zuberek Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Witam! Mam takie pytanie na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi: Czy mógłby ktoś dokładnie opisać (bądź zamieścić zdjęcia) w jaki sposób uszczelnić głowice i HU za pomocą taśmy teflonowej??? z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam P.S. na temat uszczelniania było nie raz wspominane ale jednak nie do końca opisane w jaki sposób to zrobić :???: Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Głowica: -wykręc ją z cylindra. -ściągnij uszczelkę -wyczyśc dokładnie jedno i drugie -utnij 10cm pasek taśmy -okręc tasmę wokół głowicy tak aby gwint, rowek na uszczelkę był okryty tasmą. Częśc tasmy powinna wystawac w stronę wnętrza cylindra- zagnij ją w stronę wlotu dla powietrza. -załóż uszczelkę (tak, NA tasmę) -nasmaruj i wkręc. Przy najbliższej okazji zamów u tokarza głowicę ze stali o powiększonej średnicy zew. i wew. (lepiej przylega do gumki). Komora HU: -rozkręc komorę -wyciągnij lufę z gumką. -5cm paskiem taśmy okręc miejsce gdzie konczy sie gumka i zaczyna lufa. -połowa szerokości tasmy na gumce a połowa na lufie. -zmontuj z powrotem Pisz w stosownym wątku (tak, jest na dole) Quote Link to post Share on other sites
zuberek Posted May 12, 2008 Author Report Share Posted May 12, 2008 Wielkie dzięki za info :-P Quote Link to post Share on other sites
Bocian Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Komora HU:-rozkręc komorę -wyciągnij lufę z gumką. -5cm paskiem taśmy okręc miejsce gdzie konczy sie gumka i zaczyna lufa. -połowa szerokości tasmy na gumce a połowa na lufie. -zmontuj z powrotem no nie do konca, zalezy od komory bo ja mam VSR od HFC i u mnie ledwo jedno okrecenie tasmy moglem zrobic na gumce i lufie czyli +- 2 cm, wiecej nie moglem bo tak scisle dolegaja sciany komory do gumki i lufy ze nie dalo sie jej zlozyc bo warstwa tasmy byla za gruba Quote Link to post Share on other sites
zuberek Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 W takim razie obwijasz gumkę z lufą w taki sposób, aby potem Ci sie to wszystko ładnie złożyło :-P nie musisz postępować dokładnie tak jak jest napisane... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 VSR od HFC widzisz to VSR-10 G-spec!?? VSR G-spec czyli TM. Nie HFC, nie AGM, nie kart ani nie JG tylko TM. Quote Link to post Share on other sites
Bocian Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 VSR to VSR i komore HU maja taka sama, wiec jak obwinie lufe i gumke 5 cm kawalkiem to pozniej bedzie sie glowil dlaczego nie chce mu sie zlozyc do kupy Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Najpierw piszesz że sa różne: no nie do konca, zalezy od komory bo ja mam VSR od HFC A potem że sa takie same VSR to VSR i komore HU maja taka sama... To tak jakby powiedzieć że m4 wella jest takie smao jak m4 TMa... niby kopia... Quote Link to post Share on other sites
Bocian Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 sorrki myslalem ze piszesz o chinskiej VSR bo wydawalo mi sie ze taka masz i do takiej piszesz ze trzeba 5 cm paska tasmy Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 17, 2008 Report Share Posted May 17, 2008 Nie doczytałeś: VSR G-spec czyli TM. Nie HFC, nie AGM, nie kart ani nie JG tylko TM. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.