Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

LARP Neuro 2009 II Edycja Wałcz


Recommended Posts

LARP Neuro 2009 odbędzie się w realiach gry fabularnej(RPG) Neuroshima. Jest to polski system przedstawiający postapokaliptyczna wizję świata. Świata ogarniętego wojną z Molochem. Jest rok 2050, Stany Zjednoczone rzucone na kolana w wyniku buntu maszyn nie potrafią się podnieść i sprostać naporowi wroga. Potężny Moloch, po części istota, po części monumentalna konstrukcja i sieć sprzężonych ze sobą maszyn napiera na południe zdobywając kolejne amerykańskie miasteczka. Ludzie zatracili ze sobą kontakt, są zdziesiątkowani, zdruzgotani końcem świata, który niechybnie nadchodzi…

Gra czerpie z tradycji dzieł postapokaliptcznych, zarówno z głośnej serii filmów Mad Max, jak i kultowej serii gier komputerowych Fallout, jak i dziesiątków mniej znanych dzieł tego nurtu.

 

Impreza odbędzie się pod patronatem Stowarzyszenia "Black Hawk" Wałcz grupa airsoftowa.

LARP odbędzie się po raz drugi, jeżeli ktoś ma wątpliwości co do organizatorów - zachęcam do poczytania w archiwum WMASG na temat zeszłorocznego Little War 2 w Wałczu. Byliśmy odpowiedzialni za logistykę imprezy i myślę, że to wystarczająca rekomendacja!

 

Miejsce akcji – Miami

Małe miasteczko Freedom niedaleko Miami, założone na bagnach gdzie odkryto duże „śmieciowisko – wyrobisko” pełne przedmiotów sprzed wojny. Dookoła bagna, wielkie aligatory, bandy mutków i gangerów czyhające na bohaterów chcących szybko się wzbogacić.

Teren naprawdę jest duży do tego bagnisty i zarośnięty. Są pozostałości budynków więc miejsce będzie jak najbardziej przypominać okolice Neurshimowego Miami.

 

DATA JUŻ NIEDŁUGO - OSTATNIE USTALENIA TRWAJĄ!

 

Koszt udziału w imprezie wynosi 25 zł od osoby. Fundusze te zostaną przeznaczone na następujące potrzeby:

 

- teren zostanie odpowiednio przygotowany i zostanie umieszczona na nim masa

przeróżnych przedmiotów po przedwojennej cywilizacji. Przedmioty te znalezione

przez graczy będą służyły do handlu wymiennego, będą to też przedmioty istotne

dla scenariusza itd. Znajdzie się tu masa niespodzianek i rzeczy wartościowych. Po

zakończeniu scenariusza – KAŻDY UCZESTNIK MOŻE ZATRZYMAĆ WSZYSTKIE

ZNALEZIONE RZECZY, KTÓRYCH NIE ODDAŁ,WYMIENIŁ ITD.

- Oprócz różnych przedmiotów na terenie pozostaną poumieszczane pewne ilości

amunicji (kulek BB)

- Zostanie przygotowane zaplecze sanitarne dla uczestników LARPa

- Po odbyciu scenariusza zostanie wydany posiłek, kiełbaski, pieczywo, naczynia

jednorazowe itd.

- W czasie gry przewidziany gorący posiłek dla wszystkich

- Zapewnimy wodę(butelkowaną) i napoje(kawa, herbata, zimne napoje) oraz

alkohol dla osób pełnoletnich na afterparty

- Zostaną zapewnione nagrody w konkursie na najlepiej dobrany strój i innych

konkursach o których już niedługo powiemy!

 

DALSZE INFORMACJE, ZASADY JUŻ NIEDŁUGO! OSTRZEGAMY, ŻE JEST TO LARP, A NIE STRZELANKA-JEBANKA, WIĘC MILE WIDZIANE RACZEJ SĄ TE OSOBY, KTÓRE WIEDZĄ CO TO POJĘCIE OZNACZA! WSZYSTKICH INFORMUJEMY ŻE LIMITY AMUNICJI NA IMPREZIE BĘDĄ NIESAMOWICIE MAŁE!

