kryst Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Nie mam już pomysłu. Małą śrubkę mocującą oczywiście wykręciłem. Próbowałem kombinerkami we wszystkie strony. Próbowałem włożyć metalową rurkę w "dziurę" tłumika i kręcić w odwrotą stronę, jak to gdzieś ktoś na forum sugerował a propos ak dboyia. Może powinienem wkręcić replikę w imadło i potraktować przejściówkę łomem? Quote Link to post Share on other sites
kazik_ Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Łomem na pewno nie, pod spodem też jest gwint, a przy użyciu łomu go zniszczysz :/ Ta mała śrubka mocująca to rozumiem jest imbus? Quote Link to post Share on other sites
kryst Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Tak jest. Odkręcałeś tę przejściówkę w swoim vfc? Quote Link to post Share on other sites
kazik_ Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Tak, i nie miałem problemu. A robiłem następująco: 1. Odkręciłem tłumik 2. Odkręciłem imbus 3. Nakręciłem tłumik i wsadziłem w niego coś długiego i twardego... np. gruby metalowy pilnik do drewna ;) UWAGA! Należy tutaj uważać, czy tłumik nie jest zablokowany przez ten yyy no tą blokadę na sprężynie na przodzie podstawy muszki. 4. Kręciłem dalej w tą samą stronę w którą się przykręca. Tutaj trzeba się posłużyć siłą, bo nie od razu "zaskakuje". 5. Jak już "zaskoczy", to kręcąc w tą samą stronę co przedtem odkręcasz to wszystko. Nie jestem pewien, czy mój opis jest wystarczająco precyzyjny. Quote Link to post Share on other sites
kryst Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Opis jak najbardziej precyzyjny. Będę próbował, dzięki wielkie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.