje z łączeniem sprężyn można przyrównać do sprężyn o niejednakowym skoku. Chociaż patrząc na zdjęcie podane wyżej, to sprężyny wyglądają identycznie.
  2. Co do odpowiedników kolorów to tu jest odpowiedniejszy temat: http://wmasg.pl/forum/index.php?act=ST&f=21&t=58333 Co do koloru G8030 Sand- to jest on o wiele jaśniejszy niż przedstawiony na palcie kolorów.
  3. A może ładujesz magazynek zaraz po przelaniu gazu z dużej doi małej butli? Jak pierwszy raz przelałem gaz do małej butli i od razu nabiłem maga to pistolet praktycznie nie strzelał- gaz ochłodził się podczas przelewania. Dopiero po kilku godzinach jak gaz nabrał temperatury wszystko działało jak należy.
  4. W taki razie mój błąd, nie miałem do czynienia z butlami do PB, tylko z 33kilowymi ale ciężko taką potrząsnąć żeby stwierdzić czy gaz jest płynny ;-)
  5. Tylko że CO2 to nie propan, trochę je różni: -dwutlenek węgla nie jest palny, -propan w butli jest w stanie ciekłym, natomiast CO2 jest w postaci nieskroplonej. Dlatego nie ma co bezpośrednio porównywać tak tych gazów.
  6. Ja z tym cudem Elementa nie miałem styczności ale moim zdaniem jak już ma się wydać 160zł na chiński wynalazek to lepiej kupić niewiele droższy silnik ICSa Turbo 3000. W m4 ICSa z SP120(guarder) na 7.4 Lipo 1100mAh 15C dawał 13k/s, po ok 1k kulek ROF nieznacznie spadał.
  7. No jeżeli Ci się tak udało nabić to gratuluję, ja jakoś nie potrafię :wink: Z moich empirycznych doświadczeń wynika że jeżeli podczas przelewania gazu(cały czas mowa o propanie) nie da się uciec powietrzu z pustej butli w atmosferę to płynny gaz nie przepłynie. @sebciu, czy napełniałeś już w opisywany przez siebie sposób butle 0.5kg?
  8. Z przelaniem gazu do butli po CO może być problem ponieważ nie mają one zaworu odpowietrzającego(nie wiem jak to się fachowo nazywa). Generalnie chodzi o to że aby gaz(Propan) przepłynął do innej butli lub zbiornika gaz(resztki propanu lub powietrze) który jest w stanie lotnym musi się gdzieś ulotnić/uciec aby zrobić miejsce dla płynnego propanu. Takie zawory są w butlach turystycznych na propan-butan, podczas przewalania gazu odkręca się małą śrubkę przez którą ucieka nadmiar gazu.
  9. Oto moje doświadczenia z M4 ICSa(właściwie już HK416) W środku: -BoreUp Guardera do M4 -Tłok DF z metalowymi zębami Precka 363mm Systemy+ Gumka systemy+ dystanser typu H Na SP120 420fps Na SP130 485-490fps
  10. @iNTER Wystarczyło podać frazę "AGM GBB"
  11. Wiem że nie chciało ci się nawet poszukać na forum, bo było i to całkiem sporo.
  12. Za ICSem przemawia genialny silnik i wytrzymałe zębatki. Pytanie tylko czy porównuje się normalnego ICSa czy wersje eco do CYMY.
  13. Przedstawię moje doświadczenie z zabawą z cylindrami. Replika G36 CA w środku: -SP110 Guarder -Głowica tłoka i Cylinder typ 0 Guarder(BoreUp) -Głowica cylindra i dysza Classic Army(BoreUp) -Prowadnica sprężyny z łożyskowaniem -Dystanser Typu H Testowane na chrono, kulki 0.2 GoldenBall. Lufa 36cm 388-390Fps Po wyregulowaniu HP skupienie na AUTO całkiem dobre jak na tanie kulki 0.2 Lufa 51cm 410-413fps Więc przyrost mocy całkiem niezły
  14. Co do bugów to moim zdaniem nie jest tak źle, zwłaszcza jeżeli zrobi się upa do wersji 1.3. Na początku miałem trochę problemów ze sterowaniem drużyną, myślałem że to wina bugów, jak pograłem dłużej okazało sie że problemy wynikały z tego że nie do końca rozumiałem pewną koncepcje przyjętą przez producentów gry. Bugi zawsze będą występować w grach jedne są bardzie inne mniej denerwujące, Arma @ to nie jest liniowa jebanka gdzie programiści mogą przewidzieć praktycznie każdy ruch gracza. Oto jakie kwiatki ma nowy COD WaW: Co do wymagań tą są spore zwłaszcza jeżeli chodzi o grafikę, G
  15. A jak nie było książek to był czas wielkich wojen.
×
×
  • Create New...