Link to post
Share on other sites
Guest british

Szybkie pytanie- czy będzie to impreza typu "to jest zlot, i tu się pije (w nocy)", czy raczej impreza non stop? Poza tym-że się tak zapytam- bardziej zabawa w teatr, czy bardziej wykonywanie zadań, łażenie i strzelanie w klimacie postapo (oczywiście to ostatnie w rozsądnych granicach)?

Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanie- czy będzie to impreza typu "to jest zlot, i tu się pije (w nocy)", czy raczej impreza non stop? Poza tym-że się tak zapytam- bardziej zabawa w teatr, czy bardziej wykonywanie zadań, łażenie i strzelanie w klimacie postapo (oczywiście to ostatnie w rozsądnych granicach)?

 

Na pewno znajdą tacy co zechcą coś chlapnąć, zresztą sama noc po 23.00 odpada bo teren jest trudny i nie chcemy aby ktoś zrobił sobie krzywdę. Na wieczór zaplanowaliśmy konkursy i zadania(z nagrodami) w tawernie - tak więc dla każdego coś się znajdzie. Konkursy będą ściśle związane z klimatem postapokaliptycznym. Co do drugiego pytania to ma być prawdziwy Larp i w zeszłym roku tak było. Oprócz zadań od orgów, większość ludzi doskonale wpasowała się w klimat i doskonale odgrywała swoje postacie. Można powiedzieć, że wszystko żyło własnym życiem. Były questy, było strzelanie, handel wymienny, rozmowy w tawernie, wzajemne porachunki i poszukiwanie towarów. No i oczywiście intryga zawiązana przez organizatorów. Oprócz replik ASG dopuszczona była"walka wręcz" i walka "bronią bezpieczną" i tak będzie również w tym roku. Organizator zapewnia odpowiednie przygotowanie terenu - przedmioty z dawnej cywilizacji będą rozrzucone w terenie, odrobina kulek też, tawerna w handlu wymiennym będzie oferować jedzenie itd,itd.

 

Od razu zaznaczam że alkohol w trakcie gry jest zakazany!!

 

Wszystkie regulaminy i zasady są już przygotowane(pozostaną z zeszłego roku) i jak tylko zapadnie decyzja w kwestii daty zostaną one udostępnione.

Na imprezę wskazane jest wykreowanie historii postaci, wybranie jej profesji i oczywiście odpowiednie przebranie - dane potrzebne do tego zostaną udostępnione.

No i będą limity ( i to malutkie) jeżeli idzie o kulki - to świat w którym o amunicję ciężko! Okulary ochronne lub gogle niezbędne!!

Link to post
Share on other sites

Neuro 2009– zasady, szczegóły i informacje

 

1. Wprowadzenie

 

Już niedługo wasz świat przestanie istnieć... Już niedługo przyjdzie ból i rozpacz...Już niedługo nadejdzie MOLOCH i jego mutanci....

 

Są tacy co stawią czoła losowi i staną do walki o przetrwanie! Czy jesteś jednym z nich?

Czy jesteś gotów walczyć o przetrwanie pośród rozległych bagien Florydy?? A może nawet nie pozostanie po tobie ślad.

 

„Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane kikuty drogowskazów i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setki, tysiące osad. Ruszysz sto mil i znajdziesz się samotny, jak rozbitek na falach oceanu. Gdziekolwiek się skierujesz, czeka cię niewiadoma i niebezpieczeństwo. Każde miasto przez lata odcięcia od innych wykształciło własne zwyczaje i prawa. Każda najmniejsza wieś to zupełnie nowy świat.” – Neuroshima edycja 1,5

 

Garść linków związanych z tematem:

 

http://neuroshima.valkiria.net/

 

http://neuroshima.org/o-stronie/

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Neuroshima

 

No i oczywiście zachęcam do sięgnięcia po podręcznik główny – Neuroshima edycja 1,5

 

 

2. Miejsce akcji – Miami

 

Małe miasteczko Freedom niedaleko Miami, założone na bagnach gdzie odkryto duże „śmieciowisko – wyrobisko” pełne przedmiotów sprzed wojny. Dookoła bagna, wielkie aligatory, bandy mutków i gangerów czyhające na bohaterów chcących szybko się wzbogacić.

