Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

 

Jestem posiadaczem CA M15A4 Sportline :D Mam takie pytanie, co myślicie o poniższym upgradzie (większość części jest z ASGshopu):

 

Tuning chce przeprowadzić w 2, może 3 etapach - to kompletna lista części

 

- Lufa precyzyjna 6.04mm, 363mm (Systema)

- Gumka Hop-Up silikonowa (Systema)

- Metalowe body (CA)

- Wzmocniony zestaw zębatek - Super Torque Up (Classic Army)

- Wzmocniona, łożyskowana prowadnica sprężyny (Deep Fire)

- Zainstalowanie sprężyny M110- Wzmocniony, cylinder(Deep Fire)

- Wzmocniona, aluminiowa głowica cylindra CNC (Deep Fire)

- Wzmocniona, aluminiowa, łożyskowana głowica tłoka (Deep Fire)

- Wzmocniona, uszczelniona dysza (Deep Fire)

- Łożyska kulkowe ze stali (Systema)

- Tłok, niestety nie wiem jaki, czekam na propozycje

 

I jeszcze takie pytanie: Czy zębatki Super Torque Up będą ok dla M110. Bo na asgshopie w opcji tuningu są właśnie one i wychodzi taniej niż gdyby Torque Up czy tam zwykłe CA.

 

Możę się mylę, ale czy z takim zestawem osiągnę około 400FPS?

Edited by jtp
Link to post
Share on other sites

STU są dobre... Tylko po co je kupować do sprężyny M110, to już Ci nie jestem w stanie powiedzieć. Teraz CA jest trudno wyczuć jeśli idzie o części, bo coraz częściej się psują zębatki, tłoki, etc. Kiedyś zęby wytrzymywały M110 bez problemu, łamały się dopiero na M120, teraz to nie wiadomo do końca.

 

Jesli chodzi o tłok, bo to też jest słaby punkt, to jakikolwiek będzie dobry + np. classicowska miękka głowica tłoka z tworzywa. Wystarczy, a będzie znacznie lepsza od aluminiowej.

http://asgshop.pl/produkt.php?id=539

 

Jeśli łożyska są plastikowe (nie pamiętam jak to jest w SL), to jak najbardziej można je wymienić na jakieś kulczane. Czy akurat muszą to być stalowe systemy, to bym się spierał.

 

Ogólnie, oprócz preclufy i metal body, to skompletowałeś niezły zestaw na M140-150, a nie M110. Zatem jak łatwo wywnioskować, przepłacisz za tuning i to sporo ponad pożądany efekt.

 

Generalnie Twój plan tuningu nasuwa mi na myśl wizerunek bogatego człowieka nie mającego co robić z pieniędzmi.

 

Jeśli dostaniesz gdzieś nie sterane metalowe body CA, to gratuluję.

 

Może pasowałoby zmienić replikę, zamiast pakować w nią drugie tyle pieniędzy, albo i więcej?

 

A właśnie, gumkę silikonową można wymienić ;).

 

Podsumowując:

Tłok (jakikolwiek) + głowica (CA z tworzywa) - ok. 100 złotych.

Sprężyna 110 - ok. 30-50 złotych.

Łożyska - nie pamiętam po ile chodzą, ale nie sądzę, żeby normalne metalowe łożyska było droższe niż 50 zeta.

Lufa systemy - 115 zeta

Razem: 345 złotych

+ Metal body z komorą HU (jak znajdziesz coś na komisie), w granicach 250-350 PLN.

 

Więcej naprawdę nie trzeba...

 

EDIT: Przy dobrej szczelności układu, powinieneś mieć 390-410 fps, ale to w standardowym CA, w SL może być różnie. Wiele też zależy od szczelności komory HU.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...