billy1313 Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 Witam, jest to mój pierwszy post na forum :-P Można powiedzieć, że jestem zielony, gdyż miałem styczność z ASG tylko raz i tylko dotykałem... A w mojej głowie jest wielki shit... Już nie odrużniam dobrego od złego a słowo "tanie" przemawia mi do głowy ale straciłem już raz kase kupując sobie nie oryginalna obudowę do komóry, która okazała się gorsza niż moja stara :/ :wink: Moje poszukiwania zakończyły się raczej na genialnym modelu Steyr AUG. Wydaje mi się, że jest to karabin snajperski o ile się nie mylę. Jest nieco długi i wydaje mi się, że w miejscach jak opuszczone budynki ten typ broni odpada bo jest dosyć nieporęczny, chociaż z drugiej strony skąd mogę wiedzieć jak go jeszcze nie używałem :wink: Dlatego pytam was. Druga sprawa tyczy się mózgo-prania... http://taiwangun.com/?str=product&prId=714 oraz http://www.taniemilitaria.pl/sklep/karabin...ajwi-kszy-z-asg ten droższy ma nieco więcej Fps-ów ale cena kilka razy większa, chociaż to pierwsze to lepsza jakość i więcej naboi w magu. Wiem, że zapewne powiecie ( zwłaszcza ASG-maniacy) abym uzbierał te więcej kasy... ale jest jakaś naprawdę wieeelka różnica, która będzie mi ciążyć podczas "akcji" ? Trzecie pytanie: Czy zalecacie mi ten model? tak wogle czy ona nadaje się jako jakaś tam snajperka a jak będzie potrzeba to karabin szturmowy? :) Dzięki za pomoc jak ktoś odpisze Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 1.Przyjrzyj się budowie, to jest bull pup, czyli jest bardzo kompaktowy (chyba jedna z bardziej uniwersalnych i kompaktowych replik), a ma długą lufę. 2.Bierz droższego 3.Na szturm będzie bardzo dobry, ale zastanów się czy nie wziąć wersji A1 Quote Link to post Share on other sites