Raks Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Siema , mam mały problem . Mianowicie w moim m16 well r7 zostały wymienione następujące częsci :Metalowa prowadnica sprężyny, kierunkowa głowica tłoka, nowa uszczelka, lepsza głowica cylindra, ,Chwyt pistoletowy boyi i zaślepka TM . I tu sie pojawiły problemy , na zwykłej baterii 7,2 i 8,4 silnik tak jak by nie miał siły słychac tylko takie pyknięcie , kiedy sie wyjmie silnik na tyle zeby był swobodny i podłączy do batki -działa . całość zadziałała tylko na bateri 9,6 ale widac było ze to za dużo :( ROF był taki prędki ... zaslepka chwytu silnikowego TM pasuje dobrze nie stety nie mam orginalnego od boyia . Jaki jest tego problem ? czego to nie chce działać? Mam dobrą jakościowo baterie i próbowałem na innych 4 batkach wiec to nie wina "prądu " Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam Hubert Quote Link to post Share on other sites
warhail Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Ja mam tak samo z silnikiem chociaż nie sprawdzałem z mocniejszą baterią, ale wydaje mi się że to coś z zębatkami w GB, jak by się zacięły Quote Link to post Share on other sites
Raks Posted July 8, 2008 Author Report Share Posted July 8, 2008 no no to jest jakaś myśl , własnie jak by coś je blokowało . Hej rozkręć swój GB a ja swój zostawie jako model obserwacyjny xD Quote Link to post Share on other sites
Nitryl Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 W drugim temacie o R7 napisałem Ci co masz sprawdzić: Co do problemów z R7 - sprawdź stan zębatki osi silnika, sprawdź czy silnik nie jest zbytnio dokręcony, czy kable dobrze ułożyłeś w rączce (oba mają być z tyłu), może grzebałeś coś w podkładkach? w stocku było OK, ewentualnie możesz mieć problem z silnikiem - pamiętam jak w moim szczotki były zbyt słabo dociśnięte. Możesz również mieć gdzieś przetarte kable albo smar na stykach (w GB R7 smaru jest aż nadto, przynajmniej tak było u mnie i oczywiście styki też były nasmarowane icon_twisted.gif ) Jeśli ten problem pojawił się po wymianie chwytu pistoletowego to najprawdopodobniej będzie to wina zbyt głęboko osadzonego silnika. Spróbuj stopniowo odkręcać śrubkę od regulacji silnika. Powinno pomóc. Quote Link to post Share on other sites
warhail Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Rozkręciłem swój i po prostu zębatki trzeba na nowo poustawiać na miejscu (małe chińskie rączki tego nie potrafią) , a zwłaszcza blokadę powrotną dla zębatki pracującej przy tej od silnika. :P A silnik musi być dociśnięty jak to tylko możliwe. Quote Link to post Share on other sites
Raks Posted July 8, 2008 Author Report Share Posted July 8, 2008 Nitryl - rozkręciłem GB zebatki wszystkie "nowe" zadnego zużycia zarówno w gb jak i na osi silnika . wszystko ułozyłem od nowa tak jak powinno być . ale ten sam problem po złożeniu ... rece mi opadają a najgorsze jest to ze nie moge sprzedać zepsutego :(( Quote Link to post Share on other sites
Nitryl Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Silnik nie może być maxymalnie dociśnięty!! Tak jak pisałem pobaw sie regulacją silnika albo załóż stockowy chwyt i sprawdź czy wtedy działa jak należy. Tuningowałem kilka tygodni temu R7 i w tym egzemplarzu silnik również nie był dobrze wyrównany, gdy zbytnio dokręcisz śrubkę od regulacji to nawet nie ruszy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Raks Posted July 8, 2008 Author Report Share Posted July 8, 2008 Nie mam orginalnego chwytu :( nie mam jak sprawdzic ale pobawie sie jutro w regulacje jeszcze raz moze coś wskóram Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.