Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wymiana okładzin m4 (jg6604)


Recommended Posts

Witam,

udało mi się niedawno okazyjnie nabyć foregrip z M4 R.I.S. firmy PJ. Sam posiadam wymienioną w tytule M4A1 (JG 6604). Myślałem, że wystarczy wymienić te brzydkie absowe okładziny (przykro mi, ale bardziej profesjonalnej nazwy dla tego elementu nie udało mi się wymyślić :P) na "nowe" metalowe, jednakże okładziny z risem są o około 0.5 cm dłuższe i nie mieszczą się między dwoma pierścieniami. Pomyślałem więc, że wystarczy wybić oba piny trzymające muszkę spod przedniego celownika (muszki) i ów element przesunąć, ale pomimo ich usunięcia elementu nie da się przesunąć. Prosiłbym o poradę najlepiej kogoś kto wymieniał w emce przyrządy celownicze lub kogoś kto był i wybrnął z podobnej sytuacji co ja. Liczę na waszą pomoc i z góry dziękuję ;-)

Link to post
Share on other sites

Ok a ta śrubka to gdzie jest bo tak oglądam teraz cały ten element i widzę tylko te 2 trzpienie oraz puste gwinty ale śrubki imbusowej nie widzę. Jesteś pewien, że chodzi ci o JG?

 

EDIT: Ok, znalazłem :) Dzięki za pomoc :D

Edited by Tomelo
Link to post
Share on other sites

W każdej replice serii eM muszkę ściąga się tak samo.

 

Co do montażu szyn RIS, to zakładam że nie masz wersji free float tylko dwie połówki. Przynajmniej tak można wyczytać z Twoich postów.

 

Do tego zabiegu musisz odsunąć chwilowo muszkę w stronę tłumika płomienia, następnie nakładasz górną połówkę risa w tym że musisz zauważyć że obydwie połówki posiadają taki element jak dźwignia, który należy troszkę poluzować, następnie przy zakładaniu zaczepić go o delta ring i następnie skręcić śrubę, z dolną połówką jest identycznie, kolejnym patentem jest wykorzystanie imitacji rury gazowej która w przypadku szyn RIS złożonych z dwóch połówek robi w pewnym sensie za stabilizator, musisz tak wy cyrkulować tą imitacją rury żeby przechodziła ona pomiędzy tą "dźwignią" z górnej części risa, oraz przez delta ring. Następnie nasuwasz muszkę na imitację rury oraz przednie części szyny RIS i skręcasz.

Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki za dokładny opis Antolu :)

Mam jeszcze pytanie - w mojej replice bateria jest właśnie w foregripie, a te metalowe okładziny wydają mi się trochę bardziej "ciasne" niż te z abs. Czy uda się tam zmieścić baterię (typu mini) czy będę musiał inwestować w rozmaite pojemniki na baterię (typu atrapa an/peq)?

Link to post
Share on other sites

Miałem ten sam problem, ale był też ból z powodu za małego grip guarda. Kupiłem więc delta ring i grip guard BOYI. Aby spasowało musiałem troche spiłować RIS'y od strony delta ringa. Muszka jest kilka milimetrów do przodu przesunięta i muszę jeszcze zrobić nawiercenia w lufie na te bolce z muszki.

Mam jedno pytanko, bo z powodu rury gazowej przechodzącej poprzez delta ring nie moglem go do końca dokręcić. Czyżby lipny delta ring czy poprostu budowa na to nie pozwala?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...