mant3z Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 G36C TM Wymieniłem: G&P - Wzmocniona Łożyskowana Głowica Tłoka Systema - Cylinder Systema - Uszczelka Głowicy Tłoka Dopychając tłok stwierdziłem nieszczelność, tzn część tłoczonego powietrza przedostaje się pomiędzy uszczelką a cylindrem w stronę prowadnicy sprężyny. Wydaje mi się że przy stockowych częściach tak nie było. Zmiana uszczelki GP na Systemy nic nie pomogła. Efekt jest taki sam. Powinna występować ta mała nieszczelność czy nie? Jak nie powinna występować to jak sobie z tym poradzić? Dla ciekawskich: Wymieniłem bo, robiłem tuning mocowy... kupiłem sprężynę Madbulla która jest pokryta jakimś lakierem. W trakcie strzelania lakier odprysnął niszcząc uszczelkę gł. tłoka i zarysowując wew. powierzchnię cylindra. Zorientowałem się po ok 12tyś wystrzałów :) Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Dobre uszczeliki(czut. dobrej firmy ;-) )doszczelniaja się przy szybkim ruchu tłkoa w przód. Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted April 10, 2008 Author Report Share Posted April 10, 2008 Czyli można uznać że wszystko jest ok, systema to chyba dobra firma? Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Raczej tak, choc niewiedzieć czemu moja gł. CA jest zawsze uszczelniona :roll: . Co prawda Systema firma dobra i jej produkt ma się uszczelniac w czasie ruchu do przodu i odszczelniać w czasie ruchu do tyłu, by nie stawiac oporu- ma to ponoć poprawic kulture pracy-nie wiem, systemy nigdy nie montowałem ;-) Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Ilość powietrza przedostającego się między o-ringiem zależy w dużej mierze od prędkości, z jaką porusza się głowica. Zatkaj wylot dyszy i mocno popchnij tłok. Wtedy powinno być szczelnie. Możesz też wprowadzić tłok do końca cylidra i mocno dmuchnąć w wylot dyszy. Ale tak naprawde dopiero pomiar na chrono pokaże czy jest nieszczelność. Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted April 11, 2008 Author Report Share Posted April 11, 2008 Chrono pokazywało 340~360 fps na kulkach 0.25 Sprężyne mam wstawioną systemy m120 Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Powinno być coś w granicach 360. Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted April 11, 2008 Author Report Share Posted April 11, 2008 mhm... no to można uznać że jest ok, za jakiś czas zobaczę co się dzieje w środku to dopaćkam mocniej smarem do zespołu cylindra, wydaje mi się że bardzo cieniutko posmarowałem. Może grubsza warstwa doda troszkę do szczelności. Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Uważaj jak dodasz za dużo smaru zacznie wylatywać dyszą...Ja już tak miałem a czyszczenie lufy nie jest za przyjemne.Ja polecam wyniane uszczelki,ja wymienilem na ciut większą działa idealnie. Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted April 12, 2008 Author Report Share Posted April 12, 2008 http://asgshop.pl/produkt.php?id=1712 Takie coś? Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Kupiłem taką ale nie byłem do końca zadowolony z efektu,występował efekt strzykawki ale nadal można było dośc swobodnie dopchnąc do końca tłok.Udałem się do sklepu z o ringami samochodowymi i dobrałem jeszcze ciut większą.Dodało to około 5-10 fps i dobre poczucie że za 0,30 gr mam 10 fps więcej :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.