Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK 47 Beta Specnaz Awaria .... Pomocy ...


Recommended Posts

Witam!!

 

Mam problem z BS TM . Najpierw zablokowywlay mi sie kulki w lufie(precka wymieniłem na stick teraz) co jakis czas , potem zeby ją przepchac strzelałem to wypluwało mase kulek . Za któryms razem poprostu silnik zaczoł "kaszlec" .... i stracił moc - teraz beta pluje kulkami i wydaje dziwny dzwiek przy strzelaniu. Co zrobic ??? gdzie mozna to wysłac do naprawy . Military juz sie tym nie zajmuje... Miał ktos podony problem ??? Moze GearBoxa rozkrecic i zobaczyc czy jakis syf sie tam nie wdarł ? Nie roziłem tego nigdy... Pomocy dla mojej Beatki !!!! hehehe

 

pozdrawiam

Karol

Link to post
Share on other sites

"Strzelałem by przepchać"... Nie skomentuje tego.

TAK SIE NIE ROBI!!! ZWŁASZCZA W MARUI ZE ZnAlowymi ZĘBATKAMI!

TO PIERWSZA METODA DO ROZWALENIA ZĘBATEK I/LUB TŁOKA!!!

Kulki sie wyciorem wypycha.

 

Gratuluję, skasowałeś se najpewniej zębatki lub tłok.

 

Sory za wrzask ale ile razy można grzecznie powtarzać coś co nawet w instrukcji jest opisane? Nie mówiąc o tym, że na forum było o tym milion razy...

 

Powtórze dla nieczytatych:

 

PO JAKIEJKOLWIEK ZACINCE NIE WOLNO STRZELAĆ DO MOMENTU USUNIĘCIA PROBLEMU!!!

 

Dziękuję za uwagę...

Link to post
Share on other sites

rozumiem nie mam 5 lat zeby nie wiedziec co zrobiłem hehe.

Pytam tylko gdzie to wysłac do naprawy lub gdzie moge czesci kupic.

Co do twohego podpisu masz cos do kałacha TM ? Z tego co wiem poprzewdni własciciel wymienił zębatki na stalowe wzmocnione zębatki . Czyli poszedł pewnie tłok...

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ja jednak bym optował do momentu rozebrania za zębatkami:D. Mimo tego o czym ggadaliśmy. W analogicznej sytuacji tylko, że podczas walenia na auto jak mi sie gnat zaciął (ciut za słaby refleks mam widocznie) straciłem zębatki HSTU CA.

Więc pierwej rozdłub potem poggadamy. Masz to szczęście, że nie musisz rozbierać gb by sie przekonać co padło:

Jak wyciągniesz cały GB to przy spuście będzie taka czarna półokrągła plastikowa osłonka zebatki tłokowej. Zdejmij ją i nacisnij spust. Po tym jak się kręci ta zębatka poznasz czy padła zębatka czy tłok.

Jesli ładnie się kręci to padł tłok. Jesli szarpie albo częściowo "wraca" to padły zębatki. Jesli sie nie kręci to padły zębatki.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...