pasiutrial Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 Mam problem z moim m4 r7 wella. Zmieniłem w nim cylinder, mam lufę, sprężynę, prowadnicę i środkową zębatkę ze stockowego CA. Jeszcze do niedawna strzelał świetnie ale ni z tąd, ni z owąd przestał. Teraz pluje kulkami najwyżej na 10-15 m. Jak dam hop-up na zero to kulki szybko spadają. Jak podkręce za mocno to je dusi i w ogóle nie lecą. Znajomy mechanik powiedział, że problem może stwarzać dysza. Sam już nie wiem co powinienem robić. Pomóżcie proszę!!! Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 1.Jeśli wymieniałeś dyszę, a R-7 ma niestandardowego hop-a to to może być przyczyna. 2.Jeśli grzebałeś w gearboxie i wyjmowałeś listwę dosyłacza to może potem nie wsadziłeś dyszy w odpowiednie miejsce (powinna był włożona w listę dosyłacza tak, żeby tworzyć tak jakby jedną część). Kiedyś przy okazji grzebania w AK47 Beta Specnaz DE byłem jeszcze młody i nieobeznany i właśnie popełniłem błąd z punktu 2 - gnat strzelał co najwyżej na kilkanaście metrów. Quote Link to post Share on other sites
pasiutrial Posted October 1, 2007 Author Report Share Posted October 1, 2007 Dyszy nie wymieniałem. A co do dosyłacza to muszę to sprawdzić, ale chyba to także jest w porządku. Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Dobierz się do gearboxa i sprawdź dyszę. Musi siedzieć dokładnie z przodu popychacza, tak żeby tworzyć tak jakby jedną część (wsadza się dyszę od góry w taki otwór w listwie popychacza. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Myślę, że aż tak drastycznego błędu w sztuce nie popełniłem:D. Niemniej na tym weekendzie będę sprawdzę dokładnie. Poza tym Pasiu, ta zębatka co Ci wymieniłem to nie CA tylko też Well. Gdybym źle zmontował dysze z popychaczem to zębatka tłokowa (ten bolczyk) blokowałaby sie o niego. Co by nie było w sobotę będzie naprawione. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Sprawdź uszczelkę na głowicy tłoka. Jeżeli nie była wymieniana to daje 90%, że to Ci sprawia problem. Quote Link to post Share on other sites
ireabe Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 jeszcze przed przeczytaniem propozycji Luga rozebralem m4 Pasia. to 100% jest uszczelka głowicy. Wystarczy czasem zerknac, czy po zlozeniu tłoka i wsadzeniu go do cylindra nie widac czasem szczeliny swietlnej. Czekamy na glowice. Puki co na uszczelce wycinanej recznie z detki śmiga idealnie ^^ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.