moris1001 Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 CZY TO PRAWDA ŻE JAK BYM CHCIAŁ STUNINGOWAĆ M14 CYMA NA 4XX-500FPS'ÓW (CZTERYSTA PARE)* TO BY MI SIE "ROZLECIAŁ"?? WOGÓLE CZY OPŁACA SIĘ TUNINGOWANIE TEGO CZY LEPIEJ BY BYŁO M14 Z G&G ALBO CA NA TUNING WZIĄŚĆ?? PROSZĘ O ODPOWIEDZI.... ODRAZU MÓWIE ŻE MAM 15 LAT I NIE MAM "PO USZY" CHAJSU...SAMI WIECIE Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 http://wmasg.pl/forum/index.php?act=Search...mp;highlite=m14 Lepiej żebyś teraz leżał,kwiczał i błagał o przebaczenie zanim FOKA wpadnie i wywali twój temat w kosmos. Link to post Share on other sites
moris1001 Posted April 25, 2008 Author Report Share Posted April 25, 2008 chciałem przeprosić za ten temat, ponieważ nie zajrzałem do subforumn"AEG/EAG I i II klasa, gazowe, sprężynowe" mój błąd a pozatym pozdro i dzięki dla Sledzikmaster jeszcze raz sory Link to post Share on other sites
Antol Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 1.Nie ten dział. 2.Nie przestrzegasz regulaminu forum technicznego. 3.Zamykam Link to post Share on other sites
Recommended Posts