Filiop Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Mam dwa pytania odnośnie hop-siupa :) Pierwsze to jaka jest różnica miedzy komorą hop-up CA a tą dodawaną do metalowego body do m4 SRC? http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=158 drugie pytanie (nie jestem pewien, wolę się upewnić) Wymieniłem właśnie wyżej wymienione body w M4 firmy P&J i teraz kulki nie lecą za bardzo do celu, po przeleceniu pewnego dystansu (na auto) jedne skręcają w prawo inne w lewo następne w dół - górę, dawniej tego nie było tego problemu, na semi tez nie jest zbyt dobrze ale ciut lepiej. Myślałem że to może przez zalanie sylikonem hop-up'a ale nie jestem pewien czy to może być prawdopodobne? Quote Link to post Share on other sites
temohab Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Samo body nie ma nic wspólnego ze skręcaniem kulek, natomiast ma na to wpływ spasowanie body do bebechów i dokładność złożenia. Silokon także ma wpływ, zalany HU potrafi szaleć przez pewien czas (gumka ma dawać "opór" kulce i przez to odpowiednio ja podkręcać, przy większych właściwościach ślizgowych można zauważyć właśnie skręcanie kulek). Przestrzel dobrze replikę i sprawdź czy nie ma gdzieś jakichś luk w spasowaniu (np. komora HU z lufą, popychacz itp.). pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 (edited) Zobacz czy komora hu luźno chodzi w body na sprężynie. Niby wszystko ze stajni src i powinno pasować, ale widziałem coś takiego jak niepasujące body src do gb src, więc wszystko możliwe. Edited October 18, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 I za Chiny Ludowe nie używaj tej gumki co przyszła z komorą. Gumki SRC to kupa. Quote Link to post Share on other sites
Filiop Posted October 19, 2007 Author Report Share Posted October 19, 2007 No właśnie mam zamiar wsadzić sylikon guardera i tutaj moje następne pytanie, jako że za niedługo będę posiadaczem nowego kompletnego gearboxa, będę wymieniać lufę prec. i gumkę HU na sylikon, jak się dostać do gearboxa w tym gunie http://www.taiwangun.com/index.php?str=product&prId=770 ale z tym body http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=158 ? Błagam o pomoc bo już szukam chyba z półgodziny i nie mogę znaleźć jak to body zdjąć (czy najpierw frontgrip ściągnąć, jeśli tak to jak? a może inaczej?) Znalazłem kilka podpowiedzi na forum ale nie do końca odpowiadają mojemu problemowi :) A bardzo zależy mi abym wreszcie sam zmienił te części bo wstawienie gumki HU i lufy to z tego co wiem nie wielki problem, wstawienie całego gearboxa chyba też bardzo straszne nie jest? Tak czy siak kiedyś trzeba się nauczyć rozbierać i modyfikować guna chociażby aby można było go konserwować samemu ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 (edited) http://asgshop.pl/hopup_lufa.php Body rozbiera się tak samo... Co do wyjęcia GB, to wytłumacze Ci to srótowo(zmęczony jestem i nie chce mi sie pisać ;-) ). Najpierw pokrywa silnika->silnik-> body->pin nad spustem. Trzebo coś chyba z kolba kombinować(odkręcać czy cos), ale dokładnie nie pamiętam... Każdy wie co mi się przydażyło.... http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=39752 i tu masz dokładniej opisane ;-) :strach: Nareszcie!!! Dwa posty tego samego autora pisanę jesden pod drugim są łączone!!! Chwała Ci Modzie. Edited October 19, 2007 by hary934 Quote Link to post Share on other sites
Filiop Posted October 19, 2007 Author Report Share Posted October 19, 2007 właśnie próbowałem robić na podstawie tego poradnika ale nie wiem jak ściągnąć frontgrip, co trzeba odkręcić? Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 (edited) Każdy wie co mi się przydarzyło.... No zobacz... ja nie wiem. Czy to znaczy, że jestem inny? Filiop - do wymiany GB nie musisz demontować frontgripa. Edited October 19, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
Filiop Posted October 19, 2007 Author Report Share Posted October 19, 2007 Ale właśnie zależy mi też na demontażu fronta :) ale chętnie "posłucham" (przeczytam) jak to zrobić :) Czyżby należało zacząć od zdjęcia prowadnicy kolby, wyciągnięciu silnika i dalej jak w temacie podanym wyżej (http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=39752) ?? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Nie. Front jest przymocowany do górnej części body. Jak go wyjąć to juz Ci nie powiem(bo nawet nie wiem :roll: u mnie jest wszystko ok, więc nic nieuszam.) Miles- zazwyczaj po pewnym czasie nie można edytować postów, aż odziwo, nagle, co mi się udało? No właśnie. A czy jesteś inny to ja niewiem ;-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.