Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK 74 Boyi - Usterka...


Recommended Posts

1. Może zbyt mocne dokręcenie silnika (sprawdzaj baardzo ostrożnie, czasem wystarczy pół milimetra "odkręcić". Jak przesadzisz to zębatka silnikowa będzie "baardzo brzydko" (i głośno) jechać po środkowej.

 

2. Jeżeli nie bawisz się w gwarancję to spróbuj na innej firmowej sprężynie (stokowa o zbyt dużej średnicy powoduje w niektórych replikach zacinki, a jej w niektórych replikach wystarcza).

 

3. Jak masz gdzie skołować i zamontować w niskiej cenie okablowanie to od razu to zrób, chociaż różnica w Rofie nie jest zbyt wielka, a w jakiś mały sposób to zminimalizuje zacinki.

 

4. Bateria nowa, ok, ale jeżeli nie miała formata a przy 1 użyciu od razu poszła na zimno, to mogła się zdecydowanie szybciej rozładować i pod koniec mamy zacinkę. Spróbuj następnym razem przy zacince od razu spróbować na innej bateri 9,6 jak masz dojście.

 

5. Jak nie zależy Ci na FPSach to zmień sprężynę na m110 czy m100.

Rof pujdzie w górę, a i zacinki mogą całkiem zniknąć.

Edited by RED (Lone Wolf)
Link to post
Share on other sites

W gwarancję się nie bawię. Batka przyszła rozładowana, naładowałem ją do pełna, następnego ranka na zimno właśnie poszedłem się strzelać.Natomiast w domu wieczorkiem normalnie strzelał po odkręceniu i ponownym zamontowaniu silnika... Spróbuje baterię sformatować, jeśli to nie pomoże, zakupie jakąś sprężynę. Jaką polecacie?

Link to post
Share on other sites

Słuchaj. Rozbierałem kumpla AK i Pisze Ci że trzeba tam od razu wymienić sprężynę zaraz po zakupie. Pytanie dla czego? Sprężyna jest krótka średnica jej jest dobra, więc Nie ma prawa spaść z prowadnicy, jak by spadła, to by połamała prowadnice i utkwiła między zębatkami. Problem tkwi w tym, że ta sprężyna jest z gównianego materiału i zamiast się zbijać i słabnąć, to po paru strzałach robi się twardsza przez co bateria ma problem z jej naciągnięciem. Silnik ma dobry ten kałaszek Zmień sprężynę na jakąś M110.

Link to post
Share on other sites

Witajcie, ja mam trochę inny problem, rozbierałem replikę, podkładkowałem ją , czyściłem, smarowałem na nowo etc... i nie wiem w czym może być problem, a wygląda on następująco: replika ma przebieg myślę że ok 15 tyś. spokojnie, pewnego słonecznego dnia chwyciłem za kałaszka nacisnąłem spust i nagle przeraźliwy zgrzyt, słychać że silnik chce ale nie może ruszyć zębatek, potem jak już psiałem rozebrałem go kilkakrotnie no ale oddam ok 5 strzałów i znowu dzieje się to samo... nie wiem czy to może być właśnie wina tej sprężyny? a mozę tych lipnych łożysk z tworzywa?

Link to post
Share on other sites

..albo nie dokręconego silnika :).

Jeżeli naciskasz na spust i przeraźliwie "zgrzyta" cały czas to najprawdopodobniej to - dość częste.

Nie przesadź z dokręcaniem, czasem wystarczy pół obrotu imbusem.

 

Jeżeli naciskasz na spust i kaplica (słychać tylko "tyk", że silnik pracuje, ale nie podoła) to próbuj odblokować tłok na jakiejś batce 9,6 ew. ostatecznie śrubokrętem o środkową zębatkę (za spustem plastikowa osłonka do zdjęcia i tam).

 

Jak pierwszy raz rozkładałem GB, żeby wymienić łożyska (bo mam starą wersję z plastikowymi) i spodkładkować od nowa, to wystarczy się dupnąć o jedną najmniejszą podkładkę i już stokowa 8,4 nie dawała rady naciągnąć sprężynę. Nie ma to związku ze zgrzytem, ale może jest to wszystko połączone: ciężko chodzący gb przez podkładkowanie, silnik nie podołał, przejechał po zębatce środkowej i blok.

Edited by RED (Lone Wolf)
Link to post
Share on other sites

nie mogę edytować posta, chodzi oczywiście o imbus na dole silniczka (na dole patrząc jeśli byłby zamontowany w chwycie normalnie... :P ) no ale i tak nie mam takiego imbusu żeby go dokręcić, tłok się chyba nie blokuje bo udało mi oddać aż 3 strzały i znowu to samo...

Link to post
Share on other sites

Najpierw zacznę pytanie od tego czy: Po skończonym wcześniejszej strzelaniu oddałeś dwa suche strzały aby zwolnic sprężynę? Jeśli tak, to masz problem, który opisałem wcześniej. Jeśli nie, to weź baterie o większym napięciu, oddaj dwa suche strzały, następnie podłącz baterie oryginalną, i jeśli bateria oryginalna nie podoła naciągnięciu sprężyny, tzn. że również masz sprężynę do wymiany.

Link to post
Share on other sites

problem wykryty, wszystko śmiga jak należy :) sprężynka dociskająca silniczek chyba się "lekko rozstroiła" i nie dociskała silnika do końca, wsadziłem podkładkę od spodu silnika tak aby ten mocno był dociśnięty do zębatek no i wszystko działa jak trzeba.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...