Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Upgrade RK-103 G&G


Recommended Posts

Witam.Chicałbym przeprowadzić dosć mocny tuning RK-103 ale nie wiem czy wszystko będzie"stabilne" i nie rozwali mi sie po miesiącu. Aha i jeszcze jedno wszystko jest SYSTEMY. Wymienione części:

- Wzmocnione zębatki helikalne ultra torque up

- Wzmocniona płytka selektora

- Wzmocniony tłok poliwęglanowy ze zwężanymi zębami

- Cylinder Bore Up

- Podwójnie uszczelniona głowica cylindra Bore Up

- Łożyskowana głowica tłoka Bore Up

- Uszczelniona dysza Bore Up

- Wzmocniony popychacz dyszy

- Wzmocnione łożyska ślizgowe 6mm

- Wzmocniona blokada przeciwpowrotna

- Wzmocniony przerywacz

- Wzmocniona, łożyskowana prowadnica sprężyny

- Sprężyna M140

- Komplet podkładek

- Zatrzask gearboxa wersji 3

- Silnik SYSTEMA Torque Up

- Bateria G&P 10,8V 3000mAh

- Lufa precyzyjna G&G.

Z góry dzięki za odpowiedzi.Pozdroo

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites

Wiem silnik mi też nie pasuje,wolałbym MAGNUM ale to 50$ różnicy:/ a mój budżet jest napięty a nawet bardzo :cry: co do tłoka myśle że wytrzyma bo dedykowany jest do M150 Systemy a i tak nie będe tak dobijał tej broni.No z tą precka to "szału nie ma" ale myśle ze da rade.Pozzdroo

 

P.S.: HaxX uważasz że zębatki CA Super Torque Up są lepsze niz te Systemy??

He he dobre :-P

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites

Powracając do tematu, nooo zdecydowałbym się na ten silnik SYSTEMA MAGNUM ale nurtuje mnie jedno zasadnicze pytanie a dokładniej: słyszałem, że do RK-103 NIE pasują żadne dysze(są niestandardowe) :twisted: więc to był WIELKI problem,czy można jakoś "dopasować" dysze??Pozdroo

Link to post
Share on other sites

Powracając do tematu, nooo zdecydowałbym się na ten silnik SYSTEMA MAGNUM ale nurtuje mnie jedno zasadnicze pytanie a dokładniej: słyszałem, że do RK-103 NIE pasują żadne dysze(są niestandardowe) :twisted: więc to był WIELKI problem,czy można jakoś "dopasować" dysze??Pozdroo

Pasują tylko stockowe, nie da się dopasować...

Link to post
Share on other sites

Ja również mam RK103 z tym że dysponuję póki co nieco mniejszym budżetem

Planuje wpakować bore-upa i sprężynkę 120. I tu mam pytanie do użytkowników bore-upów: Czy BU systemy jest faktycznie duzo lepszy od guardera i innych?

Słyszałem wiele opinii że lepiej dać te paredziesiąt zł więcej i mieć systeme.

Co wy na to?

Link to post
Share on other sites

Ja również mam RK103 z tym że dysponuję póki co nieco mniejszym budżetem

Planuje wpakować bore-upa i sprężynkę 120. I tu mam pytanie do użytkowników bore-upów: Czy BU systemy jest faktycznie duzo lepszy od guardera i innych?

Słyszałem wiele opinii że lepiej dać te paredziesiąt zł więcej i mieć systeme.

Co wy na to?

Nie pasują do niego Bore-up'y... (ma inną komorę hop-up)

Możliwe że przy wymianie komory hop-up i zestawu BU będzie to działało.

Edited by pidżefjat
Link to post
Share on other sites

Swenson a nie lepiej zrobic normalny tuning??Przy tej spręzynie bore-up prawie nic ci nie da a stracisz tylko kase :-F .Jak juz to kup wszystko wzmocnione ale normalne,wymień gumke HU i kup lepszą precke np:KM lub Prometheusa a na pewno będziesz zadowolony :uśmiech: ,osobiście wolałbym Systemy.Poozdroo

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...