Michu Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Witam, mam pewien problem, który pojawił się po instalacji kabli z łącznikiem styków G&P (w szkielecie DEEPFIRE). Otóż na singlu gdy klamka zrobi cały cykl - popychacz zostaje w pozycji naciągniętej tj. jest w tej pozycji w której jest maksymalnie schowany w gearboxie. Objawia się to tym, że przy pierwszym strzale czasami wylatują dwie kulki, czasami prędkość wylotowa jest śmiechu warta, po czym przy kolejnych strzałach wszystko wraca do normy (ocz. tylko na auto). Domyślam się, że problem wynika z tego, że "sanki" łącznika styku (któy wygląda na to, że jest trochę innej kontrukcji niż ten z CA) są wypychane przez ten mały jebudnik trochę za późno lub za wcześnie (raczej za późno) i gearbox zatrzymuje się w trochę innym miejscu niż to było przy standardowym łączniku CA. Byłoby jakieś rozwiązanie tego problemu? PS. Mam nadzieję, że udało mi się to w miarę zrozumiale zobrazować:) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Przy zwolnionym popychaczy sprawdź czy jak wciskasz dyszę palcem to porusza się gładko, czy z oporem innym niż sprężynki. Druga rzecz, którą możesz sprawdzić to zdemontowanie zespołu cylindra i popychacza, i skręcenie gearboxu w takim stanie. Wciskasz spust i obracasz zębatką tłokową aż rozłączy. Zaobserwuj, czy wszystko chodzi szybko i płynnie. Quote Link to post Share on other sites
Michu Posted June 19, 2008 Author Report Share Posted June 19, 2008 Kurde nic nie pomaga, wszystkie warianty sprawdzone, podejrzewałem inną konstrukcję łącznika styków, dlatego go z powrotem wymieniłem na CA - tak więc teraz kable są G&P, łącznik styków CA - ten sam problem. Z popychaczem wszystko ok. chodzi luźno. Zacząłem podejrzewać, że Cut lever się wyrobił - nic z tego stan nienaruszony - odłącza w dobrym momencie. Nie wiem nie znam się na elektryce, ale czy jest taka możliwość aby w kabel G&P "magazynował" jeszcze tyle energii aby przesunąć zębatkę tłokową o ten centymetr naciągając przy okazji popychacz dalej niż na std. kablach CA? A może są jakieś różnice pomiędzy budową zębatki tłokowej CA i G&P (nie wiem np. Cut Lever jest jest wcześniej popychany np?) - i nie chodzi mi tu o opóźniacz popychacza - choć może on ma wpływ na to, że zębatka wyhamowuję wcześniej... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.