czarny001 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Zespół cylindra sprawdzałem następująco- zatykałem dyszę głowicy cylindra i naciskałem tłokiem. Za każdym razem, tłok stawiał taki sam opór i w tym samym miejscu. Lufa z gumką wchodzi bez oporów. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Lufa z gumką wchodzi bez oporów. To masz jedwabistą nieszczelność, ale niekoniecznie każda kulka w inną stronę (przynajmniej w poziomie, bo jeśli w pionie to tutaj główną rolę odgrywa nieszczelność). Tak czy inaczej zespół lufy/komory sprawdza się za pomocą kawałka papieru 1cm x 1cm - położonego na wlocie kulek gniazda maga (replika "do góry nogami"), wkładasz wcześniej 1 kulasa do komory - lekko go najlepiej dopchać do lufy, wtedy kładziesz papierek i oddajesz ten jeden dziewiczy strzał - jak podskoczy to już wszystko jasne, jak nie to też wszystko jasne ;-). Tak czy inaczej to widzę z tego co piszesz, że grzebałeś we flaczkach, więc stawiam na to, żeś nalał kujawskiego do zespołu cylindra i teraz myślisz, dlaczego nie masz na czym smażyć. Tak serio to pochwal się czym go przesmarowałeś tam, sprawdź czy nie masz smaru na gumce (lub czy nie wlewałeś/smarowałeś czymś komory/magów) i poczytaj na forum i mistycznej sztuce doszczelniania komory. Edited August 27, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
czarny001 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Do cylindra użyłem smaru od CA (ponoć właśnie do tego jest przeznaczony). Ale zastosuję się do rady- sprawdzę, tak jak napisałeś i zobaczę, czy gumeczka nie zapaprała się smarem. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.