 

3. Zasady LARPA

- Odgrywanie postaci – jest szalenie ważne jeśli nie najważniejsze w całej grze. To jak się zachowujemy, mówimy i co

robimy tworzy świat LARPa. Trzeba dlatego wiedzieć kim chce się grać, jak chce się wyglądać i odpowiednio się do tego przygotować.

- Przestrzeganie zasad walki – o których będzie mowa dalej jest ważne przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo uczestników (no i ze względu na zabawę;)

- Wykonywanie poleceń organizatorów.

- Uczciwość

- Zezwolenie – osoby poniżej 18 roku życia muszą dostarczyć zezwolenia na udział w imprezie podpisane przez rodziców lub opiekunów.

 

Walka wręcz bez broni

 

Walka wręcz bez broni polega na zrywaniu pasków taśmy klejącej. Każda z postaci ma określoną liczbę punktów życia. Paski przylepia się w widocznym miejscu na klatce piersiowej. Utrata pasków powoduje utratę punktu życia.

W walce wręcz dopuszczalne są jedynie ataki mające na celu zerwanie paska. Niedozwolone są jakiekolwiek uderzenia, dźwignie, rzuty oraz inne niebezpieczne zagranie (kopanie, szarpanie, gryzienie itp.;). Można się bronić zbijając ataki przeciwnika.

 

Walka wręcz z bronią białą

 

Ten rodzaj walki polega na zadaniu przeciwnikowi celnego trafienia „bezpieczną bronią” przy przestrzeganiu następujących zasad:

· zabronione są ciosy w głowę i krocze.

· zabronione są pchnięcia

· pole trafienia obejmuje całe ciało – za wyjątkiem głowy, szyi, krocza, dłoni i stóp. Jeśli postać umyślnie zastawia się ręką, trafienie zostaje uznane.

· utrata punktu życia następuje po zadaniu celnego ciosu w obrębie pola trafienia.

· liczą się trafienia równocześnie zadane

 

Walka przy użyciu replik ASG:

1. Środki ochrony:

 

1) Wszyscy gracze powinni starać się, by spotkania i walki w czasie trwania Larpa były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.

 

2) Każdy gracz zobowiązany jest posiadać w trakcie zlotu środki ochrony oczu. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.

 

3) Każdy gracz, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.

 

4) Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika zlotu, przez cały czas trwania scenariusza. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i tylko po zakończeniu działań, kiedy nikt nie strzela!

 

5) Zabrania się używania amunicji nie przeznaczonej do ASG np. kulek stalowych !!!

Za amunicję do ASG uznaje się kompozytowe kulki BB o wadze od 0,11 do 0,44g specjalnie przeznaczone do replik.

 

6) Stowarzyszenie Black Hawk nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!!!

 

2. Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających.

 

1) Żaden z graczy airsoft biorący czynny udział w walce nie może znajdować się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub być pod wpływem narkotyków.

 

3. Zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki.

 

1. Nie zezwalamy na używanie środków pirotechnicznych w czasie zlotu.

 

4. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych.

 

1. Trafienie w każdą część ciała, uznaje się jako wyeliminowanie trafionego z dalszej walki

 

2. Trafiony uczestnik sygnalizuje fakt trafienia poprzez uniesienie obu rąk do góry i/lub okrzyk "dostałem". TRZEBA również zasygnalizować trafienie czerwonym materiałem( osoba ta powinna oznakować się w sposób widoczny).

 

3. Dopuszczalne jest pominięcie unoszenia rąk i okrzyku w sytuacjach, kiedy takie zachowanie może ujawnić skryte działanie osoby, która oddała celny strzał.

 

4. Trafiony gracz przemieszcza się do strefy bezpieczeństwa. Trafiony gracz szczególnie dba o to, by nie przeszkadzać lub nie utrudniać gry innym uczestnikom.

 

5. Nie przyznawanie się do otrzymanych trafień jest naruszeniem podstawowego kanonu, na jakim opiera się airsoft - kanonu uczciwości. Ewidentne i uporczywe nie przyznawanie się do otrzymanych trafień nie będzie tolerowane w czasie trwania imprezy i doprowadzi do wykluczenia z niej.

