kura15 Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Witam! Zakupiłem sobie ostatnio od kumpla kompletny GB z silniczkiem (stockowy) bez baterii z uszkodzonym okablowaniem więc wymieniłem je (wymieniłem tez styki) nasmarowałem GB , spodkładkowałem, zakładam rączkę, przykręcam ją wkładam silnik podpinam styki zamykam zakręcam wciskam spust - a tu co - nic tylko lekkie stuk przy każdym wciśnięciu spustu(lekkie szarpnięcie silnika ). Rozkręciłem jeszcze raz wyjąłem sprężynę zamknąłem i co działa !!!! Więc czegoś tu nie kapuję ;/ . Napięcie podałem z zasilacza - 12V przy natężeniu 12 A. Proszę o pomoc Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 (edited) O! Niemożliwe. Sknociłeś? Masz kilka wyjść. a) Przynieś do mnie do sklepu. b) Jakich smarów użyłeś? Skąd wiesz, że shimming został poprawnie wykonany? Na jakie kable wymieniłeś? Czy dobrze rozumiem i podłaczasz do tego coś co ma 12V? Silnik chcesz spalić? Jestes pewien, że dobrze złożyłeś? Dobrze silnik dokręciłeś? Edited December 22, 2008 by AnR Quote Link to post Share on other sites
kura15 Posted December 22, 2008 Author Report Share Posted December 22, 2008 co rozumiesz przez - dokręciłeś silnik?? a napięć próbowałem różnych (opornik - żarówka 12v 45W) smar - do łożysk tocznych, kable niskooporowe do głośników 1mm, spodkładkowanie tylko sprawdziłem, sam te GB podkałdkowałeś ( to jest GB andiego) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 (edited) Wiem, że go podkładkowałem. I zrobie to dobrze nawiasem mówiąc. Bo turlał. Poprzez dokręcenie silnika rozumiem jak mocno jest dokrecony w rączce pistoletowej. Coś musiałeś zepsuć. Oczywiście w swojej mądrości nie poknociłeś przy zmianie kabli + i - i silnik teraz nie kręci w drugą stronę? Edited December 22, 2008 by AnR Quote Link to post Share on other sites
kura15 Posted December 22, 2008 Author Report Share Posted December 22, 2008 "Rozkręciłem jeszcze raz wyjąłem sprężynę zamknąłem i co działa !!!!"- nie poknociłem bez obaw :) a co do rączki to wiem w czym może leżeć problem - Andi podrostu nie raczył mi dać kompletnej rączki (jest ta gwint ale w śruby w nim żadnej):) Ponawiam tez pytanie na jakich parametrach pracują silniki ( chodzi mi głównie o napięcie-V i natężenie- A oraz jaką mocą powinny dysponować (waty) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 To, że zębatki sobie chodzą bez sprężyny nie jest to jakiś rewelacyjny dla nich wynik. Poza tym, jak chcesz to odpalic bez odpowiedniej regulacji silnika? Przeciętna replika, GB, pracuje na 8,4V i 10A. Quote Link to post Share on other sites
kura15 Posted December 22, 2008 Author Report Share Posted December 22, 2008 (edited) OK - dzięki , wybiorę sie do Andiego po ten dociskacz i zobaczę jak będzie :) Edited December 22, 2008 by kura15 Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 co rozumiesz przez - dokręciłeś silnik?? a napięć próbowałem różnych (opornik - żarówka 12v 45W) smar - do łożysk tocznych, kable niskooporowe do głośników 1mm, spodkładkowanie tylko sprawdziłem, sam te GB podkałdkowałeś ( to jest GB andiego) Moim zdaniem kable 1mm są zbyt cienkie do AEG u mnie grzały się strasznie przy próbie strzału i silnik po 10 strzałach już nie miał siły naciągnąć sprężyny. Po wymianie kabli na 2mm doprowadzające prąd do gb i 1,5mm doprowadzające prąd od styków do silnika wszystko działa super przy sprężynie m120 i baterii 8,4v Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 AEGa traktować zasilaczem? Nigdy tak nie ruszy... Potrzebny jest duży prąd, np. z akumulatora. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Mozesz miec za slaby silnik do sprezyny i to wsztstko.Ja mialem tez podobny problem,ale ze sprezyna *uwaga* M100:D. Na M90 smigalo jak burza,ale na M100/1J to byla z tego jedna wielka kupa.. Kup mocniejszy silnik,albo zmiej sprezyne na slabsza.Zanim kupisz nowy motor,rozkrec GB i sprawdz wszystko... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.