zwierzu93 Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 (edited) Witam. Mam silnik EG 1000 TM średni. Czy można go przerobić, tak aby był krótki ? Tzn. jest to silnik od siga 552, a musi wejść do m249. Jeśli się da, to proszę powiedzieć jak. Edited February 8, 2009 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Najłatwiej uciąć wałek, inna opcja to przełożyć krótki wałek z innego silnika. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 8, 2009 Author Report Share Posted February 8, 2009 Powiedz mi, jak wyciągnąć ten wałek. Rozumiem, że trzeba zdemontować zębatkę, czy się mylę? Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 musisz rozebrac cały silnik. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Przekladanie walka to dosc klopotliwa sprawa chyba latwiej bedzie uciac. Tylko dokladnie wymiez odleglosc. Za dlugie - bedzie chaczyc o zebatke silnikowa. Za krotko - bedzie chroboczec. Mozesz tez zrobic taka opcje jak ja z mocowaniem silnika do fn2000 - tam jest kombinacja gearbox modyfikowany v2 plus silnik w srodku gearboxa od v3. Tylko ze nie ma wogole regulacji zebatki (a nowy silnik byl o 5 mm za daleki.) Wiec wbilem swozen na ktorym jest zebatka mlotkiem - tak ze cofnelo ja o te 5 mm. Oczywiscie jest to dosc brutalna metoda ale u mnie dalo rade. Po prostu przesunal sie sworzen do tylu slizgajac sie na walku. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.