Tomasz_GS Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Witam, Mam Sar Offizier M41 FS CA Level I , wymieniłem prowadnice sprężyny i sprężynę z M110 na M120 Guarder i przy M120 strzeli parę razy jedna seria, a następnie naciąga na maxa sprężynę i nie puszcza stoi z tłokiem naciągniętym do końca. Próbowałem na baterii 8,4V i na 9,6V bez zmian. Jak włożę z powrotem sprężynę m110 wszytko działa. Myślę że to silnik za słaby, ale jakby nie było dużo osób jedzie na stockowym CA i nic takiego się nie dzieje. Proszę o pomoc bo już ręce mi opadają. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 A próbowałeś na innym silniku? Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 U mnie z kolei tak zonk był spowodowany zła sprężyną- stock z pj(II gen) vs łożyskowana pr. CA-efekt ten sam(cos było, że sprężyna w coś się wcinała). Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 27, 2008 Author Report Share Posted March 27, 2008 Niemam innego silnika do wypróbowania, ale przeglądałem forum i wnioskuje że ten silnik powinien spokojnie uciągnąć tą spżyne. Sprężyna wygląda dobrze . Quote Link to post Share on other sites
killa Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Jak masz sprężynę o zbyt dużej średnicy, to może ona wcinać się w łożyskowanie prowadnicy, blokując tłok. Więcej danych w tym poście: http://wmasg.pl/forum/index.php?s=&sho...st&p=710132 Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 28, 2008 Author Report Share Posted March 28, 2008 Może coś w tym być , dzięki sprawdzę. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 30, 2008 Author Report Share Posted March 30, 2008 Tak więc problemem jest silnik, stockwoy CA nie daje rady z M120 Guardera, czasem strzeli, ale jak już zablokuje się przy max naciągnięciu to już nie ruszy. Może z powodu tego że jedzie już rok. Dzięki wszystkim za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Ja bym zaczął od zmiany kabli. Roczne kable w CA to z reguły końcówka żywota. Po wymianie nagle "magicznie sie naprawia". Sam mam silnik CA na m130 od pół roku, wcześniej m120 4 miesiące, a kupiłem używke czyli kij wie ile ma przebiegu i działa. Takie same objawy jak twoje wystąpiły za to w półrocznej emce CA, znikły jak wymieniłem kable. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 Możliwe że i kable, ale dzwoniłem do asgshop'u i oni twierdzą że to przez zębatki. Nic wyśle do asgshopu do serwisu, wymienią mi zębatki okablowanie i jak wtedy nie będzie działać poprawnie to rzucę replikę w kąt i z gaziakiem będę latał :). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Zębatki? BZDURA! Przełożenie stockowe nie wystarcza do m130 ale na m120 dobrze złożonym ma obowiazek walić! Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 Więc ja się już pogubiłem, ale i tak zębatki miałem wymieniać wcześniej czy później. Quote Link to post Share on other sites
Ariel_ Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Przejdź się do jakiegoś elektrycznego i kup metr dość grubego kabla ( taki żeby wszedł w body tylko ). To będzie kilka minut roboty a być może rozwiążesz problem. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 Wolał bym już kupić nowe okablowanie bo niestety myślę że nie dał bym rade zrobić samemu. Quote Link to post Share on other sites
Ariel_ Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 (edited) Napisałem: kilka minut roboty :) Tak czy siak nie obędzie się bez rozkręcenia GB. Poprostu na miejsce starych kabli przylutowujesz nowe. ED: za metr wypasionego grubego kabla w przezroczystej gumie zapłaciłem 2,10zł. Trochę body mi w HK "rozdupca" ale da się niezauważyć. Edited March 31, 2008 by Ariel_ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.