Kosmal76 Posted October 8, 2008 Author Report Share Posted October 8, 2008 (edited) Czyli moge śmiało brać :) Dziękuje kolegom Edited October 8, 2008 by Kosmal76 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Hehehe to bierz ale wątpie zeby ci BU coś dało na M110 ale powodzenia :-P Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 W tych samych tematach jest kilka opinii że bu nic nie daje i dużo głupot powypisywane. A zdarza się że i na m110 zębatki CA się sypią. Quote Link to post Share on other sites
Kosmal76 Posted October 8, 2008 Author Report Share Posted October 8, 2008 no to już mi pogmatwaliście , czyli co nie brać bore upa ?? Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 (edited) W tych samych tematach jest kilka opinii że bu nic nie daje i dużo głupot powypisywane. A zdarza się że i na m110 zębatki CA się sypią. Osobiscie jeszcze nigdy sie z tym nie spotkalem ,ze zebatki Ca sypia sie przy m110 lecz jezeli kolega mowi ,ze jest taka mozliwosc byc moze ,ze ma racje. Edited October 8, 2008 by H4xor Quote Link to post Share on other sites
Kosmal76 Posted October 8, 2008 Author Report Share Posted October 8, 2008 no jak sie posypią to wymienie :P , chyba nie tak szybko aby na m110 poszły Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Do M110 kup normalny zestaw cylindra i tłoka bo i tak żadnej różnicy nie będzie ale porządnej firmy Systemy lub Prometheusa...Oszczędzisz w porównaniu do BU ale za to będziesz miał części renomowanych firm...ja na twoim miejscu to bym właśnie zrobił Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Mozna i tak zrobic :) Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Nie można tylko należy i nie wprowadzaj kolegi w błąd... Napisano 8/10/2008, 15:20 Poczytaj tematy w ktorych jest napisane ze BU dziala NAWET od m110 a to z m120 to tylko po to zeby sklep mial wiekszy dochód Quote Link to post Share on other sites
Kosmal76 Posted October 8, 2008 Author Report Share Posted October 8, 2008 ale ja to na przyszość montuje ... ale jak zamontuje Bore upka to co ?? będą gorsz osiągi czy co ?? Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Nie można tylko należy i nie wprowadzaj kolegi w błąd... Zapraszam do lektury zwiazanej z BU :) Ludzie pisali ,ze im BU dziala z m110 :) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Ale pisali też inne rzeczy, jak zwróciłem uwagę powyżej. Wg. asgshopu BU spełnia swoją funkcję, tzn. podnosi prędkość wylotową, przy mocniejszej sprężynie. Przy słabszej sprężynie nie będzie tego efektu, tzn. będzie funkcjonował jak normalny zespół cylindra. Tak jak Haxor pisze poczytaj temat o BU, policz wszystko na spokojnie i sam dojdziesz do tego ocb. Quote Link to post Share on other sites
Kosmal76 Posted October 9, 2008 Author Report Share Posted October 9, 2008 Dobra dzięki postanowiułęm ze wezme borka a w przyszłości sprężyne wymienie i zębatki POzdro i jeszcze raz dziękuje :) wszystkim Quote Link to post Share on other sites
rostal Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Ale wy kombinujecie, chłopak chce prosty upg w mp5 a tu już ponad 30 postów... Proponuję ci wsadzić do tego mp5: -Najtańszą prowadnice łożyskowaną, bądź markową (lepiej się spi z taka swiadomoscią) -m120 -Borek Guardera -Baterie o zwiększonej pojemnosci i woltarzu (np sanyo rc 3600mah 9,6V) (chyba że nie masz stałej kolby, zostań wtenczas przy tej co masz a zainwestuj w silnik w większym momencie obrotowym np. "g&p m160" ) I to spokojnie wystarczy. Działać będzie długo i bezproblemowo. Co do tłoka i zębatek; nie widzę najmniejszej potrzeby ich wymiany, sam osobiscie jadę na moim żółtym stockowym tłoczku ca na m150 od pół roku, wczesniej na tym samym tłoku rok na m110 i jeszcze kilka miesięcy na m135... Zębatki spokojnie pociągną przy dobrej baterii i też się nie sypną. Będziesz mieć do tego zadowalający roof. Możecie mnie krytykować, ale wiem co pisze. