poldeck Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 ICS to bardzo mocny silnik i na fabrycznym przełożeniu ciągnie m130 na baterii o napięciu 8,4V (w sytuacji w której oglądałem ostatnio była to batka o pojemności 3000mAh) i ROF miał jak stock G&P na analogicznej batce, więc u Ciebie na tak lekkim przełożeniu powinien ciągnąć niemal wszystko, tym bardziej poparty batką 10,8. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted March 4, 2008 Author Report Share Posted March 4, 2008 (edited) No i włożyłem tego ICS'a 3000 Turbo. Powiem Ci Poldeck, że ROF przy napięciu 10.8V G&P naprawdę wywołuje uśmiech na twarzy.. Napie@#$$ jak szalony :-F Niemniej problem grzania się silnika nie zniknął :cry: Być może jest to wina zbyt dużego napięcia akumulaora ? Dodam tylko,że w tym samym czasie zarówno kable w kolbie jak i sama bateria nie nagrzewa się jakoś mocno, a wręcz bym powiedział,że ma temperaturę pracy karabinu w stocku. Jedynie gdzie jeszcze dosyć mocno grzało to kostki (połączenie batki z repliką). Edited March 4, 2008 by miloslupsk Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Proponuje koledze zmianę okablowania o ile ma stockowe. Koszt w sumie niewielki, bo można to wykonać samemu. Po tym zabiegu problem powinien ustąpić. Quote Link to post Share on other sites
Sailus Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 I tu kolega ma rację :) Ja w asgshopie brałem level 2 jak sie nie mysle (450fps) i po 1 też dali mi batkę 9.6 co było totalną pomyłką bo padały jak kawki;/ jak sie zapytałem czy nie lepiej dać wiekszą to powiedzieli że ta mi wytrzymie b.długo w czym też nie mieli racji ;/ Kolejna sprawa to te okablowanie, zapytałem się ich czy może jest sens wymieniać, na co oni że nie ma takiej potrzeby że nic się dzieć nie będzie... Po jednej wielkiej strzelance zauważyłem że dość mocno nagrzewają się kable co zmusiło mnie do zmiany ich na miedziane z termokurczką (też mam G&P m4a1) i w tym momencie grzanie kabli ustąpiło, oczywiście przy okazji wymiany kabli wywaliłem bezpiecznik bo uwazam że jest niepotrzebny, oraz kable do silnika przylutowałem na stałe bez żadnych złączek i dupereli co zlikwidowało niepotrzebne spadki napięcia. A więc jak się grzeją kabelki to je po prostu radze wymienić, jan iestety straciłem gwarancję na GB a więc jak niechcesz stracić to polecam udać się do mnich żeby sami ci to zrobili :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.