MateuszeQ Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Hej. Mam bardzo dziwny problem z moją MP5. Niedawno ją kupiłem i strzelała OK, wszystko działało. Wczoraj postanowiłem ją rozebrać i przeczyścić. Znalazłem zdjęcia jak to zrobić i miałem nadzieję, że wszystko będzie OK. Rozłożyłem replikę i wszystko było OK. Przeczyściłem ją szmatką z kurzu i piachu po czym złożyłem. Po złożeniu włożyłem akumulator i wszystko było OK. Postrzelałem na Semi i na Auto. Wszystko było OK, ale coś mnie tknęło. Strzelam jeszcze trochę, ale zero odzewu. Sprawdziłem kable, ale ani gearboxa, ani kabli ani silnika nie ruszałem.... Nie wiem co się dzieje, bo wcześniej aku działał jak nowo naładowany, więc opcję rozładowanego aku odrzucam. Martwię się bo nie wiem co mogłem zepsuć nic z elektroniki nie tykając :cry: Co to może być? Pomóżcie :cry: :cry: :cry: Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 ALbo bezpiecznik albo rozkręcaj GB jeszcze raz, popatrz na styki, bądź od silnika odpadły kable zasilające. Quote Link to post Share on other sites
MateuszeQ Posted January 4, 2008 Author Report Share Posted January 4, 2008 Ale problem jest taki, że tam nie ma zwykłego bezpiecznika, ale takie dwa wtyki w kształcie "U" wciśnite jeden w drugi. Gearboxa nie otwierałem a o mogło się stać z tym silnikiem? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Nie kolaże tych wtyków w kształcie litery "U" Zoabcz czy stykają kable na silniku, jak to nei pomoże, rozkręcaj GB i szukaj. Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Te ''U'' to 'wtyczki' od bezpiecznika. W nie wkłada się bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
wiesiu Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 Może przy składaniu gdzieś przetarłeś kabel. Nie na bezpiecznika i mógł sie niestety spalić. Quote Link to post Share on other sites
Lodyga Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 A w temacie: jak podłączyć poprawnie silnik? Mam czerwony i czarny kabel, ale w standardowym silniku CA nie ma oznaczeń + i -. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 To sie lepiej przypatrz. Jakoś widziałem nie jeden silnik CA i na każdym był mały + w kółeczku. Quote Link to post Share on other sites
Lodyga Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 :) właśnie o to chodziło:D nie chciałem żeby ktoś napisał "no jak widzisz + to po co się pytasz". Dzięki:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.