Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kable G&P vs. popychacz GB II


Recommended Posts

Witam, mam pewien problem, który pojawił się po instalacji kabli z łącznikiem styków G&P (w szkielecie DEEPFIRE). Otóż na singlu gdy klamka zrobi cały cykl - popychacz zostaje w pozycji naciągniętej tj. jest w tej pozycji w której jest maksymalnie schowany w gearboxie. Objawia się to tym, że przy pierwszym strzale czasami wylatują dwie kulki, czasami prędkość wylotowa jest śmiechu warta, po czym przy kolejnych strzałach wszystko wraca do normy (ocz. tylko na auto).

 

Domyślam się, że problem wynika z tego, że "sanki" łącznika styku (któy wygląda na to, że jest trochę innej kontrukcji niż ten z CA) są wypychane przez ten mały jebudnik trochę za późno lub za wcześnie (raczej za późno) i gearbox zatrzymuje się w trochę innym miejscu niż to było przy standardowym łączniku CA.

 

Byłoby jakieś rozwiązanie tego problemu?

 

PS. Mam nadzieję, że udało mi się to w miarę zrozumiale zobrazować:)

Link to post
Share on other sites

Przy zwolnionym popychaczy sprawdź czy jak wciskasz dyszę palcem to porusza się gładko, czy z oporem innym niż sprężynki.

 

Druga rzecz, którą możesz sprawdzić to zdemontowanie zespołu cylindra i popychacza, i skręcenie gearboxu w takim stanie. Wciskasz spust i obracasz zębatką tłokową aż rozłączy. Zaobserwuj, czy wszystko chodzi szybko i płynnie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Kurde nic nie pomaga, wszystkie warianty sprawdzone, podejrzewałem inną konstrukcję łącznika styków, dlatego go z powrotem wymieniłem na CA - tak więc teraz kable są G&P, łącznik styków CA - ten sam problem. Z popychaczem wszystko ok. chodzi luźno. Zacząłem podejrzewać, że Cut lever się wyrobił - nic z tego stan nienaruszony - odłącza w dobrym momencie.

 

Nie wiem nie znam się na elektryce, ale czy jest taka możliwość aby w kabel G&P "magazynował" jeszcze tyle energii aby przesunąć zębatkę tłokową o ten centymetr naciągając przy okazji popychacz dalej niż na std. kablach CA?

 

A może są jakieś różnice pomiędzy budową zębatki tłokowej CA i G&P (nie wiem np. Cut Lever jest jest wcześniej popychany np?) - i nie chodzi mi tu o opóźniacz popychacza - choć może on ma wpływ na to, że zębatka wyhamowuję wcześniej...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...