skwiera1 Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Witam, przeszukałem całe forum i nie znalazłem niczego podobnego. Broń strzelała od jakiegoś czasu tak słabo że widać wręcz było lecące i pikujące po 10m kulki, po jakieś serii np 15-20 zaczynała strzelać normalnie. Aż w końcu pewnego pięknego dnia po feriach chciałem jeszcze raz przyjzec sie problemowi i Mka przestała strzelać w ogóle. Kulki są podawane do lufy (widać w gnieździe maga) ale nie strzela. Wydaje odgłos jak maszynka do mielenia mięsa. Broń nie była jeszcze w terenie także odpada możliwość zabrudzenia itp. Jedyne co wymienione to lufa- wstawiłem precke Madbulla (teflon w środku). Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź. Przepraszam również za brak "profesjonalizmu"- od strony technicznej jestem zupełnym laikiem. Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) Jak maszynka czy może jak wiertarka;) Do sedna może jest to wina silnika nie kręci zębatkami albo zęby tłoka albo wogóle zębatki poszły się modlić. Ale skoro jest to tak "nagle" stawiał bym an silnik Edited February 16, 2008 by Karol88 Quote Link to post Share on other sites
Hubcio Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) Jeśli już usłyszałeś maszynkę do mielenia mięsa, to oznacza że zrobiło się łyso na zębatkach. Mogę cię zapewnić że masz coś do wymiany w GB. Ogólnie wydaje mi się że albo nastąpiło zacięcie w lufie albo w komorze hop-up, a co do wcześniejszej sytuacji to dysza się idealnie nie uszczelniała z gumką hop-up. To więc winne może ponosić złe złożenie albo precka Madbulla. Edited February 16, 2008 by Hubcio Quote Link to post Share on other sites