SSgt_Alibi Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Witam Mam problem z dosyć mocno obluzowanym chwytem pistoletowym w replice M4 z P&J. Mianowicie co należy zrobić by go dokręcić? Cy konieczne jest wymontowanie gearbox'a, a jeśli tak to w jaki sposób? Proszę o szybką odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Nie jest konieczne. Odkręcasz śrubki pokrywy silnika, zdejmujesz wtyki kabli dochodzących do silnika, wyjmujesz silnik. Wewnątrz są dwie śrubki, one trzymają chwyt z gearboxem. Dokręcasz, potem powtarzasz procedurą w drugą stronę aby wszystko złożyć. Quote Link to post Share on other sites
SSgt_Alibi Posted November 13, 2008 Author Report Share Posted November 13, 2008 (edited) O to właśnie chodziło. Wielkie dzięki. Tajemnica się wyjaśniła. chwyt zamiast na 2 u mnie trzyma sie tylko na 1 śrubie:) Edited November 13, 2008 by SSgt_Alibi Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.