abdull78 Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 koledzy mam problem z moim ak.kupiłem go z 2 ręki i na pierwszej strzelance po 3 seriach zacięcie,okazało sie ze posypały się łożyska,wymieniłem na stalowe 7mm,połamane osie zembatek wymieniłem na kobaltowe. Karabin przeszedł jakiś tuning u poprzednika ale nie wie gdzie jest błąd??? Objawy są takie że idzie seria i w pewnym momencie karabin nie ma siły naciągnąć sprężyny. Problem znika gdy podam mu dwie baterie(łącznie 2500mAh),ale to nie jest rozwiazanie. przy takim prądzie rozwaliłem geerboxa Quote Link to post Share on other sites
felek Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 I mi ostatnio pojawiają się zacinki w gb. Nie wiem co jest powodem ale po wyjeciu silnika i wsadzeniu wszysko dziala ( hk416 agm gb v2 ). Mam wrazenie ze to moze byc wina gb. Krzywo wywiercone dziury i przez to blokują się zebatki .... Quote Link to post Share on other sites
abdull78 Posted November 3, 2008 Author Report Share Posted November 3, 2008 problem otworów załatwiłem wymianą osi zębatek na kobaltowe(sa delikatnie elastyczne i poddaja sie nie łamiąc jak poprzednie ) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Problemem jest za slaby silnik w porownaniu do sprezyny. Prawdopodobnie masz cos kolo m130 - wymien sobie silnik na pjtki z taiwana - potrafi uciagnac na stockowej batce m150 springa. Odkad go kupilem moje problemy z niedociagnieciem springa sie skonczyly. Na 99 % to kwestia silnika (tez podlaczalem zszeregowane dwie batki - na 18 V silnik ciagnac springa ale tlok sie rozwalil po pierwszej serii). Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Wyjmij tłok, cylinder i antyrewers z gearboxa, skręć i sprawdź czy zębatki luźno się obracają, tzn po zakręceniu ich palcem powinny wykonać przynajmniej z pół obrotu, jeżeli tak nie będzie, to masz źle spodkładkowane. Quote Link to post Share on other sites
abdull78 Posted November 5, 2008 Author Report Share Posted November 5, 2008 w gb. wszystko pracuje luźno.pójdę za radą i wymienię silnik,chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 (edited) Jeśli masz wszystko ok w gearboxie (może się okazać że to nie wina silnika/batki tylko masz coś po prostu nie tak w gearboxie) i mocną sprężynę to silnik, kable, mosfet i dobra bateria. I nie powinno być problemów. Edited November 6, 2008 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 No tak jeżeli GB jest OK, to na pewno padło coś w GB :D :D :D Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Napisałem JEŚLI ma wszystko ok w gearboxie. Może się okazać że coś jest nie tak a kolega myśli że jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.