qbas187 Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Witam. Niedawno otrzymałem gietke i chciałbym do niego walnąć sprężynę m120,i tera mam pytanie: 1.Czy jeśli wstawie sprężyne bez zmian w gerboxie(głowica tłoka,zębatki,itd.),to czy nie rozwali sie szybko. Gietka ma v.3 więc narazie chciałem kupić sprężynę,a dopiero po jakimś czasie zrobić tuning. Odpiszcie :poddanie: :wink: Pozdro. :uśmiech: p.s. a jeśli juz kupić sprężynę to jaką? pozdro Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 1.Czy jeśli wstawie sprężyne bez zmian w gerboxie(głowica tłoka,zębatki,itd.),to czy nie rozwali sie szybko. Wymień tłok na choćby JBU z metalowymi zębami(koszt bodajże 65 zł) i powinno Ci pociągnąć długo na m110, m120 to już ryzyko ;-) . PZDR Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 No i łożyska by się zdały jakieś metalowe. Najlepiej ślizgi, nawet ślizgi CA będą ok. Quote Link to post Share on other sites
Qbakam Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 W customsie mieli dużo części apple'a. Całkiem dobre do niewysokich tuningów, a niedrogie (takie opinie słyszałem). Gietka którą kupiłeś - od Krakmana jest już w stocku wzmocniona do M110 - tak żeby długo pochodziło. Przy krótkiej gietce lepiej inwestowac w kulturę pracy gb. Szkoda też wymieniac części (jeszcze nie zużyte) tak szybko. Albo wstawisz M120, pobiegasz, zobaczysz jaki przyrost mocy itp. jak się coś sypnie to wymieniasz gb. Pamiętaj, że za tą kasę przeznaczoną na tuning (tak, żeby wszystko dobrze i długo chodziło) możesz kupic np. kamizelkę (tą z tańszych)/ładownice, panele udowe magazynki/ kolimator/ lufę prec i gumkę HU. Pozdrawiam i do zobaczenia Kamień :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.