steq22 Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 (edited) :killer: A więc tak, mam problem z GB mianowicie chodzi o to że gdy wkładam silnik i naciskam spust słychać ciche pyk i to wszystko nie wiem co jest, silnik się obraca bo sprawdzałem... Zębatki też się obracają ale UWAGA cięęężko i tylko jak śrubokrętem sprawdzałem czy wogule się obraca... PROSZĘ POMÓŻCIE... mam nadzieje że w GB wsio w porzątku :poddanie: nie rozbierałem GB tylko do silnika usterka powstała zaraz jak tylko rozebrałem GUNA i wyciągnąłem silniczek... :strach: :strach: wszystko wyszło cacy bez problemów włożyłem z powrotem i właśnie :evil: sie coś stało Edited November 15, 2007 by steq22 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Jak tylko pyknięcie to może założyłeś wtyki na silnik na odwrót? Quote Link to post Share on other sites
szary_16 Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 A baterie porządnie naładowałeś?? jak jest takie pyknięcie i silnik bez niczego się nie kręci to znaczy że bateria padnięta a zębatki ci ciężko sie obracają jak próbujesz je kręcić bo tłok jest w spoczynkowym położeniu i po prostu sprężyna wszystko blokuje dopiero silnik ja naciągnie:) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Załóż konektorki na odwrót. Zapewne lewy prąd puściłeś Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Może gdzieś masz spięcie na kablach Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Albo znów podkładkowanie... Quote Link to post Share on other sites
killa Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 (edited) Inaczej, odkręć pokrywe silnika, obruć silnik o 180 stopni podłącz znowu konektorki, i zamknij wszystko. Zębatki chodzą cieżko bo masz tłok i sprężyne wsadzoną, zawsze będą chodziły cieżko. Po prostu masz źle podpiętą masę. Edited January 9, 2008 by killa Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 witam mam taki sam problem i też nie potrafie sobie poradzić z tym.W swojej Mp5 wymieniłem GB. prowadnicę i głowicę.Wiem, że może być to podkładowanie kąbinuje na różne sposoby i nic. Jest jakaś zasada podkładkowania ? jak to robicie ? Jesczse jest coś jak rozkręcam GB to porychacz na zębatce tłokowej jest wygięty do góry. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Aurox Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 Jesczse jest coś jak rozkręcam GB to porychacz na zębatce tłokowej jest wygięty do góry. A co to jest "porychacz"??? Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 popychacz sorki Quote Link to post Share on other sites
Aurox Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 wymień silnik, bo ten cymy to straszna lipa i zębatkę tłokową - na aledrogo dostaniesz silnik za grosze, a komplet zęmbatek xyt też za jakieś śmieszne pieniądze. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 (edited) Poco twoim zdaniem ma zmieniać zębatkę tłokową lub wszystkie zębatki? Ma wygięty popychacz tylko. Edited March 20, 2008 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
Aurox Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 sorka źle zrozumiałem. wydawało mi się że ma wygięty bolec na zębatce tłokowej naciągający listwę dosyłacza :-F Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 silnik wymienie bo ten to kicha może być to wina popychacza? Quote Link to post Share on other sites
Aurox Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Jak masz ten stock'owy przeźroczysty cymy, to zastanów się nad wymianą i z tego co pamiętam to razem z popychaczem będziesz musiał wymienić dysze, ale póki co, to wymień tylko silnik. Jak nie ruszy, to wtedy będziesz motał dalej. Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 tak ten przeźroczysty cymy :-( Quote Link to post Share on other sites
MaxXxi47 Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Dzizas, ludzie !! Podkładkowanie zrób porządnie (poszukaj dobrze na forum to znajdziesz wszystko co potrzebujesz bo BYYYYYŁO ) Jeśli nie zaje***eś silniczka to będzie dobry i nie będziesz musiał go wymieniać. Popychacz jest wygięty cały czas czy tylko jak jest oparty o bolec na zębatce ? Jeśli cały czas to trzeba go zmienić, jeśli nie to wszystko jest OK. Quote Link to post Share on other sites
Aurox Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 + [AEG] CM.027 (MP5) [CM] Dodatkowy opis: Dodatkowy opis: - Metalowe body CA. - Lufę precyzyjną 6.04mm o długości 229mm Systemy - Gumkę Hop-Up Systemy - Metalową komorę Hop-Up CA - Styki CA -Baterię NiMH 10.8V 1400mAh Intellect - Łożyska Stalowe 6mm Systemy - Sprężyna M100 MadBull to sprzęt wiesia. Silnik cymy z mp5 to pałka. Każdy kto miał tego pm'a i chciał coś z niego zrobić powie to samo. Tapet platte jest dziwny - przeźroczysty i różni się od standardowego v.2 poza tym jakbyś chciał założyć uszczelnioną dyszę to i tak musiałbyś go wymienić. Podkładkowanie jak najbardziej zalecane. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.