Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Tło historyczne :

 

Rok 2008, Gdzieś w europie .

 

Siły koalicji anty terrorystycznej wykryły nowy obóz treningowy oraz laboratorium chemiczne produkujące "brudne bomby" , na szczęście ta placówka została wykryta zanim jej działalnośc ruszyła na dobre . W tym momencie przebywa w niej duża grupa rekrutów wraz z kilkoma instruktorami oraz porwanymi naukowcami pracującymi w laboratorium .

 

Teren :

Las , z kilkoma budynkami , największy z budynków jest główną bazą treningową ,

drugi budynek , oddalony jak najdalej od pierwszego (minimum 500 m ) to laboratorium .

 

Drużyny :

 

1- grupa żołnierzy sił SF , stanowią 1/3 wszystkich graczy , powinni zostac wybrani z pośród bardziej doświadczonych graczy i miec przewagę w uzbrojeniu .

 

2-pozostałe 2/3 graczy .

 

Cele :

1- SF :

A)- Zniszczyc laboratorium .

B)- Przejąc naukowców

C)- Zniszczyc bazę treningową

D)- Zapobiec wytworzeniu bomby (prace nad nią zostają zatrzymane w momencie wejścia żołnierzy SF do laboratorium)

E)- Po wykonaniu celów dostanie się do lądowiska , helikoptera i ewakuacja

 

2- Terro :

A)- Obronic obóz

B)- Obronic laboratorium

C)- Przeprowadzic naukowców z kwater umieszczonych w głównej bazie do laboratorium (Jak się do niego dostaną zaczyna się odliczanie czasu do wytworzenia bomby , moment wyjście naukowców z bazy jest wybierany prze dowódce terro )

D)- Wytworzenie bomby (35 minut)

E)- Dopaśc każdego wroga

 

Przebieg Scenariusza:

terroryści sobie siedzą na tyłkach i pilnują obu obiektów ewentualnie przeczesują las w poszukiwaniu wroga , gdy się upewniają że jest czysto przeprowadzają naukowców do laboratorium , W tym czasie SF wykonuje zadanie .

 

Zasady specjalne :

1-Medycy :

A)SF

- 1 medyk na 3 żołnierzy mający 4 opatrunków .

- z racji że ludzie z SF są doborową jednostką to i medycy mają nad przeciętne zdolności to potrafią każdego połatac , każdy z SF może odnieśc 2 rany , po każdej zostaje opatrzony poprzez przewiązanie opatrunku na ramieniu ,1 rana jedno ramie , 2 drugie , po trzecim ginie .

B)terro

- 1 medyk na 5 terrorystów , mający 4 opatrunków .

- z racji że arabowie za bardzo nie dbają o ludzkie życie są słabymi medykami , i każdy może zostac ranny tylko raz , zasada opatrywania jak w SF .

2-Granaty - granat od razu zabija wszystkich w promieniu 5 m lub wszystkich w pomieszczeniu (opatrunek nie działa)

3-Zniszczenie bazy , odbywa się poprzez wrzucenie do środka budynku petardę (musi wypalic) , tak samo się ma sprawa z laboratorium .

 

Zabici :

Respy o pełnych godzinach i połówkach , czyli np : 12 , 12.30 , 13 , 13.30...

 

Respy:

W takiej odległości żeby ludzie w nich przebywający nie mogli widziec/słyszec co się dzieje na terenie gry .

 

 

Czas gry :

max 2,5 h, bez przerw na doładowanie , posiłek , chcesz pic/jeśc , robisz to w goglach licząc się z możliwością dostani qulki w każdym momencie.

 

Wygrana :

Wygrywa te strona która wykona więcej zadań .

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...