Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem po wymianie sprężyny


Recommended Posts

Witam,

Mam Sar Offizier M41 FS CA Level I , wymieniłem prowadnice sprężyny i sprężynę z M110 na M120 Guarder i przy M120 strzeli parę razy jedna seria, a następnie naciąga na maxa sprężynę i nie puszcza stoi z tłokiem naciągniętym do końca. Próbowałem na baterii 8,4V i na 9,6V bez zmian. Jak włożę z powrotem sprężynę m110 wszytko działa. Myślę że to silnik za słaby, ale jakby nie było dużo osób jedzie na stockowym CA i nic takiego się nie dzieje. Proszę o pomoc bo już ręce mi opadają.

Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczął od zmiany kabli. Roczne kable w CA to z reguły końcówka żywota. Po wymianie nagle "magicznie sie naprawia". Sam mam silnik CA na m130 od pół roku, wcześniej m120 4 miesiące, a kupiłem używke czyli kij wie ile ma przebiegu i działa. Takie same objawy jak twoje wystąpiły za to w półrocznej emce CA, znikły jak wymieniłem kable.

Link to post
Share on other sites

Napisałem: kilka minut roboty :) Tak czy siak nie obędzie się bez rozkręcenia GB. Poprostu na miejsce starych kabli przylutowujesz nowe.

 

ED: za metr wypasionego grubego kabla w przezroczystej gumie zapłaciłem 2,10zł. Trochę body mi w HK "rozdupca" ale da się niezauważyć.

Edited by Ariel_
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...