Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nitryl

Użytkownik
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Tę "gumkę" możesz dostać w Krakowie u Krakmanów (taiwangun.com), oficjalnie nie mają jej w sprzedaży, ale jak wpadniesz do nich osobiście to raczej bez problemu ją dostaniesz (koszt około 10zł). Z Poznania do Krakowa trochę daleko więc spróbuj do nich zadzwonić i jakoś się dogadać.
  2. @javelin, to twoje M110 chyba z Guardera musiałoby być. Sprężyny Elementa bardzo szybko się zbijają, tracąc jakieś 30-40FPS, pamiętam jak moja M145 po 2k kulek skróciła się o 3cm :o Choć jest na to sposób, kupiłem ostatnio M165, ścisnąłem ją maxymalnie i pozostawiłem w takim stanie na kilka, może nawet kilkanaście godzin, przez co skróciła się o pare cm. Włożyłem do GB i cieszę się sprężyną dającą mi 160m/s przy pojedynczym łożyskowaniu i maxymalnej szczelności. Wynik utrzymuje się bez zmian już przez ponad 3-4k kulek.
  3. Jak nie ma miejsca, w kolbie mojego AK74 zmieściłem 4 kondensatory po 10000uF dające w sumie aż 40000uF pojemności, aktualnie pozostałem przy pojemności 30000uF ponieważ zmieniłem wtyczkę batki z mini na duże samochodowe złącze, przez co musiałem wywalić jeden kondensator aby wszystko ładnie weszło. Zrobiłem też drobne porównanko osiągów: Dane AEG'a: sprężyna M150, jedno łożyskowanie, kable 2,5mm^2, batka 9,6V 1500mAh, mosfet IRF1405, 3 kondensatory 10000uF 25V, silnik EG1000 TM, zębatki o standardowym przełożeniu. Osiągi: bez kondensatorów-> 973,4RPM 16,22FPS z kondensatorami
  4. Silnik nie może być maxymalnie dociśnięty!! Tak jak pisałem pobaw sie regulacją silnika albo załóż stockowy chwyt i sprawdź czy wtedy działa jak należy. Tuningowałem kilka tygodni temu R7 i w tym egzemplarzu silnik również nie był dobrze wyrównany, gdy zbytnio dokręcisz śrubkę od regulacji to nawet nie ruszy tłoka.
  5. W drugim temacie o R7 napisałem Ci co masz sprawdzić: Jeśli ten problem pojawił się po wymianie chwytu pistoletowego to najprawdopodobniej będzie to wina zbyt głęboko osadzonego silnika. Spróbuj stopniowo odkręcać śrubkę od regulacji silnika. Powinno pomóc.
  6. Żadne brutal force!, w body jest jeszcze jeden mały pin na prawo od selektora ognia (zaraz za napisem "SAFE"). Do wyjęcia GB trzeba jeszcze odkręcić "podajnik kulek z magazynka do komory" nie wiem jak to fachowo sie nazywa ale myślę, że wiadomo o co chodzi. EDIT: w czasie pisania tego postu @RAKS wrzucił już swojego ;-) Co do problemów z R7 - sprawdź stan zębatki osi silnika, sprawdź czy silnik nie jest zbytnio dokręcony, czy kable dobrze ułożyłeś w rączce (oba mają być z tyłu), może grzebałeś coś w podkładkach? w stocku było OK, ewentualnie możesz mieć problem z silnikiem - pamiętam jak
  7. Spróbuj podłożyć kawałek blaszki pod tylni zaczep magazynka (ten od zwalniacza) tak aby mag porządnie siedział w gnieździe. Jeśli to nie pomorze to sprawdź czy gumka hopka nie jest na chama wciśnięta do komory, możliwe, że kołnierz gumki blokuje kulki wchodzące do komory. Ewentualnie możesz jeszcze przesmarować maga. Ostatecznie jeśli nic z tych rad nie pomorze to zamontuj opóźniacz popychacza: Opóźniacz - Spec Shop lub coś tańszego: z Gunfire<<
  8. Właśnie robiłem z tym gnatem i powiem że kulki gunfire nie dość że co druga ma jakieś wybrzuszenie to są z kiepskiego materiału, zostawiają jakby ślady na czarnej gumce guardera i w ogóle nie dają się podkręcać. Co do samej gumki, to jest całkiem fajna, nie targa się tak jak biała, ale niestety tak jak pisze producent przystosowana jest do sprężyn od M130 w górę, na słabszych nie podkręca kulek. Testowałem ją na 450FPS - działa świetnie.
  9. Vdss to maksymalne napięcie pracy mosfeta, Vgs to napięcie przełączenia, które najczęściej wynosi max 20V. Vdss nie ma wpływu na napięcie przełączenia. Do mosfeta możesz przykręcić nawet zwykły kawałek blachy aluminiowej, albo kupić za +-2zł mały radiator w elektroniku. Ja proponuje wydać pare zł i kupić IRF1405 na allegro są po 4,50zł.
  10. Mogła posypać Ci się bateria, zbyt małe napięcie powoduje niecałkowite otarcie mosfeta czego następstwem jest jego nagrzewanie się a w końcu uszkodzenie - przechodzi na stałe w stan przewodzenia. Spróbuj na innej batce najlepiej 9,6V. Ewentualnie możesz mieć jakieś zwarcie na przewodach? Posprawdzaj wszystko. Napisz jeszcze jaki to układ, podaj schemat albo link.
  11. Kupiłem ostatnio sprężyne M145 Element'a, a że mam chronograf to nie zaszkodzi sprawdzić ile to 'coś' wyciąga. Przy precce 6,03 o długości 520mm, GB - stockowy układ cylindra (uszczelniony teflonem) , na kulkach 0,20g osiągi to około 140m/s (460FPS). Szczerze mówiąc spodziewałem się troche więcej no ale czego oczekiwać za 14,90zł? "145m/s" ta sprężyna ma tylko z nazwy.
  12. Niestety cena 11,50zł za sztukę intellecta to nie mało. Szukam czegoś w cenie KAN'ów i chyba jednak wezmę te 1050mAh, to rozmiar 2/3A więc na pewno będą oddawać większy prąd niż te w rozmiarze AA, no i ten mniejszy opór...
  13. Mam zamiar zakupić sobie ogniwa KAN i mam niestety jeden dylemat: -->Kan 1050mAh 1,2V, rezystancja 6-7mOhm, max prąd: 50A, cena: 6,32zł czy -->Kan 1400mAh 1,2V, rezystancja 7-10mOhm, max prąd: 60A, cena: 6,86zł Więc od kiedy ogniwa o większej rezystancji wewnętrznej dają większy prąd?? Coś mi sie zdaje że to jakiś błąd w charakterystyce, co wy o tym sądzicie??, które wybrać??
×
×
  • Create New...