NFZ Miro Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 (edited) Gearbox prawie taki sam jak w TM - łożyska mośiężne,ślizgi 6mm W Gb są wyciecia na cylinder, zwalniacz sprężyny,zebatki metalowe Low reciver tj. dół body razem z chwytem pistoletowym metalowy,bardzo pozytywnie wpłynie to na stabilność montazu Gb z body Uchwyt transportowy,tylna - górna cześć oraz przód wykonany z abesu dwójnóg metalowy - stopki nóżek z abesu Na lufie zewnetrznej gwint 14- Reszta to samo co w modelu TM Do modelu batka 1500 mah 8,4v,ładowarka, low cap 60k,wycior Według producenta ~ 380 fps Części GB Głowica cylindra prawie jak do Gb v2 ale ma większa średnice(standardowa głowica pasóje ale ma luzy),cylinder tez o troche wiekszej średnicy Prowadnica sprężyny taka jak w famasie TM Zębatki XYZ Dysza metalowa,bez uszczelnienia - ale standardowa nie pasoje,ma mniejszą sredniece,nawet dysza bore up nie pasoje,trzeba wymienic głowice cylindra Głowica tłoka z hamulcem,małą gumką z przodu Lufa ~ 6.05 ale z kawałkiem plastiku z przodu/nakładką i na to nałożona jest ucięta gumka HU z podcietym kawałkiem gumy co podkręca kulki na 2 częsci-coś jak sys. BAX Komora taka jak w TM,standardowe lufy wew. i gumki pasóją,sam mam założoną lufe G&G i gumke systemy Silnik standard samll - ale tu bardzo duzy plus,posiada magnesy neodymowe!!!!! Opis dotyczy wersji F1 JP, wersja Cyberguna może sie róznić Zdjęcia juz niedługo Edited March 25, 2008 by NFZ Miro Link to post Share on other sites
Codename666 Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Recka nietypowa ;-) A jakieś ogólne dane ? Wrażenia? Spasowanie elementów? Użyte materiały ? Poza tymi drobnymi brakami w porządku ;-) Link to post Share on other sites
hellmans Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Jest po prostu piękny ;) Link to post Share on other sites
Recommended Posts