Errhile Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Moja Beta właśnie wróciła z serwisu. I wygląda na to, że serwisanci zapomnieli parę detali dokręcić. - chwyt pistoletowy (wymieniony) gibie się na boki i do przodu. Zdjąłem, i to są chyba śruby mocujące obudowę silnika. ...kurczę, jakich kluczy się do tego używa, to nawet imbusy chyba nie są. - kolba. Kolebie się na boki, razem z tymi metalowymi wąsami które ją mocują do body. Gdzie to dokręcić? - jak założyć ucho zawieszenia taktycznego? Dawniej trzymało się solidnie, teraz już przy zakładaniu pasa wypadło z body, i nie wiem jak je umocować :( Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Jaki chwyt masz założony? Może to są gwiazdki, choć stawiam na imbusy. Ja zakładałem chwyt taktyczny z P&J. Jest troszkę przykrótki, ale po podłożeniu podkładki pasuje prawie idealnie. Tu jest przykręcane mocowanie kolby. Najpierw odkręć kolbę i zdejmij ją. Wyjmij GB. Po lewej stronie masz szczelinę przez którą przechodai ucho. Tam powinna być taka blaszka. Na schemacie dobrze widać... Poza tym, kto Ci to serwisował? Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted October 11, 2007 Author Report Share Posted October 11, 2007 Kto to serwisował? Krakmani. Oj, dostali ode mnie posta w dziale "Sklepy", oj, dostali. :killer: Na szczęście kumpel to z zamiłowania ASG'owy rusznikarz, udało nam się doprowadzić replikę do ładu. Śruby trzymajace tę część gearboxa z silnikiem to były gwiazdki. A rękojeść - "taktyczna" P&J, identyczna z tą, o której piszesz. Podkładki załatwiły sprawę, podobnie z kolbą. Dzięki za pomoc. Co ciekawe, teraz replika przypomina dźwiękiem dentystyczną wiertarkę - wysoki, szybki wizg zębatek. Trochę się o nie boję (stocki). Mam jeszcze uwagę o okablowaniu, ale wpiszę ją w ogólny temat o tuningu Bety :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.