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Właśnie widać jak dobrze czytałeś wcześniejsze posty....Budżet to 400zł, a poza tym skad masz taka pewność że na M120 mu zębatki nie pójdą???Dasz na to gwarancje?? Że ci się jeszcze 'udaje' to nie znaczy ze każdy będzie tak miał...Tłok w tym wszystkim jest najmniej ważny... Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Właśnie widać jak dobrze czytałeś wcześniejsze posty....Budżet to 400zł, a poza tym skad masz taka pewność że na M120 mu zębatki nie pójdą???Dasz na to gwarancje?? Że ci się jeszcze 'udaje' to nie znaczy ze każdy będzie tak miał...Tłok w tym wszystkim jest najmniej ważny... Dokladnie... :wink: Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Błagam ludzie nie piszcie głupot. Kolego Kosmal76: 1.Różnica między BU Systemy a Guardera jest bardzo nie wielka, pod względem wydajności jeden od drugiego niczym nie odstaje. Obydwa zestawy naj optymalniej zaczynają pracować przy sprężynach z serii 120, przy niższych też działają, ale nie tak jak przy sprężynach 120. Borek jest nawet przydatny przy sprężynach z serii 100, ponieważ przedłuża żywotność całego układu. Mniejsze naprężenia w GB. Dlatego jeśli chcesz borka to taniej wychodzi Guarder. 2.Zębatki, tutaj trochę suchych faktów ponieważ nie wiem czy masz wersje SportLine czy zwykłą to będzie trudniej ale wnioskuję że zwykłą(czyt. tą droższą). W przypadku CA działanie zębatek na sprężynach 120 to jest trochę loteria, jednym zadziałają innym nie, ale w każdym przypadku bardzo dużo zależy od wypodkładkowania zębatek. Przy dobrym shimingu zębatki wytrzymają ze spokojem 120 przy kiepskim albo stockowym, istnieje duże prawdopodobieństwo że się zjadą. Dlatego jeśli chcesz już koniecznie wymieniać zębatki a zastosować sprężyne 120 to polecam G&P, tanio a pewnie. (zębatki pracują ze spokojem do 130, a widziałem nawet jak radziły sobie z 140). Tak samo tłok, jeśli nie posiada śladów zużycia to nie potrzebujesz go wymieniać. 3.Sprężyna, teraz suchy fakt będzie o FPS, polecam Ci SP110 Guardera, razem z borkiem uzyskasz wynik około 380 FPS, a różnica między 380 FPS a 420 FPS to może max 0,5 metra. W tym że nie muszę chyba tłumaczyć jaka różnica w zużyciu części będzie pomiędzy 110 a 120. 4.Prowadnica sprężyny najważniejsze żeby była metalowa, broń boże żaden plastik. I tutaj Nic więcej nie trzeba dodawać. Jednym słowem, wystarczy Ci: BU Guardera -200 zł SP110 Guardera- 50 zł Mosiężna prowadnica DF 30 zł To jest 280 zł, jeśli nie masz precki to koniecznie sobie zamontuj do tego: Precke 6.04 Systemy i gumkę HU Systemy. Jeśli masz już precke to zainwestuj sobie w jakiś aku 9,6v. Wtedy ROF będzie najprzyjemniejszy. Tyle Ci ze spokojem wystarczy i będziesz zadowolony z tej konfiguracji. Quote Link to post Share on other sites
rostal Posted October 10, 2008 Report Share Posted October 10, 2008 I dobrze napisałem -prowadnica ok 40pln -sprężyna ok 50pln -borek 180 pln -batka ok 180 pln = 45pln A kolega wczesniej pisał że ma do dyspozycji 450pln. I jak kolega moderator napisał, jeżeli zostaniesz przy zębatkach ca, to muszą być idealnie spodkładkowane, a nie będzie problemu. Quote Link to post Share on other sites
Kosmal76 Posted October 10, 2008 Author Report Share Posted October 10, 2008 (edited) batke mam 9.6 1800mah a sam tego nie wymienie dlatego prowadnicy takiej wziąść nie moge(musze systeme albo guader) :( bo w sklepie nie ma Edited October 10, 2008 by Kosmal76 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.