 

6. Trafiony uczestnik od chwili zasygnalizowania trafienia, zachowuje pełne milczenie. Nie jest dopuszczalne porozumiewanie się w sposób bezpośredni, przy użyciu środków łączności, ani w żaden inny sposób, z pozostałymi uczestnikami, zarówno biorącymi udział w dalszej zabawie, jak i uczestnikami, którzy zostali także trafieni. Zakaz porozumiewania się przestaje obowiązywać w strefie bezpieczeństwa, jednakże porozumiewanie się może następować wyłącznie z osobami znajdującymi się w tejże strefie w taki sposób, aby nie utrudniać działań innym osobom (możliwie jak najmniej i jak najciszej).

 

7. Trafiony uczestnik, od chwili zasygnalizowania trafienia, nie oddaje strzałów z żadnej broni ASG i w żadnym celu. Zakaz ten dotyczy również uczestników znajdujących się w strefie bezpieczeństwa.

 

8. Szczególnie niedopuszczalne jest przekazywanie jakichkolwiek informacji pozostałym w grze uczestnikom.

 

 

 

 

4. Jak zrobić broń

 

MATERIAŁY NA BROŃ DO WALKI WRĘCZ

 

Materiały na broń można dostać w większości sklepów z armaturą hydrauliczną.

 

Rurki PCV – potrzebne do wykonania głównej konstrukcji broni. Nie radzę używać kijów od szczotek lub prętów bo jak wiadomo są za twarde. Na nóż najlepiej nadają się rurki o średnicy 1/2 lub 3/4 cala

Otulina na rurki – najlepiej kupić jak najgrubszą, 1cm to minimum, ale ja osobiście używałem prawie 2cm. Najlepiej kupować ją razem z rurką PCV. Można wtedy przymierzyć od razu jej długość i dopasować średnicę otworu do średnicy rurki PCV.

Można używać przygotowanych w ten sposób maczug, kijów itd

 

5. OGRANICZENIA i ZALECENIA:

 

Limit amunicji (kulek bb) na gracza wynosi 50 szt w przypadku graczy z replikami snajperskimi (powyżej 550 fps) – 20 szt

Każdego gracza obowiązuje przybycie w ubiorze dostosowanym do profesji postaci jaką będzie odgrywał!

Każdy gracz zobowiązany jest posiadać w trakcie zlotu środki ochrony oczu. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.

 

6. LISTA PROFESJI:

 

1. Handlarz

2. Kaznodzieja nowej ery

3. Łowca

4. Łowca mutantów

5. Monter

6. Najemnik

7. Ochroniarz

8. Zabójca

9. Złodziej

 

Poza tym profesjami istnieje możliwość zagrania Mutanta lub Gangera po ustaleniach z organizatorami LARPa, a także skorzystanie z profesji dodatkowych umieszczonych na stronach związanych z Neuroshimą – również po wcześniejszych ustaleniach!

 

7 .Co należy posiadać:

- namiot, śpiwór,

- bezpieczną broń do walki lub replikę ASG(ostatecznie można się obyć bez powyższych i walczyć tylko wręcz)

- bezwzględnie należy posiadać okulary ochronne przeznaczone do ASG

- żywność i wodę w czasie trwania scenariusza będzie można znaleźć lub zdobyć w handlu wymiennym – jeżeli ktoś woli liczyć na siebie to proszę zabrać kanapki

- przebranie i jakieś drobne przedmioty do handlu wymiennego ( wszystko się nadaje papieros, zapalniczka, konserwa, i masa innych możliwości)

- pamiętajcie też o czymś do przenoszenia przedmiotów, które możecie znaleźć lub zdobyć – plecak, torba itd. w Neuroshimie praktycznie każdy jest zbieraczem!

 

Ciąg dalszy wkrótce!

Link to post
Share on other sites

Taka sugestia do organizatora aby na zezwoleniu był numer telefonu do rodzica aby zweryfikować pozwolenie.

 

Zgadza się to najlepsze rozwiązanie.

