Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning Steyr Aug z CA


Recommended Posts

Witam!

 

W dobie tanich replik, które mają zwykle ponad 350fps (np Aug z JG), zacząłem się zastanawiać nad tuningiem mojego Aug z CA ponieważ jak wiadomo ma on w stocku ok. 310fps, co czyni go (chyba) słabszym od innych chińczyków.

 

Na początek myślałem nad kupnem precki i tutaj pojawia się dylemat czy kupić 509mm czy 590mm czy może 650mm (!!), mam tłumik więc lufa nie będzie wystawać, mierzyłem. Głównie problem polega na tym, czy stokowy tłok CA "uciągnie" tak długą lufę, czy może trzeba go będzie wymienić na poszerzony, lub jakiś zupełnie inny, co oczywiście wiąże się z wymianą innych części w GB.

 

Oczywiście wiem że precka nie doda wielu fps (+/-10 ?) ale mam nadzieje że znacznie poprawi zasięg i skupienie strzału. A może zamiast precki wymienić coś innego ? Czekam na Wasze rady.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

A ja nie proponuję levelu I - strata kasy. Lepiej Kup lufę prec. G&G na specshopie do tego gumka HU systemy (czarna) - każdy ci to poleci bez gadania. Do tego też możesz wstawić M110, głowicę tłoka uszczelnioną (Classic Army) i dyszę uszczelnioną (DF). Komorę HU uszczelnij silikonem montażowym (tam gdzie łączy się z lufą). Cylinder spokojnie da radę do lufy max 590, dłuższe lufy tylko zabiorą FPS-y. Głowicę polecam CA, ponieważ CA robi dobre oringi, a dyszę DF, ponieważ DF robi najszczelniejsze dysze. Dobrze by było jakbyś też pod standardową głowicę cylindra (pod oring - wyciągasz oring, nawijasz taśmę i zakładasz na to z powrotem oring, nie czasem na oring bo podczas wkładania w cylinder taśma zjedzie z głowicy.) nawinął kilka warstw taśmy teflonowej, zalał gęstym smarem wokół oringa i wsadził w cylinder. To uszczelni układ.

 

Tym sposobem przy dobrym szczęściu osiągniesz z 410 może nawet minimalnie więcej FPS.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Chłopaki, mam problem. Aktualnie posiadam M4a1 boyi z wymienionymi kilkoma częśćmi.

łożyskowana, wzmocniona głowica cylindra, wzmocniona łożyskowana prowadnica, tłok DF z tytan zębami, zębatki JG III gen., sprężyna m120, łożyska 7mm ślizgi. Wszystko wsadzone do gb v.2

 

Pytanie :

 

Które z tych części będą pasowały do gb v.3 od AUGa CA, mam okazję kupić fajny sprzęt, ale mało FPSów ma, a nie mam kasy na dodatkowe koszty tuningów.

Link to post
Share on other sites

"łożyskowana, wzmocniona głowica cylindra" a co to ? nie słyszałem o takiej :P

- głowica cylindra nie będzie pasować

- głowica tłoka będzie pasować

- prowadnica nie będzie pasować

- tłok będzie pasować

- zębatki będą pasować

- sprężyna będzie pasować

- łożyska raczej nie będą pasować bo w stocku są 6mm (nie zależy czy v2 czy v3 ale od średnicy otworów)

Link to post
Share on other sites

GB od AUG'a CA posiada już ślizgi 7mm metalowe więc nie widzę sensu wymiany ich na inne ślizgi. Poza tym GB V3 od AUG'a CA jest dziwny na tyle iż w moim przypadku nie pasowała do niego głowica cylindra V3 boreup od systemy, lecz po małej ingerencji udało się ją zamontować. Nie jestem pewien ale wydaje mi sie że szkielet V3 od AUGa CA jest dopasowany do głowicy cylindra V2.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...