kalach Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Witam! W dobie tanich replik, które mają zwykle ponad 350fps (np Aug z JG), zacząłem się zastanawiać nad tuningiem mojego Aug z CA ponieważ jak wiadomo ma on w stocku ok. 310fps, co czyni go (chyba) słabszym od innych chińczyków. Na początek myślałem nad kupnem precki i tutaj pojawia się dylemat czy kupić 509mm czy 590mm czy może 650mm (!!), mam tłumik więc lufa nie będzie wystawać, mierzyłem. Głównie problem polega na tym, czy stokowy tłok CA "uciągnie" tak długą lufę, czy może trzeba go będzie wymienić na poszerzony, lub jakiś zupełnie inny, co oczywiście wiąże się z wymianą innych części w GB. Oczywiście wiem że precka nie doda wielu fps (+/-10 ?) ale mam nadzieje że znacznie poprawi zasięg i skupienie strzału. A może zamiast precki wymienić coś innego ? Czekam na Wasze rady. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
BertooH Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Myślę, że jeżeli zależy ci na większej mocy to przy lufie 590 mm i sprężynie (M110) powinieneś uzyskać całkiem miły efekt. Bebechy giwerki powinny to lekko wytrzymać... Edited February 19, 2008 by BertooH Quote Link to post Share on other sites
Miki_ck Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Proponuje zrobić level I na asgshopie :) i precyzyjną lufe 509 Prometeus 6.03, i jest ok gumka guardera. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 A ja nie proponuję levelu I - strata kasy. Lepiej Kup lufę prec. G&G na specshopie do tego gumka HU systemy (czarna) - każdy ci to poleci bez gadania. Do tego też możesz wstawić M110, głowicę tłoka uszczelnioną (Classic Army) i dyszę uszczelnioną (DF). Komorę HU uszczelnij silikonem montażowym (tam gdzie łączy się z lufą). Cylinder spokojnie da radę do lufy max 590, dłuższe lufy tylko zabiorą FPS-y. Głowicę polecam CA, ponieważ CA robi dobre oringi, a dyszę DF, ponieważ DF robi najszczelniejsze dysze. Dobrze by było jakbyś też pod standardową głowicę cylindra (pod oring - wyciągasz oring, nawijasz taśmę i zakładasz na to z powrotem oring, nie czasem na oring bo podczas wkładania w cylinder taśma zjedzie z głowicy.) nawinął kilka warstw taśmy teflonowej, zalał gęstym smarem wokół oringa i wsadził w cylinder. To uszczelni układ. Tym sposobem przy dobrym szczęściu osiągniesz z 410 może nawet minimalnie więcej FPS. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 misiek009 a mógłybś podać +/- koszt takiego zabiegu? (+ zapłata za robotę ,bo w serwisie bym takie coś chciał zrobić) Quote Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 A jeśli chciałbym osiągnąć te 430 fpsów? Cały czas mowa o Augu od Classic Army [w moim konkretnie przypadku model A2]. Mógłby ktoś doradzić w sprawie potrzebnych części? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted October 7, 2008 Report Share Posted October 7, 2008 Z tego co wiem M120 i Bore-up dadzą taki efekt. Stockowe zębatki CA powinny na spokojnie to udźwignąć, chodziaż czasami to loteria jest :P Do tego gumka HU Systema i precka Promyk/Systema. Quote Link to post Share on other sites
vanyel1985 Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 I resztę mógłbym zostawić stock? Chodzi mi głównie o tłok, ale także i o inne części? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Raczej tak, ostatecznie jeszcze można się pokusić o wymianę prowadnicy na łożyskowaną, ale stockowa metalowa da radę. Quote Link to post Share on other sites
Marek_pno Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Cena! Podajcie +/- cena takiego zabiegu:C Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 www.asgshop.pl - poszukaj części i sobie policz. Na oko to będzie 300-400 zł, zależnie od wybranej pracki. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Chłopaki, mam problem. Aktualnie posiadam M4a1 boyi z wymienionymi kilkoma częśćmi. łożyskowana, wzmocniona głowica cylindra, wzmocniona łożyskowana prowadnica, tłok DF z tytan zębami, zębatki JG III gen., sprężyna m120, łożyska 7mm ślizgi. Wszystko wsadzone do gb v.2 Pytanie : Które z tych części będą pasowały do gb v.3 od AUGa CA, mam okazję kupić fajny sprzęt, ale mało FPSów ma, a nie mam kasy na dodatkowe koszty tuningów. Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 "łożyskowana, wzmocniona głowica cylindra" a co to ? nie słyszałem o takiej :P - głowica cylindra nie będzie pasować - głowica tłoka będzie pasować - prowadnica nie będzie pasować - tłok będzie pasować - zębatki będą pasować - sprężyna będzie pasować - łożyska raczej nie będą pasować bo w stocku są 6mm (nie zależy czy v2 czy v3 ale od średnicy otworów) Quote Link to post Share on other sites
mixer Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 GB od AUG'a CA posiada już ślizgi 7mm metalowe więc nie widzę sensu wymiany ich na inne ślizgi. Poza tym GB V3 od AUG'a CA jest dziwny na tyle iż w moim przypadku nie pasowała do niego głowica cylindra V3 boreup od systemy, lecz po małej ingerencji udało się ją zamontować. Nie jestem pewien ale wydaje mi sie że szkielet V3 od AUGa CA jest dopasowany do głowicy cylindra V2. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 "łożyskowana, wzmocniona głowica cylindra" a co to ? nie słyszałem o takiej " Co ja pisze, o głowicę tłoka chodzi oczywiście :) Czyli najważniejsze rzeczy, które chciałem wsadzić będą pasowały :) Z tego się ciesze, dzięki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.