Guest legato Posted December 2, 2008 Report Share Posted December 2, 2008 Witam Przeszukałem forum, nie znalazłem tematu który w całości odpowiedział mi na moje wszystkie pytania. Oto co udało mi się wyłowić: Tłumik samoróbka Tłumik samoróbka do AUG __________________________________________________________________ Na podstawie informacji tam zawartych chciałbym zrobić sobie tłumik dźwięku. W tym celu postanowiłem przerobić tłumik ognia z mojej Galaxy. Oto co mój chory umysł sobie wymyślił: Rurka PCV będzie wsunięta na tłumik ognia, i pomalowana na czarno. Teraz nasuwają się pytania: - jak tłumik ma wyglądać od środka? - czym go wygłuszyć? - jak zakończyć konieć, żeby wygląd był taki jak na zdjęciu powyżej? (Link) - jaką długość ma mieć aby na drodze kulki nic nie stawało? Biorąc pod uwagę problem zawarty w temacie - Link Jestem kompletnie zielony. Więc proszę Was o pomoc, może ktoś robił coś podobnego. Quote Link to post Share on other sites
Guest legato Posted December 2, 2008 Report Share Posted December 2, 2008 Oto wstępny projekt: Quote Link to post Share on other sites