 

No a teraz dalsze szczegóły:

 

DATA IMPREZY: 3-5 Lipca

Limit miejsc: 80 (bez organizatorów)

WPISOWE - 25 zł

Zasady trafień:

Każdy gracz bazowo będzie posiadał 5 pasków życia umieszczonych na klatce piersiowej. Paski można zerwać w walce wręcz – zrywać wolno po jednym pasku!. Uderzenie bronią bezpieczną lub postrzał z broni ASG zabiera od razu dwa paski !! Osoba trafiona z broni ASG oznajmia głośno o otrzymaniu trafienia i jeżeli ma jeszcze więcej niż 1 pasek nie musi wychodzić dalej walczy, ucieka itd. Osoba której pozostał jeden pasek zostaje uznana za nieprzytomną przez następne 10 minut – pozostaje w miejscu i nie wykonuje żadnych działań! Można w tym czasie ją „okraść” – zabierać wolno tylko te przedmioty które dana osoba zdobyła, znalazła w czasie trwania scenariusza(nie zabieramy oczywiście przedmiotów osobistych). Można również dobić nieprzytomnego gracza – zrywając mu ostatni pasek. Jeżeli ktoś po trafieniu schodzi na zero zostaje uznany za zabitego – zostawia zdobyte przedmioty i wraca do miasteczka Freedom, tam w określonym miejscu następuje wskrzeszenie postaci. Jeżeli przez 10 min nikt nie dobije gracza uznanego za nieprzytomnego wraca on do gry(oczywiście nadal z 1 paskiem życia). Paski życia można odzyskiwać odwiedzając felczera! U mutantów paski życia odzyskiwane są w drodze regeneracji 1 pasek na 15 min. Mutanci są nieprzytomni tylko 5 min!!

 

Konkursy na Neuro 2009 :

 

Jak już wcześniej wspomniałem będzie konkurs na najlepiej dopasowany i przygotowany strój do odgrywanej postaci. Wybierzemy trzy osoby(kolejno 1 , 2 i 3 miejsce), które nagrodzimy nagrodą rzeczową.

 

W czasie trwania LARPa organizatorzy pomyśleli o wielu misjach do wykonania, każda wykonana misja będzie przynosiła pewną ilość PUNKTÓW SŁAWY wykonywującemu.

Osoba która zbierze najwięcej Punktów Sławy przez czas trwania LARPa otrzyma nagrodę specjalną.

 

Questy - każdy może przygotować po trzy dla innych uczestników(za wykonanie 1 pkt sławy). Najbardziej ciekawy, odjechany, itd quest przyniesie autorowi nagrodę! - KONKURS TYLKO DLA ZESZŁOROCZNYCH UCZESTNIKÓW!!!

 

Odbędą się też konkursy na najzabawniejszą lub najstraszniejszą opowieść w klimacie postapokaliptycznym i na najlepszą potrawę pasującą do świata postapokaliptycznego(max 5 produktów - które każdy przywozi sam). Potrawy oceni jury za smak, podanie i oczywiście wpasowanie do klimatu! Ostrzegamy jury nie ruszy np pieczonego szczura w pomidorkach bez przedstawienia stosownych badań weterynaryjnych powyższego, no i max 5 produktów!

 

Turniej walki wręcz na Arenie miasteczka Freedom wyłoni również osobę nagrodzoną.

 

Cały czas myślimy jak by wam jeszcze uatrakcyjnić imprezę więc na pewno coś jeszcze wymyślimy!

Co do nagród to będą one atrakcyjne i wartościowe, więc na pewno warto będzie o nie walczyć!

A w puli nagród znajdą się między innymi: Kings Bounty Edycja kolekcjonerska, Podręcznik do Neuroshimy, Neurosima Hex, Wiedźmin edycja rozszerzona, książki, filmy itd.

Organizator główny nie bierze udziału w konkursach!!

 

Handel i gamble - aby ułatwić jednak handel wymienny podajemy wartość przedmiotów w gamblach( oczywiście popularne przykłady):

 

Alkohol(samogon, litr) - 5 gambli

Alkohol(markowy,litr) - 10 gambli

Papieros (1 szt) - 1 gambel

Cygaro(1 szt ) - 5-10 gambli

Zapałki (pudełko) – 1 gambel

Radio – 15 gambli

Komputer osobisty –30 gambli

Jajko (1 szt) – 2 gamble

Karimata – 5 gambli

Kompas – 5 gambli

Baterie(1 szt) – 15 gambli

Kokos – 3 gamble

Dobra zapalniczka – 20 gambli

Zapalniczka jednorazowa – 5 gambli

Krótkofalówka – 25 gambli

Nóż – 10 gambli

Owoce i warzywa (kg) – 15 gambli

Czyste bandaże – 5 gambli

Karabin – 60 – 180 gambli

Rzemyk – 2 gamble

Itd....

