Punk4ass Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 (edited) Witam chciałem sie spytać wszystkich posiadaczy "emek" Czy wam też się tak dzieje,a mianowicie wczoraj ładowałem Batkę no z 8 h. Póżniej wsadziłem do guna. No i tak dzisiaj w polwie Treningu przestał strzelać. Poszłem na bok wyciągnąłem batkę i sprawdziłem na języku impulsy :wink: . Były to wsadziłem batkę do kolby. I tak czy siak nie ruszyła... Co sie mogło stać?? Z góry dzięki za Odp Edited May 14, 2008 by Punk4ass Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 :wink: :wink: :wink: pomyśl człowieku! ile potrzeba prądu żeby "zaszczypało" w język a ile żeby ruszyć sprężyne? jeżeli była to nowa bateria trzeba ją naładować 12 h a jeżeli jest już sformatowana to 3,2 h-tak wynika ze wzoru Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 (edited) hej... hej... hej... nie tak ostro :P :-P dzięki Se coś pomyślałem... Edited May 14, 2008 by Punk4ass Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 :wink: :wink: :wink: pomyśl człowieku! ile potrzeba prądu żeby "zaszczypało" w język a ile żeby ruszyć sprężyne? jeżeli była to nowa bateria trzeba ją naładować 12 h a jeżeli jest już sformatowana to 3,2 h-tak wynika ze wzoru A którego wzoru? Nie wprowadzaj chłopaka w błąd Panie "ekspercie". Baterie zawszę ładuję się tyle samo, nieważne czy pierwsze ładowanie czy któreś z kolei. Nie wiem skąd tą bzdurę wytrzasnołeś. Dodatkowo, od kiedo we wzorze jest zmienna na ilość ładowań? Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 A którego wzoru? Nie wprowadzaj chłopaka w błąd Panie "ekspercie". Baterie zawszę ładuję się tyle samo, nieważne czy pierwsze ładowanie czy któreś z kolei. Nie wiem skąd tą bzdurę wytrzasnołeś. Dodatkowo, od kiedo we wzorze jest zmienna na ilość ładowań? proszę,oto wzór: A/B=Cx1,4 A-pojemność baterii B-pojemność ładowarki Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Tak, to jest poprawny wzór. Pokaż mi w nim zmienną która definiuje czy to 1 łądowanie czy kolejne z rzędu. Dodatkowo, ładowarka nie ma pojemności. Moja widza z tej dzieciny jest nikła, ale chciałem zauważyć, że ładowarka ładuje pod określonym woltarzem oraz odpowiednim prądem. Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 15, 2008 Author Report Share Posted May 15, 2008 No i mamy problem ładowałem batkę(długo)... przed chwilą podłączyłem do m14 i nawet nie pisknął... Co sie mogło stać?? Bezpieczniki są całe... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Jak masz taką możliwość to sprawdź napięcie baterii woltomierzem (najlepiej pod obciążeniem zbliżonym do silnika), spróbuj podłączyć pożyczoną baterię, spróbuj podłączyć swoją baterie do innej repliki. Zbyt długie ładowanie jest szkodliwe dla baterii - "przepalasz" ją. Silnik w ogóle nie reaguje? Chociażby "tyk" zębatki silnika? Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 15, 2008 Author Report Share Posted May 15, 2008 Chyba widze co żem spartrolił... Jak jest silnik ,to z tyłu blaszkę urwałem. Kolega gadał że to biały metal i to trudno bedzie przylutować. Nie wiem co zrobić.!? Czy idzie takie coś w samochodowym kupić... Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 Sorry że post pod postem. nie dopatrzyłem sie opcji zmień. Ale wróćmy do tematu. Tą blaszkę od silnika zerwałem da sie to jakoś naprawić... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Da się naprawić. Bez problemu, każdy serwis Ci to zrobi w 20 minutek. Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 Tylko za-bardzo gwarancji nie mam, nie chce jej wysyłać... Dałoby sie domowymi sposobami.?? np: lutnać włożyc pomiedzy te dwie blaszki?? nie chce tego rozwalić.To moja pierwsza broń z górnej półki Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 a) Wybacz, ale to nie "górna półka". b) Nie pamiętam za bardzo konstrukcji GBv7, ale urwałeś sam styk przy silniku? Czy tylko lut z niego spadł? Czy tez konektorek? Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 (edited) Może dla ciebie nie... Ale dla mnie to dobra replika. może nie dorównóje TM,CA,G&G,G&P ale jest wypasiona... A co do pytakna- styk przy silniku...Się urwał. Moze widzisz tą prostokątną blaszkę z tym kółeczkem w środku. To sie właśnie "Ujebździło" Edited May 16, 2008 by Punk4ass Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Rozkreć silnik i po prostu wymień tą blaszkę zastępując ją czymś innym. I wierz mi, ze Kart nie jest wypasiony, nawet przy chińczykach. Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 Serio?? :???: Ale na początek może być... Nie?? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 http://wmasg.pl/forum/index.php?act=Search Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 Narazie To drucikiem splącze. A jak pójdzie za miecha do serwisu to mi to wymienią. Dzięki. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 16, 2008 Author Report Share Posted May 16, 2008 No i Tego sie Obawiałem... Po założeniu Batki nic sie nie rusza. zamarł czy co?? Jest taka możiwość że coś w środku poszło?? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 17, 2008 Report Share Posted May 17, 2008 Nie działa bo silnik nie dostaje prądu. Zanieś do serwisu jakiegoś. Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted May 17, 2008 Report Share Posted May 17, 2008 najlepiej utnij mały pasek miedzianej blaszki,zagnij ją i włóż między blaszki od silnika,to jest kilka minut roboty Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 17, 2008 Author Report Share Posted May 17, 2008 a jak to zrobie to nie odpadną te blaszki przy silkniku ta mini "wieża" ze spręzynką/drucikiem spróbuje jesli nie zadzaiła to wina okablowania czyli jedna strona z blaszkami to - a druga to + o takim napięciu każada cześć danej strony... Quote Link to post Share on other sites
Punk4ass Posted May 17, 2008 Author Report Share Posted May 17, 2008 Nie partole się z tym! Wysyłam do serwisu 19 maja. Od razu wstawią bore up Quote Link to post Share on other sites
elscinaczo Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Może trochę odkopuję ale nikt nie zwrócił uwagi na to czy bezpiecznik jest OK. A co do lutowania do tego, jak to nazwałeś białego metalu, to nie ma problemu, wystarczy trochę kalafonii i cyna trzyma się bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.