OnyX Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Witam!! Mam problem z BS TM . Najpierw zablokowywlay mi sie kulki w lufie(precka wymieniłem na stick teraz) co jakis czas , potem zeby ją przepchac strzelałem to wypluwało mase kulek . Za któryms razem poprostu silnik zaczoł "kaszlec" .... i stracił moc - teraz beta pluje kulkami i wydaje dziwny dzwiek przy strzelaniu. Co zrobic ??? gdzie mozna to wysłac do naprawy . Military juz sie tym nie zajmuje... Miał ktos podony problem ??? Moze GearBoxa rozkrecic i zobaczyc czy jakis syf sie tam nie wdarł ? Nie roziłem tego nigdy... Pomocy dla mojej Beatki !!!! hehehe pozdrawiam Karol Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 "Strzelałem by przepchać"... Nie skomentuje tego. TAK SIE NIE ROBI!!! ZWŁASZCZA W MARUI ZE ZnAlowymi ZĘBATKAMI! TO PIERWSZA METODA DO ROZWALENIA ZĘBATEK I/LUB TŁOKA!!! Kulki sie wyciorem wypycha. Gratuluję, skasowałeś se najpewniej zębatki lub tłok. Sory za wrzask ale ile razy można grzecznie powtarzać coś co nawet w instrukcji jest opisane? Nie mówiąc o tym, że na forum było o tym milion razy... Powtórze dla nieczytatych: PO JAKIEJKOLWIEK ZACINCE NIE WOLNO STRZELAĆ DO MOMENTU USUNIĘCIA PROBLEMU!!! Dziękuję za uwagę... Quote Link to post Share on other sites
OnyX Posted November 27, 2007 Author Report Share Posted November 27, 2007 rozumiem nie mam 5 lat zeby nie wiedziec co zrobiłem hehe. Pytam tylko gdzie to wysłac do naprawy lub gdzie moge czesci kupic. Co do twohego podpisu masz cos do kałacha TM ? Z tego co wiem poprzewdni własciciel wymienił zębatki na stalowe wzmocnione zębatki . Czyli poszedł pewnie tłok... pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 (edited) Ja jednak bym optował do momentu rozebrania za zębatkami:D. Mimo tego o czym ggadaliśmy. W analogicznej sytuacji tylko, że podczas walenia na auto jak mi sie gnat zaciął (ciut za słaby refleks mam widocznie) straciłem zębatki HSTU CA. Więc pierwej rozdłub potem poggadamy. Masz to szczęście, że nie musisz rozbierać gb by sie przekonać co padło: Jak wyciągniesz cały GB to przy spuście będzie taka czarna półokrągła plastikowa osłonka zebatki tłokowej. Zdejmij ją i nacisnij spust. Po tym jak się kręci ta zębatka poznasz czy padła zębatka czy tłok. Jesli ładnie się kręci to padł tłok. Jesli szarpie albo częściowo "wraca" to padły zębatki. Jesli sie nie kręci to padły zębatki. Edited November 27, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 (edited) A tak na przyszłość zacznij używać lepszych(markowych) kulek do precki. Edited November 27, 2007 by Raq Quote Link to post Share on other sites
OnyX Posted November 27, 2007 Author Report Share Posted November 27, 2007 Juz wszytsko wiem... padł tłok - zębatki wyryły w nim niezły slad... Co do kulek to juz wiem... nie lubie tajguna... hehe Za głupote sie placi jak juz pisalem koledze na gg. pozdrawiam i dziekuje za rady Karol Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.