pafcio0 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Witam, Zamierzam ściągnąć z WGC eMkę WGC Custom. Niestety upatrzony przeze mnie M4A1 (stała kolba) dość długo jeszcze będzie niedostępny. Wymyśliłem za to, że zamówię M16A3, do tego ten frontset G&P i po prostu podmienię frontsety. Dłuższa lufa wew. będzie ukryta w tłumiku. Czy to jest wykonalne i czy nie ma przeciwskazań? Jak wygląda demontaż frontsetu? Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 1. Przeciwskazań brak. Pasować będzie. 2. Zdejmujesz okładziny, odkręcasz deltaring, zakładasz nowy grip, dokręcasz deltę. Gotowe. Raz rzucisz okiem na montowanie i będziesz wiedział jak odkręcić. Tym samym zostanie Ci nadprogramowy deltaring G&P. Gdybyś czasem chciał go sprzedać osobno (lufy zewnętrznej nie potrzebuję) napisz - biorę od ręki. Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted December 28, 2007 Author Report Share Posted December 28, 2007 Dzięki za zacną odpowiedź. Wszystko mi się wyklarowało i zrobię tak jak zaplanowałem. No zostanie mi nadprogramowy cały frontset od M16A3, jeszcze się zastanowię, czy próbować sprzedać w całości czy na części. Jakby co to dam znać. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 to robisz dokładnie to samo co ja w swoim m15a4 od CA. Uważam, że mimo wszystko to jest wygodnę, bo kupując front, tłumik kolbę mam m16 i m4 :P Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted April 12, 2008 Author Report Share Posted April 12, 2008 Odświeżę ten temat. W wątku o wgc customach wspomniałem, że mam problem z odkręceniem frontsetu. (wymiana m16 na m4). Otóż zakupiłem klucz przeznaczony do tego celu, górne body ustabilizowałem w imadle, delta ring i okolice zdrowo podlałem WD-40. I kupa, mości panowie. Mimo pewnego i mocnego chwytu żadna ludzka siła nie jest w stanie tego odkręcić. Zapieczone na amen. (odkręcam oczywiście w lewo, jak butelkę Kubusia). Nie liczę nawet na rady (bo co tu jeszcze radzić?), po prostu chciałem się podzielić z wami moim smutkiem... Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Powiem ci tak nie załamuj się ! TO puści napewno ... ja ze swoim egzemplarzem walczyłem z 2-3 dni żeby go odkręcic...Polecam klucz "żabke" złap cały delta ring i z całej sily kręc,u mnie puściło dopiero jak z mgr inżynierem - moim Tatą za to złapaliśmy :P Takto to nawet nie drgnęło,wsadź w duże imadło podłóż coś żeby się nie porysowało body i z całej siły.Takim kluczem również próbowałem i za żadne skarby nie chciało puścic dopiero żabka poratowała.Rurę gazową usunołeś ? Spotkałem się że ktoś jej nie usunoł i próbował odkręcac. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.