To wam da skalę do porównania cen w handlu wymiennym bo gamble to przecież tylko wirtualna waluta.

 

W ruinach znajdziecie wiele różnych przedmiotów ( na pewno wszystkie wymienione wyżej się trafią). No i pamiętajcie, że nawet w świecie Neuro cena zależy od popytu i podaży.

 

 

REJESTRACJA CHĘTNYCH, WPŁATY WPISOWEGO - Wszystkie informacje podamy bliżej imprezy!

 

Jeżeli liczba uczestników zbliży się do 70, wtedy przygotowane zostaną prawdopodobnie pamiątkowe smycze z indentyfikatorami dla uczestników imprezy. Przy małej liczbie osób wpisowe nie zdoła tego pokryć.

Edited by birk
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Wszystkie informacje, zdjęcia terenu, nagród, tło fabularne na forum imprezy:

http://www.neurwalcz.fora.pl/

 

Warunki uczestnictwa:

 

Zgłoszenia proszę przysyłać do 1 czerwca lub wyczerpania limitu miejsc (80) na adres birk@interia.pl

 

W zgłoszeniu proszę odpowiednio podawać:

Neuro 2009

Imię i Nazwisko

Ksywa

Miejscowość

Wiek

Imię postaci, wybrana profesja, krótkie info na temat odgrywanej postaci(co robi w Miami, co lubi czego nie itd.)

 

Przykład:

Neuro 2009

Leszek Kamiński

Birk

Wałcz

29 lat

Long John Mitchel, barman, były pirat, obecnie posiada własną tawernę w miasteczku Freedom niedaleko Miami.....

 

Wpłaty wpisowego do 15 czerwca na nr konta, który zostanie podany na forum imprezy!

 

I PRZYPOMINAM WSZYSTKIM, ŻE NIE JEST TO STRZELANKA CZY IMPREZA CZYSTO AIRSOFTOWA TYLKO LARP Z WYKORZYSTANIEM REPLIK!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Dobra dzisiaj już mogę napisać coś więcej. Mimo tego, że wypadek zabrał mi czas na ostatnie dopracowanie itd, imprezę oceniam bardzo dobrze. Pod względem technicznym było naprawdę dobrze a linia fabularna rozwijała się rewelacyjnie. Następny plus to to, że nie było żadnych skarg na zachowanie i podejście do larpa uczestników, a to bardzo dużo. Napiszę recenzję fabuły i zachęcam innych, aby też opisali to ze swojej perspektywy.

 

A teraz podziękowania:

- dla wszystkich uczestników larpa za zaufanie i przyjazd do nas :-P

 

- dla wydawnictwa Portal http://wydawnictwoportal.pl/ i sklepu http://www.strojekapielowe.com/ za wsparcie :-P

 

- dla reszty organizatorów za pomoc i świetne przygotowanie(Czesiu,Gruby,Patel i Edek), chociaż na następnej imprezie życzę sobie aby wszyscy organizatorzy zjechali z pola ostatni, a nie tylko ja i Gruby :-P

 

- dla Panów z Chodzieży za świetną grę, Sand Snake`a, i wprowadzenie dodatkowego wątku w fabule larpa

 

- dla ludzi z Krakowa, którzy tłukli się tak mega wiele kilometrów na imprezę i przyjechali świetnie przygotowani

 

- dla Artura, Bąka i Gormana za pomoc w wielu sprawach technicznych(transport, zakupy i mycie kuchni)

 

- dla pielęgniarek i barmanki ;-) drogie Panie dziękuję za klimat i pomoc

 

- dla Jakuba za obsadzenie postaci rozjemcy

 

- dla Ice`a za podwózkę na noc do domku

 

i dla całej reszty, której nie wymienię ze względu na bolącą rękę!!!

 

Z uwag to tylko jedna : śmieci, śmieci i jeszcze raz śmieci - zostawiane na stołach itd - jeszcze raz apeluję aby zostawiać wokół siebie większy porządek !!!

 

 

Opinie piszcie w tym temacie:

http://www.neurwalcz.fora.pl/neuro-edycja-...-opinie,47.html

Edited by birk
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...