Paciek Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem CA36. Karabin jest używany, wszystko jest w jak najlepszym porządku, lecz martwi mnie jedna rzecz - ROF. Wydaje mi się, że jest za mały jak na AEGa CA. Nawet JG ma większy. Myślę, że to przez baterie, która jest już "troszke" a nawet więcej niż troszke zniszczona. Postanowiłem wymienić ją na jakąś 9.6V. I teraz moje pytanie: Która baterie polecacie? Potrzebuje takiej, która - wejdzie do front gripa, - dzięki której rof się podniesie, - bedzie długo trzymała, - na wtyk taki jak w G36 (mały) - gdy zrobie tuning do około 380 - 400 fps, bedzie dawala rade i nadal bedzie dlugo trzymała Co może być jeszcze problemem małego rof'a? Quote Link to post Share on other sites
Soman Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Może któraś z tych? http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1924 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1925 Poszukaj w jakimkolwiek sklepie. Wpisz w wyszukiwarkę "g36" i ci wyskoczy. Chcesz mieć wyższy ROF - kup lepszy silnik, np. systemy: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1993 Quote Link to post Share on other sites
Paciek Posted October 11, 2007 Author Report Share Posted October 11, 2007 I teraz kolejne pytanie. Czy ta 10.8V nie rozwali niczego w śroku jeśli G36 to stock? I czy 9.6V da radę pociagnać przy tuningu rzędu ~390 fps? Quote Link to post Share on other sites
Soman Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 I teraz kolejne pytanie. Czy ta 10.8V nie rozwali niczego w śroku jeśli G36 to stock? I czy 9.6V da radę pociagnać przy tuningu rzędu ~390 fps? 1. do swojego stockowego używałem 12V i wytrzymał, więc 10,8 powinno być ok 2. może być problem, aczkolwiek tu większe pole do popisu będzie mieć wydajność prądowa ogniw Quote Link to post Share on other sites
Paciek Posted October 11, 2007 Author Report Share Posted October 11, 2007 Nie no, jeśli na 10.8V wytrzyma to oczywista co biorę. Wtedy chyba nie byłoby problemu z uciągnięciem tego całego bajzlu po tuninngu prawda? Quote Link to post Share on other sites
Soman Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Nie no, jeśli na 10.8V wytrzyma to oczywista co biorę. Wtedy chyba nie byłoby problemu z uciągnięciem tego całego bajzlu po tuninngu prawda? Prawda. Teraz używam właśnie takiej, przy tuningu >400 fps i wystarcza. Poza tym bateria z mojego pierwszego linku bardzo dobrze pasuje do gripa i nie ma problemów z jej zamocowaniem. Quote Link to post Share on other sites
remko Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 (edited) 10.8 V na stock-u :strach: to za dużo i to o wiele kup sobie baterie sanyo 9.6V NiCd i to ci spokojnie wystarczy nawet przy tuningu do tych 400fps.Ja w swojej MP5 mam około 400fps i bardzo fajnego rof- :) Edited October 12, 2007 by remko Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 g36, tuning 430 fps, 9,6 ciągnie bez problemu... Quote Link to post Share on other sites
bun Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 (edited) G36, tuning 470 fps bateria Sanyo RC 9.6 1600mAh ciągnie bez problemu ale rof nie powala, bateria G&P 9.6 3300mAh rof zadowalający. Po wymianie kabli na 1,5mm^2 i dołożenie podwójnego MOSFETA stosowanego przez Systeme w swoich GB rof powalający (odczucia subiektywne, brak możliwości pomiaru). Edited October 31, 2007 by bun Quote Link to post Share on other sites
menadzer Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Ja mam M110 i batke 10.8 V G&P. ROF mam taki, że hi-cap nie nadąży podawać kulek na auto, nie mówiąc już o low-capie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.