Parafian12 Posted April 18, 2008 Report Share Posted April 18, 2008 Jest to konkretnie ten model: http://taiwangun.com/?str=product&prId=172 Po podłączeniu baterii słychac Bzzzzyt... Regulowanie srubki silnikowej nic nie dało. aha i ten dzwięk dochodzi z silnika. Proszę o pomoc Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted April 19, 2008 Author Report Share Posted April 19, 2008 Nikt nie pomorze? Quote Link to post Share on other sites
sirgornik Posted April 19, 2008 Report Share Posted April 19, 2008 nie, ja np z opolszyzny :P Mozliwe ze masz gdzies jakies przebicie na szkielet albo ze stykami cos nie tak... Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Ostatnio grzebałem w M4A1 Full Metal Boyi i po raz pierwszy zobaczyłem zjawisko wypadnięcia zębatki silnika. Zębatka się poluzowała ( co dziwne była przykręcana do silnika na imbus) i wpadła do gearboxa. RADA: Odkręć śrubkę pod rączką a następnie wykręć 2 śrubki i wyjmij ,,koszyczek" z silnikiem. Zobacz co jest z zębatką, jaki jest stan jej zębów i czy w ogóle jest:P jak będzie wszystko OK to naciśnij spust i zobacz jak pracuje silnik bez obciążenia (wsadzania do gb) Powodzenia! Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Nie chciałem zakładać nowego tematu więc napisze tutaj. Gy dokręcam bardziej śrubkę mocująca chwyt pistoletowy, to zaliczam zacinkę, grzanie kabli i w efekcie spalony bezpiecznik. Jednak gdy poluzuję śrubkę wszystko bangla jak powinno. Ma ktoś pomysł czym mogło by to być spowodowane?? Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Wkręcając śrubkę naciskasz na tył silnika. Wciśnięta śrubka naciska na oś silnika i tym samym powstaje tarcie. Biegaj z poluzowaną śrubką. I tak rączka nie powinna odpaść. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Ok w takim razie jeszcze jedno pytanko. Po ostatnim rozłożeniu GB gdy przełączam z semi na auto, cały czas mam semi, a gdy dam na save i dopiero na auto to strzela normalnie. Co w tym wypadku mogłem źle poskładać? Chyba, że jest to normalna przypadłość CYMY. Quote Link to post Share on other sites
RED (Lone Wolf) Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Jak trzymasz gearboxa to połóż sobie go tak, żeby widzieć prawą jego stronę, czyli tak jakbyś w coś celował, to prawa strona gearboxa. Masz tam dwie metalowe części "luzem", które wypadną jak przechylisz gearboxa. Wpisz w google gearbox v3" wejdz na zdjęcia i zobacz jak powinny być te 2 części ułożone. One odpowiadają za poprawne ustawienie "trybu ognia". Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Wiem o które części Ci chodzi o wiem jak mają być ustawione. Chodzi o to że auto nie działa tylko wtedy gdy przełączam z semi. Gdy przełączam z save to wszystko jest jak powinno być. Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 (edited) U mojego kumpla jest tak samo. Sam nie wiem co się dzieje, bo te zębatki od selektora układałem dziś od nowa, ułożone są idealnie i problem jest dalej. Myślę, że możliwe jest, iż nieprawidłowość jest spowodowana przez płytkę selektora (przezroczyste po przeciwnej stronie niż wajcha od zmiany ognia) Edited April 25, 2008 by BuZz Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.