biedul Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 jak pisze w temacie mam problem z bateria a mianowicie kiedy odepnie baterie od ładowarki i podepnę do AEG to strzela ale wystarczy ze poczekam 5min i nacisnę spust to już silnik nie może uciągnąć sprężyny:/ dopiero po kilku naciśnięciach spustu kiedy bateria robi się ciepła zaczyna strzelać:/ czy to koniec bateri??dodam ze wcześniej rozładowałem baterie do zera:/i trochę za długo ją ładowałem. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Możliwe, że zabiłeś ją. Zakup porządnego akumulatora to w zasadzie powinien być drugi krok po zakupie "chińczyka". Quote Link to post Share on other sites
biedul Posted June 27, 2008 Author Report Share Posted June 27, 2008 może być na ogniwach KAN??czy to lipa?? Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Może być:) Intellecty się zlipiły więc pozostaje KAN, G&P lub Sanyo. Oczywiście jeżeli chcesz żeby nowy AKU ci długo i bezawaryjnie pracował to musisz o niego zadbać;P - rozładowywać, a jak ładować to obliczając czas ze wzoru a nie zostawiać ,,na nockę" bo z rana możesz zamiast baterii brykiet węgla zobaczyć. Najbezpieczniej baterie ładować wolnoładowarką np. Ansmanna, bo w chińskich ładowarkach często coś się psuje ( mi np. padł prostownik, a druga się zjarała) Quote Link to post Share on other sites
elektro Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 A ja bym ci polecił baterie G&P,cena nie jest wygórowana, mam już ją trochę czasu i jestem z niej bardzo zadowolony (zresztą kolega też ;-) ), na moim AK 47 cymy ROF jest znakomity i ogólnie super, a co do ogniw KAN-a to też złego słowa o nich nie słyszałem w przeciwieństwie do intelectów. oto link do G&P:http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_248&products_id=1749 Quote Link to post Share on other sites
biedul Posted June 27, 2008 Author Report Share Posted June 27, 2008 Dzięki ale kupie jednak na ogniwach KAN:) Quote Link to post Share on other sites
mateo-mkm Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Ja mam podobnie z tym że u mnie gdy nacisnę spust to widać iskry zza takiego plastiku nad spustem. To normalne? Przepraszam za odkopanie tematu. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Ja mam podobnie z tym że u mnie gdy nacisnę spust to widać iskry zza takiego plastiku nad spustem. To normalne? Przepraszam za odkopanie tematu. W augu? :roll: sam mam auga ale nie mam pojęcia o co ci chodzi :wink: Quote Link to post Share on other sites
mateo-mkm Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Znaczy chodziło mi, że za spustem przy gearboxie wyjętym tam gdzie jak nacisnie sie spust to takie coś łączy 2 blaszki :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Znaczy chodziło mi, że za spustem przy gearboxie wyjętym tam gdzie jak nacisnie sie spust to takie coś łączy 2 blaszki :mrgreen: Raczej normalne ja też tak mam i august żyje. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.